Nee, net terug van vakantie. Ik moet weer plaatjes opzoekenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
Donald komt ook weer effe kijken met zijn kop.
Geen plaatjes meer tegenwoordig?
Dat van die plaatjes was eigenlijk tegen Speculariumquote:Op maandag 5 mei 2014 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, net terug van vakantie. Ik moet weer plaatjes opzoeken
fabulous vegas baby...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat van die plaatjes was eigenlijk tegen SpeculariumMaar goed jij mag ook plaatjes opzoeken natuurlijk.
Waar was je?
Oe nicequote:
Heel simpel hoor, wat muntjes ingooien op wat knoppen drukken en hopen dat er meer muntjes uitkomen dan dat je er in hebt gegooid.quote:
hehehehequote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel simpel hoor, wat muntjes ingooien op wat knoppen drukken en hopen dat er meer muntjes uitkomen dan dat je er in hebt gegooid.
Dan gaan we samen, en dan gaan we trouwen in zo'n fout cheap ass kapel. Jij in je panterjas en ik in mijn supermanhuispak.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe niceDaar zou ik ook nog weleens naartoe willen.
Lijkt me best tof om mee te maken ja. Moet ik even flink sparen hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan gaan we samen, en dan gaan we trouwen in zo'n fout cheap ass kapel. Jij in je panterjas en ik in mijn supermanhuispak.
Nummer 6?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:17 schreef sp3c het volgende:
nu vraag ik me ineens af of john mcclane die film over Deuce Four in irak nog gemaakt heeft, dat leek me wel een topshow
Geen idee hoe het heet, maar het moet wel een Elvis zijn inderdaad. Jij begrijpt het.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me best tof om mee te maken ja. Moet ik even flink sparen hoorIk wil een Elvis als 'minister' of hoe heet dat.
Ik ben de serieusheid zelve. Maar niets gewonnen helaas, alleen maar een vrouw mee naar huis genomenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe niceDaar zou ik ook nog weleens naartoe willen. Ik zag al iets in de TV SC maar dacht dat het een grapje was. Heb je nog gegokt? En belangrijker, gewonnen?
Hopelijk wel je eigen vrouw hequote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik ben de serieusheid zelve. Maar niets gewonnen helaas, alleen maar een vrouw mee naar huis genomen
nee dezequote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nummer 6?
As of January 2014, the project is still in the early pre-production phase.
ja, daarvoor was ze mijn verloofdequote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk wel je eigen vrouw heEn hopelijk niet al teveel geld verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |