quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als jij barry beuker bent dan mag het , dat was de enige die er nog in mocht maar ik wist niet wie je was op fokquote:
TR gemachtquote:
pizzaquote:Op maandag 5 mei 2014 17:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik zal de oven eens aanslingeren, pizzaaa tijd.
Oeh ook lekkerquote:Op maandag 5 mei 2014 17:26 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
pizzapannekoeken
![]()
ik wil wel komen (hihaho komen) maar moet zo gaan werken
Good old daysquote:Op maandag 5 mei 2014 17:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
TR gemacht![]()
ik zat laats nog eens de reeks door te kijken en in 1 van de eerste topics zag ik aan naaktfoto's door jou gepostdat was ter compensatie omdat de clouds down waren
M'n PSN staat in m'n sig.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:23 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
als jij barry beuker bent dan mag het , dat was de enige die er nog in mocht maar ik wist niet wie je was op fok
GAM / [GTA ONLINE] Sporadisch Spelen #10quote:Op maandag 5 mei 2014 17:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Good old daystoen de clouds elke dag wel eens down waren.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:37 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
GAM / [GTA ONLINE] Sporadisch Spelen #10![]()
prima vermaak inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2014 17:52 schreef Divje het volgende:
Die oude topics doorlezen is ook wel vermakelijk
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:19 schreef Divje het volgende:
Roflol. Bestelling geannuleerd. Was even wat andere prioriteiten vergeten![]()
Hahah precies, en Frankie, had die ook een ban? Die had ook best wat gepost.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:24 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
voor jullie misschien ja maar voor mij en pizza liep het net even wat anders
geen idee, frankie is al een tijdje niet langs geweest volgens mij??quote:Op maandag 5 mei 2014 18:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hahah precies, en Frankie, had die ook een ban? Die had ook best wat gepost.
Werk zequote:Op maandag 5 mei 2014 18:36 schreef kamikazebanaan het volgende:
goed ik ben er vandoorik kom rond een uurtje of 10 nog wel online als er nog wat bezig is
Ja!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
zo ben weer thuis..is het de moeite waard om online te komen??
sociaal levenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef Franknfurter het volgende:
Frankie leeft nog maar had besloten even een sociaal leven te gaan hebben. Na die 16 uur GTA mocht dat ook wel weer even.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog even als bewijs :quote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef Franknfurter het volgende:
Frankie leeft nog maar had besloten even een sociaal leven te gaan hebben. Na die 16 uur GTA mocht dat ook wel weer even.
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:20 schreef Franknfurter het volgende:
fuck wandelen ik gooi black flag aan.
Ik hoor het wel als we met meerdere mensen gaan gayta'en
Vandaag ging ik een terrasje doen met ex en vervolgens tapas eten op kosten van een vriend. Hoor. Vooral die gratis tapas was het buitenkomen waard.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
sociaal leven![]()
hou je zelf niet voor de gek en kom online
![]()
gisteren ging je wandelen en 2 minuten later was je weer online
een middag buiten zou voor mij al genoeg sociaal leven zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Vandaag ging ik een terrasje doen met ex en vervolgens tapas eten op kosten van een vriend. Hoor. Vooral die gratis tapas was het buitenkomen waard.
Oei, lesbo's en exen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Vandaag ging ik een terrasje doen met ex en vervolgens tapas eten op kosten van een vriend. Hoor. Vooral die gratis tapas was het buitenkomen waard.
Hallo ik ga heel goed om met mijn ex. Gewoon vriendschappelijk wat drinken en roddelen over iedereen die je kent enzo.quote:
Nou dan ben je anders dan de meeste lesbo's. Normaal is het altijd drama met exen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hallo ik ga heel goed om met mijn ex. Gewoon vriendschappelijk wat drinken en roddelen over iedereen die je kent enzo.
Ja je moet ze gewoon een jaar vanaf uitgaan niet zien of spreken, en daarna rustig een keer wat drinken en vooral niet elkaar bespringen bij de eerste de beste aanraking. Werkt prima.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nou dan ben je anders dan de meeste lesbo's. Normaal is het altijd drama met exen.
Dat niet bespringen bij de eerste aanraking is meestal het moeilijkst.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja je moet ze gewoon een jaar vanaf uitgaan niet zien of spreken, en daarna rustig een keer wat drinken en vooral niet elkaar bespringen bij de eerste de beste aanraking. Werkt prima.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
is dit een cursus "wees een goeie lesbo" ??
Stap 1quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Stap 1
Kijk iedereen die naar je vriendin kijkt boos aan en snauw 'ZE IS VAN MIJ GORE TAKKEHOER'
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef PicoMMP het volgende:
liverpool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga stoppen en VI kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha komenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vind dat frankie dan ook gewoon moet komen!
ga je zingen?? dan zijn wij morgen de vakjuryquote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef Franknfurter het volgende:
Ik moet even kijken, moet nog een auditie voorbereiden
GTA is toch veel belangrijker.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef Franknfurter het volgende:
Ik moet even kijken, moet nog een auditie voorbereiden
Nee ik ga acteren. Ik ga namelijk zaterdag mn eerste (en hopelijk niet meteen mijn laatste) auditie doen voor de toneelschoolquote:Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ga je zingen?? dan zijn wij morgen de vakjury
Coolquote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee ik ga acteren. Ik ga namelijk zaterdag mn eerste (en hopelijk niet meteen mijn laatste) auditie doen voor de toneelschool
gezelligquote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee ik ga acteren. Ik ga namelijk zaterdag mn eerste (en hopelijk niet meteen mijn laatste) auditie doen voor de toneelschool
Ach joh, kom morgen maar gewoon lekker mee GTA doen en repeteer daarna maarquote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja en spannend en ik heb nog niks voorbereid
ik denk dat met helden als pizza mini panini en pico er genoeg inspiratie zal zijn voor een spetterende actquote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja en spannend en ik heb nog niks voorbereid
Ik zal de jury zaterdag overtuigen van het belang van jullie als publiekquote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik denk dat met helden als pizza mini panini en pico er genoeg inspiratie zal zijn voor een spetterende act
dat zou wel een gruwelijk fok! uitje zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 23:19 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik zal de jury zaterdag overtuigen van het belang van jullie als publiek
Utrechtquote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat zou wel een gruwelijk fok! uitje zijn![]()
waar is het?
Utrechtquote:Op maandag 5 mei 2014 23:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
UtrechtDe kans dat ik aan de opleiding mag beginnen is vrijwel nihil maar goed
Ik betwijfel of ze het ermee eens zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 23:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Utrecht![]()
gaan we een lijstje maken??
wat : auditie frankie
waar : Utrecht
wanneer : ???
max : 16
1. kami
2. pizza
3. pico
4. panini
5. wiwa
6. durex + aanhang
7. barry
8. eros ramazzotti
9. buitenspelspeler
10.
vul aan
boeit ons niet wij stormen gewoon binnenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:40 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze het ermee eens zijn![]()
Don't disturb the artist please, come barging in at socks.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
boeit ons niet wij stormen gewoon binnen
(wel zachtjes natuurlijk)
stel jij maar alvast een dag vullend programma opquote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Don't disturb the artist please, come barging in at socks.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
stel jij maar alvast een dag vullend programma oppico zal wel graag door de grachten willen varen denk ik
Ik heb laatst een speurtocht gemaakt voor het kind van een Fok!kerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed genoegquote:Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik heb laatst een speurtocht gemaakt voor het kind van een Fok!ker
Haha dat deden we toen inderdaad ook. Onbeperkt pannenkoeken schuiven. 4 van die dingen naar binnen geproptquote:Op maandag 5 mei 2014 23:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
goed genoegen daarna naar het pannenkoekenhuis
![]()
doet me denken aan die kinderfeestjes van vroeger![]()
wij gingen vaak pizza's maken en daarna bowlenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Haha dat deden we toen inderdaad ook. Onbeperkt pannenkoeken schuiven. 4 van die dingen naar binnen gepropt
Wij deden speurtocht, toen bowlen en daarna de pannenkoeken. Het leven man.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wij gingen vaak pizza's maken en daarna bowlen
stukken beter dan deze jarenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wij deden speurtocht, toen bowlen en daarna de pannenkoeken. Het leven man.
het idee van de straat...houd mij van de straatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:02 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het enige dat ons van de straat houdt is hoeren neuken en vermoorden voor fullrefund op gta
Slaap lekker oranje krijgerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
frankie ik vond het een gezellig gesprek maar ik ga slapen
Wat voor een kansloze website is dat zeg, drie keer zeggen ze 13 mei, na 1 keer weten we dat ook wel.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Da's kei gezellig!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:07 schreef koenes het volgende:
Hoi ik ben nieuw.
Wat is het voordeel als je bij een crew gaat?
samen glitchenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:07 schreef koenes het volgende:
Hoi ik ben nieuw.
maar even serieus :quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:07 schreef koenes het volgende:
Hoi ik ben nieuw.
ich bin dabei als ik m'n examenwerk voor morgen af heb kunnen krijgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wie o wie komt er vanavond allemaal online?
Barry_Bigfootquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
overigens moet ik eerlijk bekennen dat ik een maand geleden m'n ps3 bijna verkocht had![]()
had al foto's + tekst gemaakt voor op mp
maar god heeft mijn zo druk leven gegeven dat ik er niet aan toe kwam
daar had ik echt spijt van gekregen denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Je ps3 verkopen, gekkie toch.![]()
Anders hadden wij daar wel voor gezorgdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
daar had ik echt spijt van gekregen denk ik
Hoeveel vraag je er voor?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
daar had ik echt spijt van gekregen denk ik
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
overigens moet ik eerlijk bekennen dat ik een maand geleden m'n ps3 bijna verkocht had![]()
had al foto's + tekst gemaakt voor op mp
maar god heeft mijn zo druk leven gegeven dat ik er niet aan toe kwam
Gezellig. Je weet waar ik woon dus ik zie je wel verschijnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja, kom ik nog brengen ook + ik doe een week lang de honden uitlaten
amstelveen was het toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gezellig. Je weet waar ik woon dus ik zie je wel verschijnen
Non stopquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
Ohja dom van meZijn jullie vaak online?
vanavond weerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
Ohja dom van meZijn jullie vaak online?
waar zit die blaar dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
mijn blaar doet pijn, kut stage![]()
als ik vanavond niet kan winnen ligt het daar aan.
de meeste lesbo's doen anders de meest gekke dingen met elkaar hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik plas helemaal lekker nergens overheen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
de meeste lesbo's doen anders de meest gekke dingen met elkaar hoor
dat moeten we eerder aan de 2 experts vragen hierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:12 schreef Divje het volgende:
SEX / smerige gedachten dit ook kami?ff die hem door haar vervangen.
Hoe zou die blaar op die wijsvinger komen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat moeten we eerder aan de 2 experts vragen hier
Tot aan 040 zelfs!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja zeker van level 010 naar level 020
"ik moest papier versnipperen"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe zou die blaar op die wijsvinger komen eigenlijk
Blaadjes scheurenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe zou die blaar op die wijsvinger komen eigenlijk
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja zeker van level 010 naar level 020
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het is wel kut, want kan m'n vinger nu amper buigen
Haha ja dat doet 'n beetje pijn op dit momentquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:20 schreef Divje het volgende:
[..]Jaaa danneh, wordt het wat moeilijker eh... *dirty mind*
Ik vind het wel handig, kunnen ook lekker samen foto';s posten enzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
stiekem is die aandacht van die jongens wel fijn he![]()
we fantaseren lekker met je mee
Niksquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Had het over je vinger, maar tell me more
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
Effe dwijlen en eten en dan kom ik (..) ff online
Ik las mongolenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:29 schreef Franknfurter het volgende:
Zodra ik 1 van mn monologen uit mn hoofd ken kom ik ook online.
Door leren danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:29 schreef Franknfurter het volgende:
lees de laatste 100 posts even door ter inspiratiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:29 schreef Franknfurter het volgende:
ja, dan zullen ze d'r vast aannemenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
lees de laatste 100 posts even door ter inspiratie
het zal anders zijn dan dat de hele dag al zien..je moet juist anders denken dan anderequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
ja, dan zullen ze d'r vast aannemen
Haha ja dat is waar, anders zal het zeker zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
het zal anders zijn dan dat de hele dag al zien..je moet juist anders denken dan andere
1. ik heb m'n ps3 verkocht aan picoquote:
neem aansteker meequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
Het kutte is, dat ik morgen weer verder moet met blaadjes scheuren, dat wordt dus niks
Als die skeere mensen gewoon ff een versnipperaar kopen ofzo.
Da's nog niet eens zo'n verkeerd idee ook.quote:
Hallo wat nee dan kun je niet meer online watsdezequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
1. ik heb m'n ps3 verkocht aan pico
2. iemand begon over de blaar van pizza
3. vanaf hier werd het heel ranzig
klaar
en hij moet een week voor de honten zorgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hallo wat nee dan kun je niet meer online watsdeze
en wel voor ¤7,50 + ik mag bij hem schijten en een koud biertjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:38 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hallo wat nee dan kun je niet meer online watsdeze
durex nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ze zou je anders gaan missen kami,
Wij allemaal trouwens hoor
en nog wel meer hoorquote:
De enigste hier die ik echt irritant vond was bobbernaut, misselijk ventje .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
en nog wel meer hoorik heb redelijk wat vijanden ontwikkeld
![]()
omdat ik vaak deed alsof het mijn crew was![]()
![]()
(wat het ook gewoon is ja)
Plakkerige lesbo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Franknfurter het volgende:
Ohmuhgot gelukkig maarIk ben al helemaal verliefd op je hoor dus nu zit je aan me vast.
maar hoe doen we dat dan?? ik heb geen gleufquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Franknfurter het volgende:
Ohmuhgot gelukkig maarIk ben al helemaal verliefd op je hoor dus nu zit je aan me vast.
En ik maar denken dat je mij leuk vond, slutquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef Franknfurter het volgende:
Platonische relatie waarbij we allebei vreemdgaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maar hoe doen we dat dan?? ik heb geen gleuf![]()
Kunnen we regelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maar hoe doen we dat dan?? ik heb geen gleuf![]()
je was 2e keuze helaasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je mij leuk vond, slut
Hahah lekker danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:44 schreef PicoMMP het volgende:
Kut.... Kan mijn huis niet in. Vriendin is boodschappen doen en ik heb geen sleutel
Deur intrappenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:44 schreef PicoMMP het volgende:
Kut.... Kan mijn huis niet in. Vriendin is boodschappen doen en ik heb geen sleutel
Plas in de brievenbus van de buren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:44 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef hoink581 het volgende:
Zijn alle twee de vrouwen in dit topic lesbisch?
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef hoink581 het volgende:
dit ziet er in mijn gedachten echt heel raar uitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef Franknfurter het volgende:
Mijn poes eist me al op geloof ik. Mijn arm wordt vastgehouden
Niet denken maar doen zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dit ziet er in mijn gedachten echt heel raar uit![]()
Niet alleen in die van jouquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dit ziet er in mijn gedachten echt heel raar uit![]()
frankie binnenkort niet meerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:45 schreef hoink581 het volgende:
hoop niet dat het regent daarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:44 schreef PicoMMP het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |