Case closedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
Op BBC zeiden ze dat het hun favourite song is, Nederland. Tof!
quote:
nederlandse tweets?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik lees op Twitter alleen maar reacties hoe saai de Nederlandse inzending wel niet was. Volgens mij wordt dat sfeertje van hoop vooral door de Nederlanders zelf gecreeerd..
Ik beken, ik moest ook gniffelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Vind ik dan wel weer grappigtwitter:JOR_ID twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:09:52Waylon doet de korte halen. Ilse deLange. #ESF14 reageer retweet
Hehquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Vind ik dan wel weer grappigtwitter:JOR_ID twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 22:09:52Waylon doet de korte halen. Ilse deLange. #ESF14 reageer retweet
Visueel heel goed gedaan idd. Gaat ons veel helpen vermoed ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Eigenlijk gewoon een steengoed nummer, zeker met de visuals. Daarnaast blenden Isle en Waylon's stemmen perfect.
Less is more jonge.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef Travel. het volgende:
Wat was er zo visueel goed dan? Ik zag alleen lijntjes op de grond bij het begin, dit vind ik spectaculairder.
In Engeland is het heel erg Hit or Miss. De laatste jaren helaas vooral veel Miss.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, want de BBC heeft zo'n fijn neusje voor het kiezen van winnaars
Hij heeft überhaupt mazzel dat er verder niks uit die regionen meedoet, daardoor valt hij mega op. Ik vind het ook leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kan niet aan Zjelko Joksimovic tippen
Dit wordt elk jaar wel door heeeeeeeel veeeeeeel mensen gezegdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:11 schreef gelezwembroek het volgende:
Als we niet doorgaan naar de finale. Kunnen we er wel mee stoppen.
Nije Ljubav Stvarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kan niet aan Zjelko Joksimovic tippen
Lange halen gauw thuis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
quote:
jij zou 24 kijken pikquote:
Daar heb je hem dan, een donkere.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rickazio is blij dat er tot nu toe nog geen donkere zangers / zangeressen zijn geweest.
Ik niet. Je moet aan je doelgroep denken. Dat is het complete Europese publiek. Zing liever in een taal die iedereen kan begrijpen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
En ik vind het zingen in de eigen taal op het songfestival juist altijd wel wat hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |