Ja, het waren vroeger 2 huisjes, daarom hebben we 2 voordeuren. De tweede deur zit ongeveer voor de slaapkamer, maar staat niet op de plattegrond.quote:
Ah, vandaar. Leuk huis! Succes ermee!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, het waren vroeger 2 huisjes, daarom hebben we 2 voordeuren. De tweede deur zit ongeveer voor de slaapkamer, maar staat niet op de plattegrond.
Mooie vloeren? Hmm.. dat is beton waar je tegenaan kijkt. Ondanks dat ik in eerste instantie dacht dat het nog wel leuk kon kon zijn om te verven/ op te leuken.. Het voelt verschrikkelijk. Het is koud en je krijgt (echt waar) last van je voeten als je er de hele dag op staat.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef Gieliovd het volgende:
Bijzonder.... wel gaaf!
Leuk project en biedt lekker wat ruimte. Mooie vloeren ook, epoxy??
Wel lekker strak en hard, nieuw laagje verf, vloertje erin en gaan.
Succes, volg!
O ja, haha!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef Gieliovd het volgende:
Mijn ondertoon kwam niet over, sorryIk vond het lachwekkend, die kleurtjes groen enzo.
Nee joh, natuurlijk moet er lekker een warme houten vloer overheen t.z.t. Komt wel goed
Het is wel een heerlijke ondergrond voor een mooie vloer. Je zou zelfs nog elektrische vloerverwarming kunnen overwegen, wat wel wat aan de prijs is.
eerst meer geld vergarenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Toch maar niet voor een zeecontainer gegaan?
ja, ik zal kijken of ik straks weer wat kan postenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:04 schreef JantinaGr het volgende:
Leuke ruimtes, veel potentie! Ik ga je volgen :-) Al een keuken uitgezocht trouwens?
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:51 schreef Saisai het volgende:
Yep. het is gelukt, we hebben een huis gekocht.
Eerste zin van de OP.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Owjeeh, dat is idd. best behoorlijk uitgeleefd appartement![]()
Daar moet best een hoop aan gebeuren ! Zijn de badkamer en het toilet in een vergelijkbare staat ?
Maar hebben jullie het nou gekocht of is het een huurwoning ?
Nu maar hopen dat de waterpas ook waterpas is..quote:
Waterpas tijdens gebruik omdraaien ter controle is nooit verkeerdquote:Op maandag 12 mei 2014 18:22 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de waterpas ook waterpas is..
Ik heb eens een hele keuken waterpas gezet, totdat ik een andere waterpas gebruikte.
Er moet een andere groepenkast in, daar word je vast ook blij vanquote:Op maandag 12 mei 2014 20:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waterpas tijdens gebruik omdraaien ter controle is nooit verkeerd
jij hoeft je niet aangesproken te voelen hoor, ik ken jou niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef superbly het volgende:
nee bedankt haahhaha
heb er 23 jaar vlakbij gewoond.
vroeger wel een leuke buurt,nu verpauperde rotzooi met op straat hangende apen....
Zucht. Fok begint ook een pleurisbuurt te worden met dit soort users.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef superbly het volgende:
nee bedankt haahhaha
heb er 23 jaar vlakbij gewoond.
vroeger wel een leuke buurt,nu verpauperde rotzooi met op straat hangende apen....
Ja, dat was niet mooi want dan stak het of heel raar uit, of het werd claustrofobisch klein. Eerlijk gezegd zie je er niets van, dat er een stuk raam 'mist'.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef Candaasje het volgende:
Ik volg!
Lekker ruim!
Was er trouwens een speciale reden om de keuken aan de rechterkant (en dus voor het raam langs) te maken, en niet aan de linkerkant?
welke glasplaat?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef usernaamvergeten het volgende:
Had je niet beter de glasplaat kunnen vervangen door een witte plaat trespa? Die keuken vind ik wel mooi
Het zit nog niet dichtquote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef BartNH het volgende:
Mooi hoor, alle respect.
Hoe gaat dat beest (knurf?) en over een paar jaar uitzien? Persoonlijk had ik daar toch een iets andere oplossing voor gezocht.
Ah, ik vreesde een beetje voor mr Jummy's lichtallergie maar als ie nog op vakanitie kan gaat dat vast goed komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het zit nog niet dichtMr Jummy heet ie trouwens.
quote:
Gewoon de glasplaat vervangen voor een plaat trespa, van de juiste dikte en maat. Ziet er meteen veel meer afgewerkt uit, aangezien ze blinde panelen volgensmij vaak ook zo maken bij kunstof kozijnen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef Saisai het volgende:
Dit is trouwens de andere kant van het dichtgebouwde raam
Mijn vriend zit in de ww waardoor hij overdag tijd over heeft om te klussen, dat is wel fijn. Ik ben de kostwinner, dus ik kan alleen écht iets doen in de weekenden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:04 schreef JantinaGr het volgende:
Slim om vanwege de ruimte voor de keuken het raam deels dicht te maken. Is de kortste klap lijkt mij!
Hoelang verwachten jullie erover te doen om het geheel enigszins leefbaar te maken? Heb je momenteel vrij of moeten jullie het hebben van de weekenden?
Bambi boven de bank? Op je bord...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Gieliovd het volgende:
Ben benieuwd! Komt goed hoor
Straks mooie bambi boven de bankLike!
Ja, maar dat duurt nog wel even hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef usernaamvergeten het volgende:
Wauw, dat knapt op zoKomen er ook nog mooie hoge plinten?
Ik heb geduld hoorquote:
Jep, bambi! (zie signature)quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:27 schreef Anne het volgende:
Hey, die kast herken ik! Jij bent die K&W creatieveling! Leuk.. ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Edit: komen er naast de kast, lamp (en tafel ook volgens mij?) nog meer home made dingen in dit nieuwe appartement?
*volgt
Oja, nu herken ik hem ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:27 schreef Anne het volgende:
Hey, die kast herken ik! Jij bent die K&W creatieveling! Leuk.. ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Edit: komen er naast de kast, lamp (en tafel ook volgens mij?) nog meer home made dingen in dit nieuwe appartement?
*volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |