Ja, het waren vroeger 2 huisjes, daarom hebben we 2 voordeuren. De tweede deur zit ongeveer voor de slaapkamer, maar staat niet op de plattegrond.quote:
Ah, vandaar. Leuk huis! Succes ermee!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, het waren vroeger 2 huisjes, daarom hebben we 2 voordeuren. De tweede deur zit ongeveer voor de slaapkamer, maar staat niet op de plattegrond.
Mooie vloeren? Hmm.. dat is beton waar je tegenaan kijkt. Ondanks dat ik in eerste instantie dacht dat het nog wel leuk kon kon zijn om te verven/ op te leuken.. Het voelt verschrikkelijk. Het is koud en je krijgt (echt waar) last van je voeten als je er de hele dag op staat.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef Gieliovd het volgende:
Bijzonder.... wel gaaf!
Leuk project en biedt lekker wat ruimte. Mooie vloeren ook, epoxy??
Wel lekker strak en hard, nieuw laagje verf, vloertje erin en gaan.
Succes, volg!
O ja, haha!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef Gieliovd het volgende:
Mijn ondertoon kwam niet over, sorryIk vond het lachwekkend, die kleurtjes groen enzo.
Nee joh, natuurlijk moet er lekker een warme houten vloer overheen t.z.t. Komt wel goed
Het is wel een heerlijke ondergrond voor een mooie vloer. Je zou zelfs nog elektrische vloerverwarming kunnen overwegen, wat wel wat aan de prijs is.
eerst meer geld vergarenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Toch maar niet voor een zeecontainer gegaan?
ja, ik zal kijken of ik straks weer wat kan postenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:04 schreef JantinaGr het volgende:
Leuke ruimtes, veel potentie! Ik ga je volgen :-) Al een keuken uitgezocht trouwens?
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:51 schreef Saisai het volgende:
Yep. het is gelukt, we hebben een huis gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |