Chloe is baas. Ik vind deze look alleen too much.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat sowieso en ik vind haar ontzettend irritant. Altijd sjaggerijnig kijken ook.
Ze is opeens een soort gothicquote:Op maandag 12 mei 2014 22:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Chloe is baas. Ik vind deze look alleen too much.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:47 schreef Jay_Snake het volgende:
"They're shooting at us, they're shooting at us"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Top dat hij gewoon even 2 brits het ziekenhuis in helpt, hehequote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:47 schreef Jay_Snake het volgende:
"They're shooting at us, they're shooting at us"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vond het wel prima, eigenlijk. Zo'n rustige aflevering tussendoor is helemaal niet erg. Dat heb je bij series van FX en AMC, die altijd 12/13 afleveringen tellen, ook wel. Die emotionele scene tussen Jack en Chloe was mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga zeiken, jongens
Ik vond het maar een trage filler episode. Dat mag toch niet in zo'n verkort seizoen?!De laatste 4 minuten zijn wel erg vet, maar come on.
andere denken: hej Guinnes. Jack denkt: hier is iets niet pluisquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vond het wel prima, eigenlijk. Zo'n rustige aflevering tussendoor is helemaal niet erg. Dat heb je bij series van FX en AMC, die altijd 12/13 afleveringen tellen, ook wel. Die emotionele scene tussen Jack en Chloe was mooi.
Bij die laatste scene had ik, nog meer dan bij de epi's van vorige week, de gedachte: JACK IS BACK.
Sjek die bij het zien van twee volle glazen Guinness meteen de gedachte heeft: something's up. Wat een baasje is het ook.
Ook realtime en daarna nog eens 12 afleveringen om de dag af te maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb dus idd gezien op imdb dat afl 1t/m8 real timw zijn. Ik vermoed afl 12 dan ook.
Ben benieuwd wat eps 9, 10 en 11 gaan zijn dan
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Ook realtime en daarna nog eens 12 afleveringen om de dag af te maken.![]()
Een mens mag hopen toch?
Dat zou naar zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan cancelled FOX de serie en zien we nooit het eind van het verhaal
Ah, een aflevering verder dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
Nee, aflevering 13. Een pilot seizoen order is standaard 13 eps.
Je ziet ook aan het eind van ep 1x13 dat Jack vrouw en kind red. En daarna komt ineens een scene die een nieuw plotlijntje begint voor, in dit geval, de back 11. Wat een totaal maakt van 24 eps.
Teri haar geheugenverlies..
Sowieso Teriquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
Je ziet ook aan het eind van ep 1x13 dat Jack vrouw en kind red. En daarna komt ineens een scene die een nieuw plotlijntje begint voor, in dit geval, de back 11. Wat een totaal maakt van 24 eps.
Teri haar geheugenverlies..
Het enige goede aan Teri was haar dood, waardoor Jack nog meer bad-ass werd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sowieso Teri
Neurotisch wijf was dat zeg.
Volgens mij is dat standaard zeven. Voorbeelden genoeg van series die na 7 eps zijn gestopt. Daybreaker, Pacific nog iets. Als dat goed gaat worden het er 13 en daarna 22 of 24quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
Neen. 13.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standaard zeven. Voorbeelden genoeg van series die na 7 eps zijn gestopt. Daybreaker, Pacific nog iets. Als dat goed gaat worden het er 13 en daarna 22 of 24
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:05 schreef wolfrolf het volgende:
Jack Bauer stopt vreemde folders in mijn brievenbus...
[ afbeelding ]
volgens mij zeiden ze toch zoiets al? Door die schacht zou 1 voor 1 zijn, en dan kon Jack ze zo neerknallen. En dat wilden ze niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:20 schreef planethugo het volgende:
prima aflevering, alleen waarom moet er nu altijd weer een manier zijn om zo een kamer toch in te komen. Viel nog mee dat die leger gasten yvonne wel opmerkte in die ventilatie maar wat een bullshit dat ze daar niet zelf doorheen gegaan zijn, of dat iig geblokkeerd hebben voor jack
maar ff die doorgang blokkeren vergaten ze voor het gemak evenquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze toch zoiets al? Door die schacht zou 1 voor 1 zijn, en dan kon Jack ze zo neerknallen. En dat wilden ze niet.
Jack kon toch niet meer de ambassade uit en had ook geen reden om via daar naar buiten te gaan aangezien hij gijzelaars had. Het enige wat ik suf vond, was dat zijn kaart het niet meer deed (toen hij naar buiten wilde) omdat alle kaarten geblokkeerd waren, maar hij vervolgens wel een medewerker kon dwingen met zijn kaart de deur naar die communicatieruimte te openen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
maar ff die doorgang blokkeren vergaten ze voor het gemak even
Hoezo? Die kaart was gewoon van die militair, die door Jack knockout werd gelegd. Die militair gaf het zelf aan tegen die mariniers en Kate.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:44 schreef Operc het volgende:
[..]
Jack kon toch niet meer de ambassade uit en had ook geen reden om via daar naar buiten te gaan aangezien hij gijzelaars had. Het enige wat ik suf vond, was dat zijn kaart het niet meer deed (toen hij naar buiten wilde) omdat alle kaarten geblokkeerd waren, maar hij vervolgens wel een medewerker kon dwingen met zijn kaart de deur naar die communicatieruimte te openen.
Toen Jack vervolgens met die kaart naar buiten wilde, deed de kaart het niet omdat alle kaarten geblokkeerd waren (om Jack niet te laten ontsnappen.) Dat was nog logisch. Maar vervolgens bedenkt Jack dat hij dan maar vanuit de ambassade de data moet versturen en gaat naar de communicatieruimte. Daar aangekomen komt hij een kerel tegen die hij dwingt om die ruimte open te maken. Die kerel doet dat met zijn kaart, terwijl die kaart dus eigenlijk ook geblokkeerd moet zijn. (Als ik het me allemaal goed herinner.)quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoezo? Die kaart was gewoon van die militair, die door Jack knockout werd gelegd. Die militair gaf het zelf aan tegen die mariniers en Kate.
Toen ze verzochten om alle kaarten te blokkeren vroeg hij ook om override voor het team.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:44 schreef Operc het volgende:
[..]
Jack kon toch niet meer de ambassade uit en had ook geen reden om via daar naar buiten te gaan aangezien hij gijzelaars had. Het enige wat ik suf vond, was dat zijn kaart het niet meer deed (toen hij naar buiten wilde) omdat alle kaarten geblokkeerd waren, maar hij vervolgens wel een medewerker kon dwingen met zijn kaart de deur naar die communicatieruimte te openen.
AH, dat verklaart.quote:Op zondag 25 mei 2014 08:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Toen ze verzochten om alle kaarten te blokkeren vroeg hij ook om override voor het team.
Natuurlijk, Jack krijgt nu gewoon carte blanche!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:18 schreef DaMart het volgende:
Veel actie, maar wat weinig Jack. Toch zal Heller wel overstag gaan en Jack weer op pad sturen, vermoed ik. Kan hij een duo gaan vormen met Kate of zo.
Dat moment tussen Jack en Audrey was op zich wel mooi overigens.
Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien, maar het seizoen kan mij tot nu toe ook nog niet pakken zoals het dat vroegâh wel kon. Misschien een stukje magie kwijt? Te lang niet gezien? Nog niet de goede Jack-actie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:50 schreef ChickenMan het volgende:
Ik moet zeggen dat het allemaal wel een beetje matig is. Vroeger vond ik 24 echt heel vet, maar nu, mwah, misschien is het de leeftijd. Toch ga ik doorkijken, ben wel benieuwd naar de intriges en verraders enzo.
Mee eens. Ik stoor me ook aan een aantal zaken. Chloe ziet er zo vaag uit dat het ontzettend storend is, Londen vind ik persoonlijk geen vette setting (wellicht als het nacht is) en sommige scenes vind ik slecht eruit zien. Die protesten zien er zo ontzettend zwak uit, de conversaties tussen Heller en zijn Chief of Staff zien er heel statisch uit en ook het acteerwerk van Akinagbe vind ik matig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:50 schreef ChickenMan het volgende:
Ik moet zeggen dat het allemaal wel een beetje matig is. Vroeger vond ik 24 echt heel vet, maar nu, mwah, misschien is het de leeftijd. Toch ga ik doorkijken, ben wel benieuwd naar de intriges en verraders enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |