Geweldig he, nog goedkoper als in NL, in Uk iets duurder magoe, alles moet dat kanaal eerst over.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een Lidl op als ik in Frankrijk ben
Weet ik nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waar verkopen ze dat nog, ik zoek me rot?
Het is, qua boodschappen een btje thuis, vooral vlees/kip. Vlees in Frankrijk is niet te vreten, of je moet goed zoeken. Of weten WAT je koopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:16 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Geweldig he, nog goedkoper als in NL, in Uk iets duurder magoe, alles moet dat kanaal eerst over.
Op de site zoeken naar verkooppunten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Bij de Emte en Makro, in de koeling.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mjah Emte hebben we hier niet en Makro moet je weer zo'n pas voor hebben en dan meteen tig flessen aanschaffen.quote:
Entrecote bij de plaatselijke boucherie!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is, qua boodschappen een btje thuis, vooral vlees/kip. Vlees in Frankrijk is niet te vreten, of je moet goed zoeken. Of weten WAT je koopt.
Makropas klopt, joppiesaus kan je per stuk kopen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Mjah Emte hebben we hier niet en Makro moet je weer zo'n pas voor hebben en dan meteen tig flessen aanschaffen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:25 schreef Chanel5 het volgende:
Zat ik zomaar in de SC effkes , zou haast aan een vergissing denken![]()
Ben er vandoor morgen wisselen we wel weer recepten uit, trusselsssssssssssssssssssss
Kom vaker, we hebben het hier vaak over receptenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:25 schreef Chanel5 het volgende:
Zat ik zomaar in de SC effkes , zou haast aan een vergissing denken![]()
Ben er vandoor morgen wisselen we wel weer recepten uit, trusselsssssssssssssssssssss
Je staat toch wel met je schort voor in de keuken mag ik hopen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom vaker, we hebben het hier vaak over recepten
hihi nee, gewoon netjes werkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:44 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je staat toch wel met je schort voor in de keuken mag ik hopen?
mmmmmm prefereer jij varkenssaté of kipsaté?quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar ik heb NU trek in sateetjes van de BBQ, met eigengemaakte satesaus!!!
ja varkenssate kun je ook beter marineren, in kpp trekt t nooit helemaal erin ofzo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |