Ja, en natuurlijk weet jij precies de juiste hoeveelheden ook nog of niet, Pierrequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt het ook heel makkelijk zelf maken, met pure eerlijke ingrediënten.
Zelfs mijn mayo was mislukt vandaagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, en natuurlijk weet jij precies de juiste hoeveelheden ook nog of niet, Pierre
2 eetlepels droge sherryquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, en natuurlijk weet jij precies de juiste hoeveelheden ook nog of niet, Pierre
Waar is de saké, we motten het niet zonder sakéquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
2 eetlepels droge sherry
1 1/2 eetlepels fijngesneden geschilde gember
2 teentjes knoflook, fijngehakt
1/2 theelepel droge gemalen rode peper
1/2 kopje ingeblikte laag natriumgehalte kippenbouillon
2 theelepels maïzena
1 1/2 eetlepels sojasaus
1 eetlepel aziatisch chili-knoflooksaus
1 theelepel suiker
.
Dat mot er apart bij niet erin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar is de saké, we motten het niet zonder saké
vervang sherry door sakéquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar is de saké, we motten het niet zonder saké
Met selfiesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
Bedankt voor alle pindasaus recepten. Ik heb ze uitgeprint en zal ze allemaal eens proberen en blind proeven. Uitslag volgt!
Ik geef de geheime ingrediënten niet prijs, dus dat wordt moeilijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
Bedankt voor alle pindasaus recepten. Ik heb ze uitgeprint en zal ze allemaal eens proberen en blind proeven. Uitslag volgt!
Lekker dat maak ik zo ongeveer ook wel met pindakaas. Met Heleas van de Aldiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:49 schreef Chanel5 het volgende:
Pindasaus hier:
Zoek een goedkope maar erg smeuige pindakaas (jumbo)
Water opzetten, gesnipperd uitje erbij.
Ketjap of Oestersaus, Sambal Manis, Zout/aromat, veel knofloof(4/5 tenen uitpersen).
Blijven proeven en op smaak maken met de ingrediënten.
Die heb ik nog nooit geprobeerd maar kan zeker net zo goed zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker dat maak ik zo ongeveer ook wel met pindakaas. Met Heleas van de Aldi
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker dat maak ik zo ongeveer ook wel met pindakaas. Met Heleas van de Aldi
Die laatste heb ik nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie je heleas wel hoor.
Hier Jumbo, Lidl, Emté.
Emté zit in het zuiden. Goed vlees en leuke aanbiedingen. Ik hou niet van ongecastreerd varkensvlees. Te sterke smaak en reuk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die laatste heb ik nog nooit van gehoord!
Maakt gewoon niks uit, in welke toko je ook bent, gewoon de goedkoopste pakken, het is maar basis.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die pindakaas van de Aldi is toch met die pandabeer op de pot die is ook goed
Hier hebben we dat niet, regio Rijnmond maar Lidl is top, vooral in Frankrijk en Engeland want daar verkopen ze ook nog sterke drank!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Emté zit in het zuiden. Goed vlees en leuke aanbiedingen. Ik hou niet van ongecastreerd varkensvlees. Te sterke smaak en reuk.
Ik zoek altijd een Lidl op als ik in Frankrijk benquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:11 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hier hebben we dat niet, regio Rijnmond maar Lidl is top, vooral in Frankrijk en Engeland want daar verkopen ze ook nog sterke drank!
Geweldig he, nog goedkoper als in NL, in Uk iets duurder magoe, alles moet dat kanaal eerst over.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een Lidl op als ik in Frankrijk ben
Weet ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waar verkopen ze dat nog, ik zoek me rot?
Het is, qua boodschappen een btje thuis, vooral vlees/kip. Vlees in Frankrijk is niet te vreten, of je moet goed zoeken. Of weten WAT je koopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Geweldig he, nog goedkoper als in NL, in Uk iets duurder magoe, alles moet dat kanaal eerst over.
Op de site zoeken naar verkooppunten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Bij de Emte en Makro, in de koeling.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mjah Emte hebben we hier niet en Makro moet je weer zo'n pas voor hebben en dan meteen tig flessen aanschaffen.quote:
Entrecote bij de plaatselijke boucherie!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is, qua boodschappen een btje thuis, vooral vlees/kip. Vlees in Frankrijk is niet te vreten, of je moet goed zoeken. Of weten WAT je koopt.
Makropas klopt, joppiesaus kan je per stuk kopen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mjah Emte hebben we hier niet en Makro moet je weer zo'n pas voor hebben en dan meteen tig flessen aanschaffen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:25 schreef Chanel5 het volgende:
Zat ik zomaar in de SC effkes , zou haast aan een vergissing denken![]()
Ben er vandoor morgen wisselen we wel weer recepten uit, trusselsssssssssssssssssssss
Kom vaker, we hebben het hier vaak over receptenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:25 schreef Chanel5 het volgende:
Zat ik zomaar in de SC effkes , zou haast aan een vergissing denken![]()
Ben er vandoor morgen wisselen we wel weer recepten uit, trusselsssssssssssssssssssss
Je staat toch wel met je schort voor in de keuken mag ik hopen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom vaker, we hebben het hier vaak over recepten
hihi nee, gewoon netjes werkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je staat toch wel met je schort voor in de keuken mag ik hopen?
mmmmmm prefereer jij varkenssaté of kipsaté?quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar ik heb NU trek in sateetjes van de BBQ, met eigengemaakte satesaus!!!
ja varkenssate kun je ook beter marineren, in kpp trekt t nooit helemaal erin ofzo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |