Ja!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
zo ben weer thuis..is het de moeite waard om online te komen??
sociaal levenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef Franknfurter het volgende:
Frankie leeft nog maar had besloten even een sociaal leven te gaan hebben. Na die 16 uur GTA mocht dat ook wel weer even.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog even als bewijs :quote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef Franknfurter het volgende:
Frankie leeft nog maar had besloten even een sociaal leven te gaan hebben. Na die 16 uur GTA mocht dat ook wel weer even.
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 15:20 schreef Franknfurter het volgende:
fuck wandelen ik gooi black flag aan.
Ik hoor het wel als we met meerdere mensen gaan gayta'en
Vandaag ging ik een terrasje doen met ex en vervolgens tapas eten op kosten van een vriend. Hoor. Vooral die gratis tapas was het buitenkomen waard.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
sociaal leven![]()
hou je zelf niet voor de gek en kom online
![]()
gisteren ging je wandelen en 2 minuten later was je weer online
een middag buiten zou voor mij al genoeg sociaal leven zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Vandaag ging ik een terrasje doen met ex en vervolgens tapas eten op kosten van een vriend. Hoor. Vooral die gratis tapas was het buitenkomen waard.
Oei, lesbo's en exen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Vandaag ging ik een terrasje doen met ex en vervolgens tapas eten op kosten van een vriend. Hoor. Vooral die gratis tapas was het buitenkomen waard.
Hallo ik ga heel goed om met mijn ex. Gewoon vriendschappelijk wat drinken en roddelen over iedereen die je kent enzo.quote:
Nou dan ben je anders dan de meeste lesbo's. Normaal is het altijd drama met exen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Hallo ik ga heel goed om met mijn ex. Gewoon vriendschappelijk wat drinken en roddelen over iedereen die je kent enzo.
Ja je moet ze gewoon een jaar vanaf uitgaan niet zien of spreken, en daarna rustig een keer wat drinken en vooral niet elkaar bespringen bij de eerste de beste aanraking. Werkt prima.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nou dan ben je anders dan de meeste lesbo's. Normaal is het altijd drama met exen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |