Het zit nog niet dichtquote:Op maandag 12 mei 2014 15:57 schreef BartNH het volgende:
Mooi hoor, alle respect.
Hoe gaat dat beest (knurf?) en over een paar jaar uitzien? Persoonlijk had ik daar toch een iets andere oplossing voor gezocht.
Ah, ik vreesde een beetje voor mr Jummy's lichtallergie maar als ie nog op vakanitie kan gaat dat vast goed komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
Het zit nog niet dichtMr Jummy heet ie trouwens.
quote:
Gewoon de glasplaat vervangen voor een plaat trespa, van de juiste dikte en maat. Ziet er meteen veel meer afgewerkt uit, aangezien ze blinde panelen volgensmij vaak ook zo maken bij kunstof kozijnen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:14 schreef Saisai het volgende:
Dit is trouwens de andere kant van het dichtgebouwde raam
Mijn vriend zit in de ww waardoor hij overdag tijd over heeft om te klussen, dat is wel fijn. Ik ben de kostwinner, dus ik kan alleen écht iets doen in de weekenden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:04 schreef JantinaGr het volgende:
Slim om vanwege de ruimte voor de keuken het raam deels dicht te maken. Is de kortste klap lijkt mij!
Hoelang verwachten jullie erover te doen om het geheel enigszins leefbaar te maken? Heb je momenteel vrij of moeten jullie het hebben van de weekenden?
Bambi boven de bank? Op je bord...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Gieliovd het volgende:
Ben benieuwd! Komt goed hoor
Straks mooie bambi boven de bankLike!
Ja, maar dat duurt nog wel even hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef usernaamvergeten het volgende:
Wauw, dat knapt op zoKomen er ook nog mooie hoge plinten?
Ik heb geduld hoorquote:
Jep, bambi! (zie signature)quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:27 schreef Anne het volgende:
Hey, die kast herken ik! Jij bent die K&W creatieveling! Leuk.. ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Edit: komen er naast de kast, lamp (en tafel ook volgens mij?) nog meer home made dingen in dit nieuwe appartement?
*volgt
Oja, nu herken ik hem ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:27 schreef Anne het volgende:
Hey, die kast herken ik! Jij bent die K&W creatieveling! Leuk.. ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Edit: komen er naast de kast, lamp (en tafel ook volgens mij?) nog meer home made dingen in dit nieuwe appartement?
*volgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |