hell on wheelsquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet echt een nieuwe goede serie hebben. Mis het echt tijdens het eten.
Ik ook man. True Blood is wel leuk om te volgen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet echt een nieuwe goede serie hebben. Mis het echt tijdens het eten.
Ben jij dit soms?quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef stinkie het volgende:
wordt weer een hele nacht wakker liggen. Zoontje heeft zijn arm op 2 plaatsen gebroken
Je moet hem ook niet rond laten kruipen als je deadlift.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef stinkie het volgende:
wordt weer een hele nacht wakker liggen. Zoontje heeft zijn arm op 2 plaatsen gebroken
Zeg hem. Anders moet je hem gewoon ff naked choken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beantwoord die kaolo dm eerst eens phaggot
Kom maar naar een meet. Van z'n leven niet dat ik met m'n schedel op internet ga staanquote:
Een fatsoenlijke jeans, tshirt, polo of een fatsoenlijk overhemd. Niet zo'n 50+ vormeloze hobbezak. Adidas Spezial aan de voeten. Heb wel 2 paar nette van bommels maar die draag ik alleen als ik naar m'n oma ga ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Was een grap, bro.
[..]
NP. Ik ben natuurlijk zelf oud. Al ben ik wel benieuwd waar/wat jullie kopen/dragen; toch niet alleen maar Zalando/Primark/Nickelson meuk?
Jawel, moest gniffelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef Eleiko het volgende:
Mjn Dima <---> kleertjes.com post was dus niet grappig?
Lol als je vriend liever in de gym hangt dan seks met jou heeft verdien je echt wel beter. Mij tuigt je zeker ook af als je z'n spuit verkeerd zet of niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:38 schreef JackieBrown het volgende:
Tips om vriend te overtuigen om thuis te blijven en sex te hebben ipv naar de gym te gaan plox?
Deel die shit dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:51 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van het woord plox gehoord.![]()
Maar ik heb wel een gruwelijke bj instructievideo. Als je die uitvoert blijf je vriend gegarandeerd thuis en zal hij sterretjes zien.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:01 schreef Ethanolic het volgende:
Lol brutale bek die JB maar ze kan amper nog lopen zo hard heb ik haar net uit elkaar getrokken
JUST HAD SEXXXX
en nu Legday gr
Beter een tranny inderdaad, die neemt jou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom geen vriendin nemen ook nooit gezeur omdat je naar de gym gaat.
Wel slecht ook hoor JB dit is de GYM reeks niet de help mijn man heeft een hobby reeks.
Ja nieuwsgroepen is kut laatste tijd. Wolf of Wallstreet was ook om de haverklap verdwenen. GoT is toch van HBO? kun je toch hbo on demand doen ofzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef Xa1pt het volgende:
Iemand nog een werkend nzb-bestand voor 720 of 1080p GoT seizoen 1 en 2? Krijg maar niks gedownload de laatste tijd, begrijp er geen kut van.
Jij gaat squatten op dr 11 cm clit?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
wanneer gaan wij dat squat-penor actie doen?
98? Hoe oud ben je, 18?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kleine 14 inch
omtrek van 10 inch
kleine 98 kutjes vernietigd
Don't care, wel een bazen-FoBoquote:
Tussen oktober en maart schaatsen. April-september naar t zwembad. Zorgen dat 't eten voorbereid is, flessen wijn koud. 100% garantie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
Daarover gesproken, wat zouden jullie doen op de eerste date met de veronderstelling dat er potentie is.
je gaat toch niet op een blind date ofwel. hoezo betaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:27 schreef Awesome_ het volgende:
hoe kun je nu veronderstellen of er potentie is als je elkaar nog niet hebt gesproken? Riekt hier wel naar betaness, kloky
Maatje van me gaat altijd naar Sanadome in Nijmegen. Das met badkleding.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Een maat van me vroeg een chick mee naar de sauna op de eerste date. Hij vond het raar dat ze weigerde.
In Arnhem moet je eens de tonijnsalade bij Krozantterie Rico op de steenstraat proberenquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt optimaal genieten: http://www.smulweb.nl/recepten/1091405/Tonijnsalade
[..]
Lol. Vermoeden.
Issie weer vrijgezel?quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fotoboek van User
en tevens: in welk fobo van een fokster kom je tegenwoordig geen Panzer-comment tegen. Wat een gozer is het ook.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Staat die 92 voor je geboortejaar?
Lekker naar de gym, goed geregeld hoor!quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:11 schreef JackieBrown het volgende:
Goedemorgenik ben lekker vrij. VRIJ VRIJ LKR LKR VRY
Wat vervelend zeg!quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:35 schreef stinkie het volgende:
Ik wacht nog steeds op de uitnodiging voor jullie huwelijk.quote:
Haha neejoh Cherso! Jij dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:56 schreef H1N1 het volgende:
Ik nog 12 dagen werken en dan ga ik ook naar de zon. Waar gaan jullie heen? Blanes?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Een maat van me vroeg een chick mee naar de sauna op de eerste date. Hij vond het raar dat ze weigerde.
I know right, vandaag cardio/intervalquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Lekker naar de gym, goed geregeld hoor!
Ik Callela, allincloesev. Heerlijk, elk jaar gaan we weer terug. Aan het zwembad zitten en af en toe een frietje pikken bij Patat Van Ad.quote:
^^quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom maar naar een meet. Van z'n leven niet dat ik met m'n schedel op internet ga staan
Dit dus.quote:[..]
[..]
Deel die shit dan.
[..]
Naar de sauna in badkledingquote:[..]
Maatje van me gaat altijd naar Sanadome in Nijmegen. Das met badkleding.
quote:[..]
Ranzig strand; de troep blijft zelfs aan zijn armen zitten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:54 schreef JackieBrown het volgende:
Bijna naar de zon! Ben alvast vakantiekiekjes van vorig jaar augustus aan het doorbladerenhaha hier eentje van etha.. attention whore is het
[ afbeelding ]
Door deze post eens aandacht naar die tats gekeken, is volgens mij gewoon dezelfde gast als in m'n fobo.. niet eens doorgehadquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ranzig strand; de troep blijft zelfs aan zijn armen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja heerlijk he! wij gaan ook altijd weer terug naar de Holland bar. Lekker hollandse avond vieren, lekker Nederlands prate haha dat is pas vakantie!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:01 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik Callela, allincloesev. Heerlijk, elk jaar gaan we weer terug. Aan het zwembad zitten en af en toe een frietje pikken bij Patat Van Ad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |