quote:
Kom maar naar een meet. Van z'n leven niet dat ik met m'n schedel op internet ga staan

quote:
Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef Eleiko het volgende:[..]
Was een grap, bro.
[..]
NP. Ik ben natuurlijk zelf oud. Al ben ik wel benieuwd waar/wat jullie kopen/dragen; toch niet alleen maar Zalando/Primark/Nickelson meuk?
Een fatsoenlijke jeans, tshirt, polo of een fatsoenlijk overhemd. Niet zo'n 50+ vormeloze hobbezak. Adidas Spezial aan de voeten. Heb wel 2 paar nette van bommels maar die draag ik alleen als ik naar m'n oma ga ofzo

. Ze verkopen trouwens echt niet alleen maar meuk bij Zalando. Ze hebben genoeg spul met prijzen wat ik van z'n lang zal ze leven niet ga betalen voor kleding

quote:
Jawel, moest gniffelen

quote:
Lol als je vriend liever in de gym hangt dan seks met jou heeft verdien je echt wel beter. Mij tuigt je zeker ook af als je z'n spuit verkeerd zet of niet.
/whiteknight
quote:
Op dinsdag 6 mei 2014 19:51 schreef Teddyburrr het volgende:[..]
Ik heb nog nooit van het woord plox gehoord.
Maar ik heb wel een gruwelijke bj instructievideo. Als je die uitvoert blijf je vriend gegarandeerd thuis en zal hij sterretjes zien.

Deel die shit dan.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2014 20:01 schreef Ethanolic het volgende:Lol brutale bek die JB maar ze kan amper nog lopen zo hard heb ik haar net uit elkaar getrokken

JUST HAD SEXXXX
en nu Legday gr

quote:
Op dinsdag 6 mei 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:Daarom geen vriendin nemen ook nooit gezeur omdat je naar de gym gaat.
Wel slecht ook hoor JB dit is de GYM reeks niet de help mijn man heeft een hobby reeks.
Beter een tranny inderdaad, die neemt jou.

quote:
Op dinsdag 6 mei 2014 21:55 schreef Xa1pt het volgende:Iemand nog een werkend nzb-bestand voor 720 of 1080p GoT seizoen 1 en 2? Krijg maar niks gedownload de laatste tijd, begrijp er geen kut van.
Ja nieuwsgroepen is kut laatste tijd. Wolf of Wallstreet was ook om de haverklap verdwenen. GoT is toch van HBO? kun je toch hbo on demand doen ofzo.
quote:
Jij gaat squatten op dr 11 cm clit?
quote:
98? Hoe oud ben je, 18?
quote:
Don't care, wel een bazen-FoBo
quote:
Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:Daarover gesproken, wat zouden jullie doen op de eerste date met de veronderstelling dat er potentie is.
Tussen oktober en maart schaatsen. April-september naar t zwembad. Zorgen dat 't eten voorbereid is, flessen wijn koud. 100% garantie.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2014 23:27 schreef Awesome_ het volgende:hoe kun je nu veronderstellen of er potentie is als je elkaar nog niet hebt gesproken? Riekt hier wel naar betaness, kloky
je gaat toch niet op een blind date ofwel. hoezo beta

quote:
Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Awesome_ het volgende:Een maat van me vroeg een chick mee naar de sauna op de eerste date. Hij vond het raar dat ze weigerde.
Maatje van me gaat altijd naar Sanadome in Nijmegen. Das met badkleding.
quote:
In Arnhem moet je eens de tonijnsalade bij Krozantterie Rico op de steenstraat proberen

quote:
Issie weer vrijgezel?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op
woensdag 29 april 2015 16:30 schreef
seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo