Geweldig onderbouwde post weer.quote:
Goed punt.quote:
Als je er bijna aan onderdoor gaat zijn het gewoon problemen.quote:
Neemt niet weg, dat je uiteindelijk altijd zelf je problemen moet oplossen. Aangezien niemand het voor je doet.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je er bijna aan onderdoor gaat zijn het gewoon problemen.
Met je Emile Ratelband opvattingen.
Dan blijf ik vandaag wel Boulevard kijken ofzoquote:
IED's ingraven tegen die pokkekoters.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neemt niet weg, dat je uiteindelijk altijd zelf je problemen moet oplossen. Aangezien niemand het voor je doet.
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
IED's ingraven tegen die pokkekoters.
Maar daar had Njonjo het niet over.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neemt niet weg, dat je uiteindelijk altijd zelf je problemen moet oplossen. Aangezien niemand het voor je doet.
Omdat jullie kaal zijn denk ikquote:Op maandag 5 mei 2014 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom worden wij zo genoemd in FB?
Ik snap er niks van.
De context is dat Arjan doodongelukkig is met zijn leven....ik noem dat een probleem.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo interpreteer jij het. Het kan ook juist een eye-opener zijn om je 'probleem' als uitdaging te zien, omdat dat impliceert dat je er zelf iets aan kunt doen.
En natuurlijk moet je niet alles een uitdaging noemen, maar in deze context kan dat best passen. Ik vind het zelf in ieder geval fijn om dingen zo te bekijken. Maarja daar kun je ook anders over denken natuurlijk.
Waarom geen lollie IN je....quote:
Schei toch uit joh. Ik zeg toch dat ik niet alles zo zou noemen? Ik zei alleen dat het soms kan helpen om het zo te zien.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je er bijna aan onderdoor gaat zijn het gewoon problemen.
Met je Emile Ratelband opvattingen.
hathor is de verkaalste kojak van allemaalquote:Op maandag 5 mei 2014 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom worden wij zo genoemd in FB?
Ik snap er niks van.
Ik had deze post van Kingstown en zijn hol gemist maar dit is het ongeveer.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Problemen zijn gewoon problemen en geen uitdagingen.
Hulpverleners gebruiken dat soort terminologie om het minder zwaar te laten klinken en daardoor wordt degene niet serieus genomen in zijn problematiek, want ach....het is geen probleem, maar een uitdaging.
Oh zo...ja ik vind uitdaging altijd zo'n dooddoener.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar daar had Njonjo het niet over.
Die zegt liever uitdagingen ipv problemen, net zoals dat het eigenlijk patat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |