Hoezo, heb je geen trio kunnen regelen maar haar en haar vriendin?quote:
douchenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
Daarover gesproken, wat zouden jullie doen op de eerste date met de veronderstelling dat er potentie is.
Goed punt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb moeten lachen om haar fotoboek.
Ik lach niet om vrouwen.
Lalavy is een man.
Ultimate frisbeeenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
Daarover gesproken, wat zouden jullie doen op de eerste date met de veronderstelling dat er potentie is.
hele bek onder spuitenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
Hoe kan je nu een date hebben zonder elkaar gesproken te hebben? Iedereen heeft een ander begrip van potentie. Er valt niks over de mate van betaness of alphaness te zeggen zonder de standaard van de desbetreffende persoon te analyseren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:27 schreef Awesome_ het volgende:
hoe kun je nu veronderstellen of er potentie is als je elkaar nog niet hebt gesproken? Riekt hier wel naar betaness, kloky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Een maat van me vroeg een chick mee naar de sauna op de eerste date. Hij vond het raar dat ze weigerde.
gewoon samen wandelen voor een trioquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Een maat van me vroeg een chick mee naar de sauna op de eerste date. Hij vond het raar dat ze weigerde.
ja vriend ik vin et wel een goed idee maar dan doet de ene pzc en andere pmc snapje, is echt een gedoe denk ik?!quote:
False.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb moeten lachen om haar fotoboek.
Ik lach niet om vrouwen.
Lalavy is een man.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
False.
Je hebt talloze keren om mijn posts gelachen.
Ik ga dit echt niet bevestigen nu hier ter plekke he, dat snap je natuurlijk zelf wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
False.
Je hebt talloze keren om mijn posts gelachen.
Lol. Vermoeden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo, heb je geen trio kunnen regelen maar haar en haar vriendin?
hell on wheelsquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet echt een nieuwe goede serie hebben. Mis het echt tijdens het eten.
Ik ook man. True Blood is wel leuk om te volgen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet echt een nieuwe goede serie hebben. Mis het echt tijdens het eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |