FOKTIP: je kunt de grote van een gif of plaatje aanpassen door: [IMG=600] img is 600 px breed, of [img=200x200] img is 200 bij 200 pixelsquote:
Why?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
FOKTIP: je kunt de grote van een gif of plaatje aanpassen door [IMG=600] img is 600 px breed, of [img=200x200] img is 200 bij 200 pixels
ik hou wel van een vrouw die een mening heeftquote:
Oh nee dat is mij een brug te verquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik hou wel van een vrouw die een mening heeft
pasta, spinazie, spekjes, div paddo's en room.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef Inodder het volgende:
Aardappels met jus, Gehaktbal(len) snijboontjes
Heeft gesmaakt dank u!
maar.....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
pasta, spinazie, spekjes, div paddo's en room.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
pasta, spinazie, spekjes, div paddo's en room.
naar binnen gezogen gewoon, heb in mn studenten tijd als kok gewerkt en heb daar nog steeds wel gerechten van onthouden. En koken vind ik nog leuk ookquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
naar binnen gezogen gewoon, heb in mn studenten tijd als kok gewerkt en heb daar nog steeds wel gerechten van onthouden. En koken vind ik nog leuk ook
voor anderen is het idd helemaal leuk, meestal als ik alleen eet is het pasta of stokbrood met een hoop erop. Bestellen zoals pizza probeer ik te beperken tot 1 a 2 x per week en magnetron meuk doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:09 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel schik met koken (voor anderen).
Voor mezelf vind ik het wel eens teveel moeite.
Elk begin is het moeilijkstquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb altijd moeite met koken, ik kan me er echt niet toe zetten.
Het gaat niet om een begin, ik ben normaal gesproken al rond kwart voor 7 de deur uit, en als ik dan ron zeg half 5-5 uur terug ben, heb ik over het algemeen dan geen zin meer om (meer dan) een half uur in de keuken te staan.quote:
pasta room spek spinazie is in 10min klaar NO EXCUSE!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat nietomeen begin, ik ben normaalgesproken al rond kwart voor 7 de deur uit, en als ik dan ron zeg half 5-5 uur terug ben, heb ik over het algemeen dan geen zin meer om (meer dan) een half uur in de keuken te staan.
wan het is gezond om dat 5 dagen/week te etenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
pasta room spek spinazie is in 10min klaar NO EXCUSE!
Je bent gewoon luiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wan het is gezond om dat 5 dagen/week te eten
wat geen bagger isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef Pavement het volgende:
ik werk soms dagen van 8 tot 20.00 en dan nog maak ik vreten binnen 15min
Bestellen gebeurt hier gemiddeld 1 x in de maand of nog wel minder. Heb domweg nog geen enkele magnetron maaltijd geproefd die ook maar enigszins te vreten was, dus dat komt hier ook eigenlijk nooit in huis. Kook vaak pasta, iets met rijst/nasi, ovenschotel of stamppotten ofzo voor een dag of 3 dan ben ik mooi weer even zoet. Soms eens een diepvriespizza, wel zelf extra belegd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
voor anderen is het idd helemaal leuk, meestal als ik alleen eet is het pasta of stokbrood met een hoop erop. Bestellen zoals pizza probeer ik te beperken tot 1 a 2 x per week en magnetron meuk doe ik niet aan.
Dat heb ik ook, maar in en goed half uur kun je prima een leuke maaltijd op tafel zetten. (en dan smeer ik ondertussen nog brood enzo voor op werk de volgende dagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om een begin, ik ben normaal gesproken al rond kwart voor 7 de deur uit, en als ik dan ron zeg half 5-5 uur terug ben, heb ik over het algemeen dan geen zin meer om (meer dan) een half uur in de keuken te staan.
was ook nooit van het bestellen, maar sinds de lokale pizza/shoarma bakker met mij sport krijg ik echt lekker voedsel. Moet ook wel want in die dorpjes hier heb je niet veel meer dan hemquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bestellen gebeurt hier gemiddeld 1 x in de maand of nog wel minder. Heb domweg nog geen enkele magnetron maaltijd geproefd die ook maar enigszins te vreten was, dus dat komt hier ook eigenlijk nooit in huis. Kook vaak pasta, iets met rijst/nasi, ovenschotel of stamppotten ofzo voor een dag of 3 dan ben ik mooi weer even zoet. Soms eens een diepvriespizza, wel zelf extra belegd.
als je een vriendin hebt of huisgenoot etc had je het wel gekund denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb niet eens geld om iets te bestellen, aan de andere kant ben ik zo afgepeigerd als ik thuis kom dat ik over het algemeen simpelweg geen puf meer heb om no eens een half uur in de keuekn te gaan kutten.
maar wat eet je dan ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb niet eens geld om iets te bestellen, aan de andere kant ben ik zo afgepeigerd als ik thuis kom dat ik over het algemeen simpelweg geen puf meer heb om no eens een half uur in de keuekn te gaan kutten.
Wat doe je voor werk dan. dat zo verschrikkelijk zwaar is en nog verschrikkelijk slecht betaald word ook? Ik zeg omscholen!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat ziet er best goed uit!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
Heb trouwens ook nog wel eens van die Frosta (ofzo) maaltijden van de Makro.... De paella is erg goed te doen!
[ afbeelding ]
Echt goede stukken kip enzo er in ook!
[ afbeelding ]
De paella uit de vriezer van Lidl schijnt ook lekker te zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef Inodder het volgende:
Heb trouwens ook nog wel eens van die Frosta (ofzo) maaltijden van de Makro.... De paella is erg goed te doen!
[ afbeelding ]
Echt goede stukken kip enzo er in ook!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De paella uit de vriezer van Lidl schijnt ook lekker te zijn.
Disana, heb je nog Masterchef Holland gezien, wat een leuk programma om naar te kijken.
Ik heet geen Disana maar wil je bijval geven. Hoewel Hollandse versie ken ik niet, de australische en Uk versie zijn erg leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De paella uit de vriezer van Lidl schijnt ook lekker te zijn.
Disana, heb je nog Masterchef Holland gezien, wat een leuk programma om naar te kijken.
Jij mag ook reageren hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heet geen Disana maar wil je bijval geven. Hoewel Hollandse versie ken ik niet, de australische en Uk versie zijn erg leuk
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag ook reageren hoormaar ik weet dat Disana ook naar dat soort programma's kijkt. De buitenlandse kink ik ook weleens, maar deze is zo leuk om te volgen. Ik vind het fascinerend om te zien hoe het er in een sterren-keuken aan toe gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |