En?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even de OP controleren op perziksap.
De zanger heeft dezelfde naam als een legendarische Veendam voetballer.quote:
Echt vrouwenhumor.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:39 schreef Cee het volgende:
Haha een kerstspecial in de lente oh oh ohhhh wat grappig!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:40 schreef alors het volgende:
Sommige dingen zijn wel leuk hoor. Maar dat zullen de heren hier nooit toegeven.
Het is sowieso vrouwenhumor.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:40 schreef alors het volgende:
Sommige dingen zijn wel leuk hoor. Maar dat zullen de heren hier nooit toegeven.
Dan laten ze bij DWDD zeker alleen stomme stukjes zien.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:40 schreef alors het volgende:
Tsja, als je Pieter Derks gewend bent kan niks dat meer toppen natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:40 schreef alors het volgende:
Dat zei hij om beleefd te zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Hans Klok vindt dit heel grappig, maar die telt niet echt als man.
Hij kwam er zelf mee, ongevraagd.quote:
Topics vol hier met dit soort schijtlol.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:43 schreef Stickertje het volgende:
dit is 'humor' dat iedereen kan verzinnen
quote:
Dat was echt prachtig.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Waar ik wel uitgebreid om moest lachen op de publieke omroep was Omroep Maxim.
Thijs updatesquote:Op maandag 5 mei 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simon en Thijs zitten gebroederlijk naast elkaar
Thijs van de Thijs Slegers showquote:
Je bent leuker dan Toren C.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:52 schreef tong80 het volgende:
Vanavond geen Nederland 3 idd. Van Gaal houdt het bij het eerste en Jong Oranje.
Misschien wel. Ik zit al met bord op schoot.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thijs van de Thijs Slegers show
Zit hij er vanavond om updates te verschaffen over de mislukte Phoxy dag?
Alors en Paxcon.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er hier serieus iemand die wel eens Toren C kijkt?
Of is die nu bang het toe te geven?
Alors heeft in dit topic toegegeven dat ze het heel grappig vindt en elke week kijkt.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet.
En anders komen ze op mijn shitlist.
Ik heb het nog nooit gezien zelfs tijdens het zappen nooit tegengekomen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo lijkt iemand op FOK! heel aardig, normaal en zelfs gevat, maar zoiets kan dan heel snel wegvallen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alors heeft in dit topic toegegeven dat ze het heel grappig vindt en elke week kijkt.
Gelukkig is super Corrie er nogquote:Op maandag 5 mei 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien zelfs niet tijdens het zappen nooit tegengekomen.
Ik ken wel iemand in de privesfeer die er graag naar kijkt.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een wonder.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien zelfs tijdens het zappen nooit tegengekomen.
Zeg maar niet meer, straks durft diegene niet meer over straat als dat uitkomt.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand in de privesfeer die er graag naar kijkt.
Kerstensquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef BoerBert het volgende:
Trouwens genoten van Koch tijdens het interview met Toren C. Kan met zijn gezicht aardig zijn mening door laten schemeren.
quote:Reistips van Floortje Dessing
Floortje Dessing is al bijna 20 jaar de reisleidster van tv-kijkend Nederland. Voor Yorin Travel, RTL Travel, 3 op Reis en tegenwoordig voor ‘Floortje naar het einde van de wereld’ reist ze inderdaad naar het einde van de wereld. Altijd op zoek naar mooie plekken, nieuwe culturen en overweldigende natuur. Niet alleen voor het vakantiegevoel, ook voor meer begrip voor het ‘andere’ en meer respect voor onze planeet.
We kijken terug op wederom een sccesvol seizoen en stellen natuurlijk de vraag: waar moeten we in godsnaam heen deze zomer? Aan tafel: Floortje Dessing.
'Guilty Pleasures': Songfestival Editie
'Foute' muziek. Tsja, lastig uit te leggen, maar je weet waarschijnlijk wel meteen wat bedoeld wordt. Genre-overstijgend, voor iedereen anders, maar wel degelijk herkenbaar. En als we echt eerlijk zijn heeft het Songfestival heel veel van dat soort liedjes voortgebracht ('Ding-a-dong'!).
Daarom een variatie op onze 'Guilty Pleasures'-rubriek: bekende muzikanten kiezen een liedje dat ooit Nederland vertegenwoordigd heeft op het Songfestival. En geven daar uiteraard op geheel eigen wijze invulling aan. Een nobele taak voor Bente, Michael Prins en Hadewych Minis.
Tafelheer: Erik Dijkstra
Bente? Wie? Zeker een kind van zo'n grachtengordelcollega van Matthijsquote:
Bijna inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:59 schreef alors het volgende:
[..]
Bente? Wie? Zeker een kind van zo'n grachtengordelcollega van Matthijs
...en Nederland was onder de indruk.quote:Op 9 september 2013 zou Eefje de Visser optreden in DWDD, maar zij was haar stem kwijt. Onze muziekredactrice moest als een gek een nieuwe act zien te regelen en dacht meteen aan een meisje dat ze op het festival Into the Great Wide Open op Vlieland had gezien: de 12-jarige Bente.
Bente kwam opdraven, zong 'Summertime' en Nederland was onder de indruk!
Ach, het is toch leuk dat ze iemand die zo jong is de kans geven om zich nog eens te laten zien/horen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Bijna inderdaad.
[..]
...en Nederland was onder de indruk.
Zij was toen nog bij Serious Request.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:59 schreef alors het volgende:
[..]
Je kan alvast een tvp plaatsen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook een leuk item over Jankabash van NEC, maar dat geheel terzijde.
Dat nachtmerrie....zelfs ik zing zuiverder en geloof me, dat is een prestatie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de volgende video niet wordt gecufferd vind ik deze show een teleurstelling.
Snapte ik ook niet, niet meer op TV vanwege klok van 8 uur?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:03 schreef danos het volgende:
wat een lulverhaal over jakhalzen, gewoon een te duur item waarschijnlijk, zeg dat gewoon.
Van een bandje zekerquote:
Internetbankieren.quote:
quote:
Vast het meestbekeken DZDD moment ooit.quote:
Haten op Simekquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wanneer gaat die Simek weer eens voorgoed terug naar Tsjechie?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vast het meestbekeken DZDD moment ooit.
Ik vergis me daar ook wel eens in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zag een rode pijl op dat plaatje dus dacht direct aan Gesink.
Nou, de lollige, invoelende Simek wil ik het liefst naar Rusland verbannen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
Serieuze SImek vind ik altijd wel een stuk interessanter dan lollige Simek.
koekoekquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef NoCigar het volgende:
Kutlul heeft een halve olietanker in zijn haar zitten. Die Saudiërs zijn ook geen lieverdjes.
Het regime in stand houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:12 schreef NoCigar het volgende:
Kritiek op Kutlul is ook verboden bij DWDD, waar zijn we nou mee bezig met zijn allen mensen?
Lekker naar Maui a la Boudewijn Buch.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
Lekker je hele leven gratis reizen en verschillig doen.
Ik vond haar al leuk toen ze nog gewoon radio maakte met Rob Stenders op zaterdagnacht....dat blijft je bij hè.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit valt mij een beetje tegen, Ucster.
Goed bekeken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
Klaploopster.quote:
Massatoerisme bevorderen en tegelijkertijd begaan met het milieu zijn. BN'ers kunnen dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
Arm kind.quote:
Zo vaak in n vliegtuig zitten, maar net niet op dat ene vliegtuig van Malaysia Airways... snotverquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef schoolstudent het volgende:
Haten op Floortje.Toffe meid, meer dan verdiend.
Dat lijkt me wel iets voor hem ja, overal er een teringbende van maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
Hij zou op alle exotische plekken op aarde bierflesjes naar beneden mikken.
gewoon niemand.quote:
35?? Hoe kom je op dat getal?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef superniger het volgende:
[..]
klopt. Vrouwen kunnen na hun 35ste beter geen kinderen meer krijgen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |