Nee ik ga acteren. Ik ga namelijk zaterdag mn eerste (en hopelijk niet meteen mijn laatste) auditie doen voor de toneelschoolquote:Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ga je zingen?? dan zijn wij morgen de vakjury
Coolquote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee ik ga acteren. Ik ga namelijk zaterdag mn eerste (en hopelijk niet meteen mijn laatste) auditie doen voor de toneelschool
gezelligquote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee ik ga acteren. Ik ga namelijk zaterdag mn eerste (en hopelijk niet meteen mijn laatste) auditie doen voor de toneelschool
Ach joh, kom morgen maar gewoon lekker mee GTA doen en repeteer daarna maarquote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja en spannend en ik heb nog niks voorbereid
ik denk dat met helden als pizza mini panini en pico er genoeg inspiratie zal zijn voor een spetterende actquote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja en spannend en ik heb nog niks voorbereid
Ik zal de jury zaterdag overtuigen van het belang van jullie als publiekquote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik denk dat met helden als pizza mini panini en pico er genoeg inspiratie zal zijn voor een spetterende act
dat zou wel een gruwelijk fok! uitje zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 23:19 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik zal de jury zaterdag overtuigen van het belang van jullie als publiek
Utrechtquote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat zou wel een gruwelijk fok! uitje zijn![]()
waar is het?
Utrechtquote:Op maandag 5 mei 2014 23:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
UtrechtDe kans dat ik aan de opleiding mag beginnen is vrijwel nihil maar goed
Ik betwijfel of ze het ermee eens zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 23:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Utrecht![]()
gaan we een lijstje maken??
wat : auditie frankie
waar : Utrecht
wanneer : ???
max : 16
1. kami
2. pizza
3. pico
4. panini
5. wiwa
6. durex + aanhang
7. barry
8. eros ramazzotti
9. buitenspelspeler
10.
vul aan
boeit ons niet wij stormen gewoon binnenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:40 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze het ermee eens zijn![]()
Don't disturb the artist please, come barging in at socks.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
boeit ons niet wij stormen gewoon binnen
(wel zachtjes natuurlijk)
stel jij maar alvast een dag vullend programma opquote:Op maandag 5 mei 2014 23:43 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Don't disturb the artist please, come barging in at socks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
stel jij maar alvast een dag vullend programma oppico zal wel graag door de grachten willen varen denk ik
Ik heb laatst een speurtocht gemaakt voor het kind van een Fok!kerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed genoegquote:Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik heb laatst een speurtocht gemaakt voor het kind van een Fok!ker
Haha dat deden we toen inderdaad ook. Onbeperkt pannenkoeken schuiven. 4 van die dingen naar binnen geproptquote:Op maandag 5 mei 2014 23:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
goed genoegen daarna naar het pannenkoekenhuis
![]()
doet me denken aan die kinderfeestjes van vroeger![]()
wij gingen vaak pizza's maken en daarna bowlenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Haha dat deden we toen inderdaad ook. Onbeperkt pannenkoeken schuiven. 4 van die dingen naar binnen gepropt
Wij deden speurtocht, toen bowlen en daarna de pannenkoeken. Het leven man.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:56 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wij gingen vaak pizza's maken en daarna bowlen
stukken beter dan deze jarenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:56 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wij deden speurtocht, toen bowlen en daarna de pannenkoeken. Het leven man.
het idee van de straat...houd mij van de straatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:02 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het enige dat ons van de straat houdt is hoeren neuken en vermoorden voor fullrefund op gta
Slaap lekker oranje krijgerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
frankie ik vond het een gezellig gesprek maar ik ga slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |