FOKTIP: je kunt de grote van een gif of plaatje aanpassen door: [IMG=600] img is 600 px breed, of [img=200x200] img is 200 bij 200 pixelsquote:
Why?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
FOKTIP: je kunt de grote van een gif of plaatje aanpassen door [IMG=600] img is 600 px breed, of [img=200x200] img is 200 bij 200 pixels
ik hou wel van een vrouw die een mening heeftquote:
Oh nee dat is mij een brug te verquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik hou wel van een vrouw die een mening heeft
pasta, spinazie, spekjes, div paddo's en room.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef Inodder het volgende:
Aardappels met jus, Gehaktbal(len) snijboontjes
Heeft gesmaakt dank u!
maar.....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
pasta, spinazie, spekjes, div paddo's en room.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
pasta, spinazie, spekjes, div paddo's en room.
naar binnen gezogen gewoon, heb in mn studenten tijd als kok gewerkt en heb daar nog steeds wel gerechten van onthouden. En koken vind ik nog leuk ookquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
naar binnen gezogen gewoon, heb in mn studenten tijd als kok gewerkt en heb daar nog steeds wel gerechten van onthouden. En koken vind ik nog leuk ook
voor anderen is het idd helemaal leuk, meestal als ik alleen eet is het pasta of stokbrood met een hoop erop. Bestellen zoals pizza probeer ik te beperken tot 1 a 2 x per week en magnetron meuk doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:09 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel schik met koken (voor anderen).
Voor mezelf vind ik het wel eens teveel moeite.
Elk begin is het moeilijkstquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb altijd moeite met koken, ik kan me er echt niet toe zetten.
Het gaat niet om een begin, ik ben normaal gesproken al rond kwart voor 7 de deur uit, en als ik dan ron zeg half 5-5 uur terug ben, heb ik over het algemeen dan geen zin meer om (meer dan) een half uur in de keuken te staan.quote:
pasta room spek spinazie is in 10min klaar NO EXCUSE!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat nietomeen begin, ik ben normaalgesproken al rond kwart voor 7 de deur uit, en als ik dan ron zeg half 5-5 uur terug ben, heb ik over het algemeen dan geen zin meer om (meer dan) een half uur in de keuken te staan.
wan het is gezond om dat 5 dagen/week te etenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
pasta room spek spinazie is in 10min klaar NO EXCUSE!
Je bent gewoon luiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wan het is gezond om dat 5 dagen/week te eten
wat geen bagger isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef Pavement het volgende:
ik werk soms dagen van 8 tot 20.00 en dan nog maak ik vreten binnen 15min
Bestellen gebeurt hier gemiddeld 1 x in de maand of nog wel minder. Heb domweg nog geen enkele magnetron maaltijd geproefd die ook maar enigszins te vreten was, dus dat komt hier ook eigenlijk nooit in huis. Kook vaak pasta, iets met rijst/nasi, ovenschotel of stamppotten ofzo voor een dag of 3 dan ben ik mooi weer even zoet. Soms eens een diepvriespizza, wel zelf extra belegd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
voor anderen is het idd helemaal leuk, meestal als ik alleen eet is het pasta of stokbrood met een hoop erop. Bestellen zoals pizza probeer ik te beperken tot 1 a 2 x per week en magnetron meuk doe ik niet aan.
Dat heb ik ook, maar in en goed half uur kun je prima een leuke maaltijd op tafel zetten. (en dan smeer ik ondertussen nog brood enzo voor op werk de volgende dagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om een begin, ik ben normaal gesproken al rond kwart voor 7 de deur uit, en als ik dan ron zeg half 5-5 uur terug ben, heb ik over het algemeen dan geen zin meer om (meer dan) een half uur in de keuken te staan.
was ook nooit van het bestellen, maar sinds de lokale pizza/shoarma bakker met mij sport krijg ik echt lekker voedsel. Moet ook wel want in die dorpjes hier heb je niet veel meer dan hemquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bestellen gebeurt hier gemiddeld 1 x in de maand of nog wel minder. Heb domweg nog geen enkele magnetron maaltijd geproefd die ook maar enigszins te vreten was, dus dat komt hier ook eigenlijk nooit in huis. Kook vaak pasta, iets met rijst/nasi, ovenschotel of stamppotten ofzo voor een dag of 3 dan ben ik mooi weer even zoet. Soms eens een diepvriespizza, wel zelf extra belegd.
als je een vriendin hebt of huisgenoot etc had je het wel gekund denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb niet eens geld om iets te bestellen, aan de andere kant ben ik zo afgepeigerd als ik thuis kom dat ik over het algemeen simpelweg geen puf meer heb om no eens een half uur in de keuekn te gaan kutten.
maar wat eet je dan ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb niet eens geld om iets te bestellen, aan de andere kant ben ik zo afgepeigerd als ik thuis kom dat ik over het algemeen simpelweg geen puf meer heb om no eens een half uur in de keuekn te gaan kutten.
Wat doe je voor werk dan. dat zo verschrikkelijk zwaar is en nog verschrikkelijk slecht betaald word ook? Ik zeg omscholen!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat ziet er best goed uit!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
Heb trouwens ook nog wel eens van die Frosta (ofzo) maaltijden van de Makro.... De paella is erg goed te doen!
[ afbeelding ]
Echt goede stukken kip enzo er in ook!
[ afbeelding ]
De paella uit de vriezer van Lidl schijnt ook lekker te zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
Heb trouwens ook nog wel eens van die Frosta (ofzo) maaltijden van de Makro.... De paella is erg goed te doen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De paella uit de vriezer van Lidl schijnt ook lekker te zijn.
Disana, heb je nog Masterchef Holland gezien, wat een leuk programma om naar te kijken.
Ik heet geen Disana maar wil je bijval geven. Hoewel Hollandse versie ken ik niet, de australische en Uk versie zijn erg leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Disana, heb je nog Masterchef Holland gezien, wat een leuk programma om naar te kijken.
Jij mag ook reageren hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heet geen Disana maar wil je bijval geven. Hoewel Hollandse versie ken ik niet, de australische en Uk versie zijn erg leuk
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag ook reageren hoormaar ik weet dat Disana ook naar dat soort programma's kijkt. De buitenlandse kink ik ook weleens, maar deze is zo leuk om te volgen. Ik vind het fascinerend om te zien hoe het er in een sterren-keuken aan toe gaat.
Lekker ik durf dat niet, schaaldieren kook ik zelf of ik ben een paar dagen van de legquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook ja, maar wat een stress komt erbij kijken, dan eet ik liever het resultaat opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]Om maar niet te spreken van alle dingen die je leert van zo'n programma
Ja ik heb bewondering voor dat harde werken in die keukens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja, maar wat een stress komt erbij kijken, dan eet ik liever het resultaat op
Die chef leek vanavond wel een sergeant die de boel liep te drillenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik heb bewondering voor dat harde werken in die keukens.
Zo werkt dat in veel van die keukensquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die chef leek vanavond wel een sergeant die de boel liep te drillen
Ik zou huilend die keuken uit rennen, ik kook wel voor mijn gezin en vriendenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo werkt dat in veel van die keukensIk zou hem al lang een klap met de koekenpan hebben gegeven. Maar ik ben dan ook geen sous chef
Er zit ook zo'n leuk verschil in de verschillende series. De Australische is humoristisch en iedereen is heel emotioneel. De Uk versie is uiterst serieus. Die kandidaten zitten te beven als een rietje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou huilend die keuken uit rennen, ik kook wel voor mijn gezin en vrienden
De UK-ers zijn waarschijnlijk bang dat ze Gordon Ramsay achter zich aan krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er zit ook zo'n leuk verschil in de verschillende series. De Australische is humoristisch en iedereen is heel emotioneel. De Uk versie is uiterst serieus. Die kandidaten zitten te beven als een rietje.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De UK-ers zijn waarschijnlijk bang dat ze Gordon Ramsay achter zich aan krijgen
Geen Gordon daar. Die doet de Amerikaanse. Wel dezequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De UK-ers zijn waarschijnlijk bang dat ze Gordon Ramsay achter zich aan krijgen
Homo's!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen Gordon daar. Die doet de Amerikaanse. Wel deze [ afbeelding ] twee
Maakt niet uit, als het maar lekker is...... Het etenquote:
John Torode and Gregg Wallace. Geen idee of het Homo's zijn.quote:
Bij mij smaakt alles! Ik gooi overal ketchup overquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar lekker is...... Het eten
Culinaire barbaar!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij smaakt alles! Ik gooi overal ketchup over
lol, lijkt mijn broer wel, die gooit overal mayonaise bij. Ook bij macaroni. En nog steeds slankquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij smaakt alles! Ik gooi overal ketchup over
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, lijkt mijn broer wel, die gooit overal mayonaise bij. Ook bij macaroni. En nog steeds slank
Dat klinkt nou niet echt smakelijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, lijkt mijn broer wel, die gooit overal mayonaise bij. Ook bij macaroni. En nog steeds slank
In de mayo???quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gooit er dop erwten en wortel in![]()
Ik doe het mijn hele leven al.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet, maar mijn man zwoor ook bij ketchup
Nog nooit van gehoord. Kan ik die in de supermarkt kopen?quote:
De mayo en ketchup weet ik niet, maar met curry is Oliehoorn nr. 1!quote:
Volgens mijn vast welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Kan ik die in de supermarkt kopen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
DB mayo ook lekker zit een vleugje citroen in
Mijn mayo was mislukt, HP saus was net zo lekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik maak sinds kort eigen Mayo en knoflook saus![]()
Ik kook het ook zelf hoor....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik durf dat niet, schaaldieren kook ik zelf of ik ben een paar dagen van de leg
Knoflooksaus maak ik ook zelf maar ik gebruik wel mayonaise, yogurt en kruidenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hewlett Packard?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn mayo was mislukt, HP saus was net zo lekker
Dat zit toch in zo´n pakquote:
klopt dat gebruik ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Knoflooksaus maak ik ook zelf maar ik gebruik wel mayonaise, yogurt en kruiden
Wauw. Hier een recept voor de beste burgersaus ter wereldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
zakquote:
Ziet eruit als een big mac sausjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wauw. Hier een recept voor de beste burgersaus ter wereld
vijf eetlepels mayo
Vijf eetlepels ketchup
halve theelepel mosterdpoeder
halve theelepel uienpoeder
halve theelepel knoflookpoeder ( veelheden aanpassen aan smaak)
eetlepel gemalen peper.
een maal geproefd en je wil niets meer anders.
quote:
Daar zit geen knofje inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ziet eruit als een big mac sausje
Dat ken ik niet. Is dat een soort van ketchup?quote:
Knoflookpoederquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Is dat een soort van ketchup?
Smaakt geheel anders. Big mac sausje is zurig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee dus, wat moet ik me er dan bij voorstellen?quote:
Eens! Maar in dit sausje zou de verse knoflook de rest teveel overheersen.quote:
Leuk, ik heb wat kruiden maar een balkon dus geen tuin.quote:
grappenmaker met je eetlepel peper!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wauw. Hier een recept voor de beste burgersaus ter wereld
vijf eetlepels mayo
Vijf eetlepels ketchup
halve theelepel mosterdpoeder
halve theelepel uienpoeder
halve theelepel teentje knoflookpoeder ( veelheden aanpassen aan smaak)
>eetlepel beetje gemalen peper.
een maal geproefd en je wil niets meer anders.
Ik in de tuin en in de rozenstruik. tegen luizen. Werkt natuurlijk niet maar ik moest watquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb knoflook in de kast onder de trap.
Nee echt! Lots en Lots of Pepper! Geweldig lekkerquote:
Het staat ook wel gezelligquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik in de tuin en in de rozenstruik. tegen luizen. Werkt natuurlijk niet maar ik moest wat
Pindakaas, ketjap, sambal melk. Zoietsquote:
Zurige bruine saus, heerlijk met een patatje. Wat er in zit weet ik niet. Geheim ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dus, wat moet ik me er dan bij voorstellen?
+ heel fijn gesneden gefruit uitje...quote:
En dat koop je bij de supermarkt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zurige bruine saus, heerlijk met een patatje. Wat er in zit weet ik niet. Geheim ofzoProbeer het eens
Mayo verbleekt
Ik ook maar daar gaat ook verse knoflook door en mijn chinese saus. Die importeer ik zelfsquote:
LIDL staat voor Live In De Loods las ik laatst!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
San-J, heeft volgnens mij een flinke saké basis, vandaar, ...... zuiplapquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar daar gaat ook verse knoflook door en mijn chinese saus. Die importeer ik zelfs [ afbeelding ]. Zes flessen van die zooi, ik geef er vier weg.
Mijn schoonzus doet het door de gehakt ballen
Nou dat denk ik niet hoor. Geen saké in ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
San-J, heeft volgnens mij een flinke saké basis, vandaar, ...... zuiplap
Zeker weten, ik ken het welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet hoor. Geen saké in dit
Gewoon de goeikoopste pindakaas Aldi, Lidl, dondert nl. niet want het is maar basis. Los roeren met water, ketjap, verse knoflook en pepertjes naar smaak toevoegen en als je er van houdt wat verse gemberwortel of djahe poeder.quote:
Ja inderdaad staat op het etiket, alcohol/saké . Maar ik dronken ga je er niet van worden, ik doe een jaar met zo'n flesquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
hah, je hebt het opgezocht my Padawan en zie
Staat hier ook nog, ik heb een tijdje terug 2 flessen meegenomen uit Londen, ik weet eigenlijk niet waar je het in Nederland zou kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja inderdaad staat op het etiket, alcohol/saké . Maar ik dronken ga je er niet van worden, ik doe een jaar met zo'n fles
Niet ik bestel ze via internet, vandaar die zes flessen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Staat hier ook nog, ik heb een tijdje terug 2 flessen meegenomen uit Londen, ik weet eigenlijk niet waar je het in Nederland zou kunnen krijgen.
Je kunt het ook heel makkelijk zelf maken, met pure eerlijke ingrediënten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ik bestel ze via internet, vandaar die zes flessen.
Ja nou als je niet erg vind doe ik dat maar niet, ik kan ook mijn eigen rijst akker aanleggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt het ook heel makkelijk zelf maken, met pure eerlijke ingrediënten.
Ja, en natuurlijk weet jij precies de juiste hoeveelheden ook nog of niet, Pierrequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt het ook heel makkelijk zelf maken, met pure eerlijke ingrediënten.
Zelfs mijn mayo was mislukt vandaagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, en natuurlijk weet jij precies de juiste hoeveelheden ook nog of niet, Pierre
2 eetlepels droge sherryquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, en natuurlijk weet jij precies de juiste hoeveelheden ook nog of niet, Pierre
Waar is de saké, we motten het niet zonder sakéquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
2 eetlepels droge sherry
1 1/2 eetlepels fijngesneden geschilde gember
2 teentjes knoflook, fijngehakt
1/2 theelepel droge gemalen rode peper
1/2 kopje ingeblikte laag natriumgehalte kippenbouillon
2 theelepels maïzena
1 1/2 eetlepels sojasaus
1 eetlepel aziatisch chili-knoflooksaus
1 theelepel suiker
.
Dat mot er apart bij niet erin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar is de saké, we motten het niet zonder saké
vervang sherry door sakéquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar is de saké, we motten het niet zonder saké
Met selfiesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
Bedankt voor alle pindasaus recepten. Ik heb ze uitgeprint en zal ze allemaal eens proberen en blind proeven. Uitslag volgt!
Ik geef de geheime ingrediënten niet prijs, dus dat wordt moeilijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
Bedankt voor alle pindasaus recepten. Ik heb ze uitgeprint en zal ze allemaal eens proberen en blind proeven. Uitslag volgt!
Lekker dat maak ik zo ongeveer ook wel met pindakaas. Met Heleas van de Aldiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef Chanel5 het volgende:
Pindasaus hier:
Zoek een goedkope maar erg smeuige pindakaas (jumbo)
Water opzetten, gesnipperd uitje erbij.
Ketjap of Oestersaus, Sambal Manis, Zout/aromat, veel knofloof(4/5 tenen uitpersen).
Blijven proeven en op smaak maken met de ingrediënten.
Die heb ik nog nooit geprobeerd maar kan zeker net zo goed zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker dat maak ik zo ongeveer ook wel met pindakaas. Met Heleas van de Aldi
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker dat maak ik zo ongeveer ook wel met pindakaas. Met Heleas van de Aldi
Die laatste heb ik nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie je heleas wel hoor.
Hier Jumbo, Lidl, Emté.
Emté zit in het zuiden. Goed vlees en leuke aanbiedingen. Ik hou niet van ongecastreerd varkensvlees. Te sterke smaak en reuk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die laatste heb ik nog nooit van gehoord!
Maakt gewoon niks uit, in welke toko je ook bent, gewoon de goedkoopste pakken, het is maar basis.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die pindakaas van de Aldi is toch met die pandabeer op de pot die is ook goed
Hier hebben we dat niet, regio Rijnmond maar Lidl is top, vooral in Frankrijk en Engeland want daar verkopen ze ook nog sterke drank!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Emté zit in het zuiden. Goed vlees en leuke aanbiedingen. Ik hou niet van ongecastreerd varkensvlees. Te sterke smaak en reuk.
Ik zoek altijd een Lidl op als ik in Frankrijk benquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:11 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hier hebben we dat niet, regio Rijnmond maar Lidl is top, vooral in Frankrijk en Engeland want daar verkopen ze ook nog sterke drank!
Geweldig he, nog goedkoper als in NL, in Uk iets duurder magoe, alles moet dat kanaal eerst over.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een Lidl op als ik in Frankrijk ben
Weet ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waar verkopen ze dat nog, ik zoek me rot?
Het is, qua boodschappen een btje thuis, vooral vlees/kip. Vlees in Frankrijk is niet te vreten, of je moet goed zoeken. Of weten WAT je koopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Geweldig he, nog goedkoper als in NL, in Uk iets duurder magoe, alles moet dat kanaal eerst over.
Op de site zoeken naar verkooppunten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Bij de Emte en Makro, in de koeling.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mjah Emte hebben we hier niet en Makro moet je weer zo'n pas voor hebben en dan meteen tig flessen aanschaffen.quote:
Entrecote bij de plaatselijke boucherie!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is, qua boodschappen een btje thuis, vooral vlees/kip. Vlees in Frankrijk is niet te vreten, of je moet goed zoeken. Of weten WAT je koopt.
Makropas klopt, joppiesaus kan je per stuk kopen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mjah Emte hebben we hier niet en Makro moet je weer zo'n pas voor hebben en dan meteen tig flessen aanschaffen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:25 schreef Chanel5 het volgende:
Zat ik zomaar in de SC effkes , zou haast aan een vergissing denken![]()
Ben er vandoor morgen wisselen we wel weer recepten uit, trusselsssssssssssssssssssss
Kom vaker, we hebben het hier vaak over receptenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:25 schreef Chanel5 het volgende:
Zat ik zomaar in de SC effkes , zou haast aan een vergissing denken![]()
Ben er vandoor morgen wisselen we wel weer recepten uit, trusselsssssssssssssssssssss
Je staat toch wel met je schort voor in de keuken mag ik hopen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom vaker, we hebben het hier vaak over recepten
hihi nee, gewoon netjes werkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je staat toch wel met je schort voor in de keuken mag ik hopen?
mmmmmm prefereer jij varkenssaté of kipsaté?quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar ik heb NU trek in sateetjes van de BBQ, met eigengemaakte satesaus!!!
ja varkenssate kun je ook beter marineren, in kpp trekt t nooit helemaal erin ofzo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |