abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139628325
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan was hij een van de weinigen.
Nee hoor, de geallieerden waren tamelijk massaal in ons land aanwezig.
pi_139628388
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het blijft hilarisch.
Ik zou wel eens een dagje in het hoofd van zo'n bestuurder willen kijken.
Doorgeslagen politieke-correctheid. Ik vind het echt zorgwekkend, het gemak waarmee men buigt. Waarom kunnen de Marokkanen (die altijd "Nederlander" worden genoemd als het beter uitkomt), niet gewoon 2 minuten stilstaan bij onze en hun doden zonder dat er specifiek een Marokkaanse vlag wappert.

Er wapperen op 4 mei toch ook geen Amerikaanse, Britse of Canadese vlaggen? :?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:17:11 #178
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_139628422
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee hoor, de geallieerden waren tamelijk massaal in ons land aanwezig.
Nederlanders vormden echter een mini-onderdeel van de totale geallieerde krijgsmacht. Zelfs de Belgen wist meer soldaten op de been te krijgen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_139628490
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Doorgeslagen politieke-correctheid. Ik vind het echt zorgwekkend, het gemak waarmee men buigt. Waarom kunnen de Marokkanen (die altijd "Nederlander" worden genoemd als het beter uitkomt), niet gewoon 2 minuten stilstaan bij onze en hun doden zonder dat er specifiek een Marokkaanse vlag wappert.

Het gaat niet over buigen. Het gaat over een vlag. Dat zou ook zeker moeten en kunnen. Als men zo kleinzielig is.....
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:20:15 #180
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_139628591
quote:

[..]

Wat maakt dat nou uit man?

En de drie genoemde vlaggen kom je deze dagen op genoeg plekken in ons land tegen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:24:01 #181
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_139628752
Wij zijn allemaal Marokkaan toch.
pi_139628819
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:24 schreef Twiitch het volgende:
Wij zijn allemaal Marokkaan toch.
Nee. Zeker niet. Ik ben erg blij dat ik een Nederlandse man ben.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:25:40 #183
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_139628823
wat boeit het eigenlijk?
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_139629011
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef Martin-Ssempa het volgende:
wat boeit het eigenlijk?
De vlag niets. Ik zie het meer als okay. Hoe dom ook.
pi_139631069
waar je je druk om kan maken zeg
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2014 @ 22:24:42 #186
88815 The_Emotion
98.3
pi_139642173
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:18 schreef Globali het volgende:

[..]

Het gaat niet over buigen. Het gaat over een vlag. Dat zou ook zeker moeten en kunnen. Als men zo kleinzielig is.....
Het gaat over een rood lapje stof op een stokje, dus waarom zoveel kabaal maken?

Ik zie het meer als een 'goedbedoeld' gebaar naar de Marokkaanse gemeenschap, waar toevallig de meeste rottigheid vandaan komt. 'Kijk eens jongens, wij denken ook een beetje aan jullie'
Daarnaast bevestigt het ook weer de Marokkaanse identiteit, door onderscheid te maken om die rooie lap te planten, het versterkt alleen het wij-zij gevoel, vieren we daarom Bevrijdingsdag op 5 mei?

Als men minderheden in het zonnetje wil zetten, plaats dan ook een Turkse, Surinaamse, Indonesische en nog wat vlaggen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_139642324
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:24 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het gaat over een rood lapje stof op een stokje, dus waarom zoveel kabaal maken?

Ik zie het meer als een 'goedbedoeld' gebaar naar de Marokkaanse gemeenschap, waar toevallig de meeste rottigheid vandaan komt. 'Kijk eens jongens, wij denken ook een beetje aan jullie'
Daarnaast bevestigt het ook weer de Marokkaanse identiteit, door onderscheid te maken om die rooie lap te planten, het versterkt alleen het wij-zij gevoel.

Als men minderheden in het zonnetje wil zetten, plaats dan ook een Turkse, Surinaamse, Indonesische en nog wat vlaggen.
Dat laatste is een probleem. Dan stopt het niet.
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2014 @ 22:39:43 #188
88815 The_Emotion
98.3
pi_139643482
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:26 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat laatste is een probleem. Dan stopt het niet.
Waarom dan een beginnetje maken door goedbedoeld een gemeenschap voorttrekken?
Niet dat ik denk dat er een Turk, Surinamer, Indo, Chinees of een haan er naar kraait, maar ik vind die Marokkaanse vlag daar wel een beetje raar staan.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_139644106
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Remqo het volgende:

[..]

Niet dat ik denk dat er een Turk, Surinamer, Indo, Chinees of een haan er naar kraait, maar ik vind die Marokkaanse vlag daar wel een beetje raar staan.
Omdat ik daar erg tegen ben.
pi_139645363
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het is mijn bedoeling niet. Als men wil. Dan moet men dat zelf weten.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:04:57 #191
37769 erodome
Zweefteef
pi_139645871
quote:

Euh, jawel....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_139646181
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:24 schreef Remqo het volgende:

[..]

Daarnaast bevestigt het ook weer de Marokkaanse identiteit, door onderscheid te maken om die rooie lap te planten, het versterkt alleen het wij-zij gevoel, vieren we daarom Bevrijdingsdag op 5 mei?

Precies dat vet gemaakte stukje is het probleem. Als het zo uitkomt, wordt er altijd geroepen dat afkomst er niet toe doet. Dus "Nederlanders" (lees: Marokkanen) kunnen toch prima hun voorouders herdenken zonder dat er zo'n vlag moet wapperen?
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2014 @ 23:15:40 #193
88815 The_Emotion
98.3
pi_139646542
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:59 schreef Globali het volgende:

[..]

Het is mijn bedoeling niet. Als men wil. Dan moet men dat zelf weten.
Natuurlijk mogen ze het zelf weten, als ze maar nadenken over mogelijke gevolgen.
Gemeente Utrecht hoeft echt niet te denken dat de straatschoffies ineens braaf binnen zitten omdat ze een keertje een Marokkaanse vlag hebben uitgehangen.
- Ian Malcolm
pi_139646733
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:15 schreef Remqo het volgende:

[..]

Natuurlijk mogen ze het zelf weten, als ze maar nadenken over mogelijke gevolgen.
Gemeente Utrecht hoeft echt niet te denken dat de straatschoffies ineens braaf binnen zitten omdat ze een keertje een Marokkaanse vlag hebben uitgehangen.
Het gaat ook niets veranderen.Maar wat maakt moeilijk doen uit. Niets. Laten we een kijken naar andere oplossingen.
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2014 @ 23:22:45 #195
88815 The_Emotion
98.3
pi_139646936
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef Globali het volgende:

[..]

Het gaat ook niets veranderen.Maar wat maakt moeilijk doen uit. Niets. Laten we een kijken naar andere oplossingen.
Precies, het verandert niks, wat mij betreft laten ze die vlag volgend jaar gewoon in de schuur staan.
Ze kunnen net zo goed een vlaggetje planten in de vorm van een kaasprikkertje.,
- Ian Malcolm
pi_139647144
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Remqo het volgende:

[..]

Precies, het verandert niks, wat mij betreft laten ze die vlag volgend jaar gewoon in de schuur staan.
Ze kunnen net zo goed een vlaggetje planten in de vorm van een kaasprikkertje.,
Of zo groot planten als een emoe of olifant achtig dier. Het zal mij een zorg zijn. Het probleem is er niet.
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2014 @ 23:37:15 #197
88815 The_Emotion
98.3
pi_139647689
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:27 schreef Globali het volgende:

[..]

Of zo groot planten als een emoe of olifant achtig dier. Het zal mij een zorg zijn. Het probleem is er niet.
Behalve dat het wij-zij gevoel alleen maar versterkt door juist die gemeenschap voor te trekken en extra aandacht te geven. Daardoor gaat de focus steeds meer daar op liggen en gaan meer meer meer mensen "minder minder minder" roepen
Wij leven in een land waar iedereen gelijke rechten heeft en in vrijheid kunnen leven, of je nou Nederlander, Marokkaan, Turk of Papua Nieuw Guinees bent. Daar vieren we onze vrijheid voor, waar velen toen voor gesneuveld zijn.
Dus ik vind het zo raar dat de Marokkaanse gemeenschap een beetje extra aandacht krijgt.

[ Bericht 3% gewijzigd door The_Emotion op 06-05-2014 23:45:47 ]
- Ian Malcolm
pi_139650427
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:35 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Welke instantie is de belichaming achter deze wens?
Iets als Federatief Marokkaans Nederland? ~O>

Wat is er mis met die actie?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 7 mei 2014 @ 01:21:27 #199
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139650446
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

UTRECHT -
De gemeente Utrecht heeft op 4 mei de Marokkaanse vlag halfstok gehangen.
Terechte tumult. Als de Marokkanen dat zelf willen doen dan moedig ik dat van harte aan, het is niet aan de gemeente om dat te doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139651028
ik vraag me af of dit puur gedaan wordt voor de angst om boze marrokaanse reacties...
There are only 151 Pokémon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')