Ik denk dat ik voor iedereen in dit topic spreek als ik zeg dat we je erg dankbaar zijn voor de moeite die je in je onderzoek stopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:09 schreef MAHL het volgende:
De scene nogmaals gekeken. Hmm, ze kennen hun bron wel - Cersei zegt "Varys, aren't you a eunuch?" waarop Varys zegt "well if I didn't keep this a secret then I wouldn't get any work done".
Dankquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor iedereen in dit topic spreek als ik zeg dat we je erg dankbaar zijn voor de moeite die je in je onderzoek stopt.
Ik mis bij het tweede plaatje alleen nog een 'challenge accepted' onderschriftquote:
Dat mensen daar nog op wachten.. De kutste humor die er bestaat en toch willen mensen het nog zien.quote:
Ik vind het een leuke samenvattingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat mensen daar nog op wachten.. De kutste humor die er bestaat en toch willen mensen het nog zien.
En als je het niet doet ga je dood?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het is een soort gewoonte. Na de aflevering lees ik een drietal reviews, bezoek ik dit forum en lees ik de facebookrecaps.
grappigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:27 schreef MangoTree het volgende:
Leuk topic om (bij) te lezen![]()
Is het bandje van Osha weleens voorbij gekomen hier? Wel leuk om haar in een compleet andere rol te zien.
Als ik het niet doe dan vergeet ik de saaie, uitgerekte en overgecompliceerde verhaallijnen en verlies ik de wil deze serie tot het eind door te kijken.quote:
Dat kan natuurlijk. Wel opvallend dat je het saai vindt als je die dingen niet bekijkt terwijl je wel de serie blijft kijken.. Als ik dat nodig had om de serie te blijven volgen dan had ik het wel geweten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als ik het niet doe dan vergeet ik de saaie, uitgerekte en overgecompliceerde verhaallijnen en verlies ik de wil deze serie tot het eind door te kijken.
En naait men dode puppies in mijn karkas.quote:
quote:
Ik mis 'm wel een beetje, met z'n little birds.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:05 schreef Forbry het volgende:
Heeft Varys eigenlijk al wel tekst gehad dit seizoen? Ik zag hem wel eens op de achtergrond...
Gelukkig hebben we jouw toestemming er niet voor nodigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat mensen daar nog op wachten.. De kutste humor die er bestaat en toch willen mensen het nog zien.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:45 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Recap van deze week:
Game of Thrones - First of His Name
Vind ik ook! Vind het een leuk personage, wordt ook erg goed gespeeld.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis 'm wel een beetje, met z'n little birds.
Zoveel interessanter dan Petyr, vind ik persoonlijk.
http://happyplace.someeca(...)p-season-4-episode-5quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:45 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Recap van deze week:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
http://happyplace.someeca(...)p-season-4-episode-5
aardige review, dat rekken vind ik ook irritant. Toen Khaleesi begon dat ze terug wil naar die andere steden zat ik ook met zo een gevoel van ''quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:45 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Recap van deze week:
Dat is ook een beetje hoe mijn boeklezende vrienden werkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:22 schreef planethugo het volgende:
Wel jammer dat je in je review zegt dat een bepaalde zin in een gesprek onthouden moet worden, ik ben geen boeklezer maar blijkbaar gaat die zin nog het e.e.a. betekenen. En dat wil ik nog niet weten
Ik moest bij een paar dingetjes echt lachenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel mooi ja, even tussen neus en lippen door een geheim uit de doeken doen. Altijd blijven opletten dusquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Overigens dat men zit te miepen over hoe het plot van Jon Arryn even tussen neus en lippen door wordt verteld... Ik vind dat juist de beste manier! Het zou juist raar zijn als de daders daar dan geshockeerd over doen oid, voor hen is het geen big deal meer. Voor ons als kijker natuurlijk wel, want wie had gedacht dat littlefinger erachter zou zitten?
Het was info die gedeeld moest worden met de kijker, en in mijn opinie was dit wel de manier.
Bleek om de dialoog tussen Tywin en Cersei te gaan, wat ik gewoon een erg tof gesprek vond dus even wilde quoten. Niet iets om verder iets achter te zoekenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje hoe mijn boeklezende vrienden werken"Ja maar ik zeg toch niet wat er gebeurd, ik zeg alleen dat je dat en dat in de gaten moet houden!" JA! Dat merk ik dan gvd zelf wel ja! Shut UP!
Ja vond ik ook. Ik wilde t bijna ff stopzetten om adem te halen en me te beseffen "What the FUCK did she just say?!". En aangezien zij 2 dat gedaan hebben en dat ze t verder stil wllen houden moet e rook geen lange scene aan gewijd worden. Zo klopte 't, op 't ietwat uitleggerige na.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat vind ik ook wel mooi ja, even tussen neus en lippen door een geheim uit de doeken doen. Altijd blijven opletten dus
Heb bij een paar dingen toch zitten grinnikenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik mis hem ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis 'm wel een beetje, met z'n little birds.
Zoveel interessanter dan Petyr, vind ik persoonlijk.
Ik vond dat ook juist heel mooi/goed gedaan!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Overigens dat men zit te miepen over hoe het plot van Jon Arryn even tussen neus en lippen door wordt verteld... Ik vind dat juist de beste manier! Het zou juist raar zijn als de daders daar dan geshockeerd over doen oid, voor hen is het geen big deal meer. Voor ons als kijker natuurlijk wel, want wie had gedacht dat littlefinger erachter zou zitten?
Het was info die gedeeld moest worden met de kijker, en in mijn opinie was dit wel de manier.
Ze hoeven hem niet te vertrouwen. Hij is immers geen gelijke. Geen Lord Paramount en zonder de Lannisters nauwelijks een Lord. Ze hoeven alleen te denken dat ze hem bezitten. Wat de Lannisters bij recht deden omdat ze hem enorm veel gegeven hebben (zoals hij al bemerkte, hij had geen motief om ze te verraden.) En door zijn deelname in Joffrey's moord is zijn lot nu op een bepaalde manier met die van het van de Tyrell's verbonden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef DO2 het volgende:
't Probleem met Petyr is vooral dat zijn manier van doen compleet haaks staat op de strategie die ie hanteert.
Hij moet immers voortdurend het vetrouwen zien te winnen van anderen om hogerop te komen.
Maar als er iemand is die zich gedraagt alsof ie niet te vertrouwen is, is hij het wel.
Dit!quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze hoeven hem niet te vertrouwen. Hij is immers geen gelijke. Geen Lord Paramount en zonder de Lannisters nauwelijks een Lord. Ze hoeven alleen te denken dat ze hem bezitten. Wat de Lannisters bij recht deden omdat ze hem enorm veel gegeven hebben (zoals hij al bemerkte, hij had geen motief om ze te verraden.) En door zijn deelname in Joffrey's moord is zijn lot nu op een bepaalde manier met die van het van de Tyrell's verbonden.
volgens mij wel, ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Was Petyr trouwens niet door Tywin erop uitgestuurd om met Lysa te gaan trouwen? Zodat ze, het koninkrijk/de Lannisters, ook dat gedeelte ownen?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:32 schreef DO2 het volgende:
Ik had hem en de betrokken karakters in een aantal situaties toch heel wat geloofwaardiger gevonden als ie zich wat minder zou voordoen als een gluiperige aal die je op het eerste gezicht onmogelijk kan vertrouwen. Maar goed.
Die is indie-topic waardigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |