quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dat denk ik niet
Begin dit jaar heb ik ook een PS4 besteld bij Bart Smit en toen kreeg ik hem 2 dagen later omdat ik na 18:00 uur had besteld
Wees blij dat je hem niet bij Saturn hebt besteld
Mijn PS4 staat al bijna 1,5 week stof te happen omdat Saturn vandaag pas mijn spellen heeft verzonden
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:17 schreef very het volgende:
[..]
Net weer een update gehad. Ze zijn nu de consoles aan het versturen die voor 10 december 2013 waren besteld.
In plaats van 15 dagen duurde het nu 10 dagen om 3 dagen in te halen
Ik heb 7 mei besteld en 8 mei had ik hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan er niet zoveel op momenteel, dit zijn ze volgens de website ...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:40 schreef Fokker101 het volgende:
waar de fak staan die demo's op de PS4 en heeft de PS4 dat überhaupt wel?
Ik had em op de launchdagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb 7 mei besteld en 8 mei had ik hem
Als ik kan spelen dan ga ik zeker de demo van Child of Light proberen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Staan er niet zoveel op momenteel, dit zijn ze volgens de website ...
[ afbeelding ]
Op de console te vinden onder het kopje games en dan moet daar vanzelf iets van demo's voorbij komen volgens mij.
Ik had wel gekund maar dat was niet waar het over gingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had em op de launchdag
Of nja, ik had er een stuk of wat op launchdag
Die zijn supernepquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:40 schreef Jimbo het volgende:
Jullie die zogenaamde leaks van de E3 al gelezen?
komen echt dikke ps4 games aan
Oa. God of war
Op de console kan ik echt nergens demo's vinden, of ik kijk er zwaar overheen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Staan er niet zoveel op momenteel, dit zijn ze volgens de website ...
[ afbeelding ]
Op de console te vinden onder het kopje games en dan moet daar vanzelf iets van demo's voorbij komen volgens mij.
Slechts Marvel Lego alleen op de Nederlandse.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:42 schreef Morri het volgende:
[..]
Op de console kan ik echt nergens demo's vinden, of ik kijk er zwaar overheen.
Net gevonden, maar je moet eerst op de Website zoeken om te zien welke spellen demo's hebben. Op de console zelf is dat niet terug te vinden: geen menu optie, en met zoeken ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Slechts Marvel Lego alleen op de Nederlandse.
Op de Amerikaanse staan wel andere demo's maar dat is ook karig daar.
Jammerquote:
is dat eigenlijk al bevestigd, dat die nep zijnquote:
aanmakenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:56 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe krijg je zo'n amerikaanse account ofzo dan. En is daar wel een NBA demo dan?
Volgens mij kan je ook ergens aanvinken op de PS4 zelf dat je de demo's wil zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:51 schreef Morri het volgende:
[..]
Net gevonden, maar je moet eerst op de Website zoeken om te zien welke spellen demo's hebben. Op de console zelf is dat niet terug te vinden: geen menu optie, en met zoeken ook niet.
Was dat ik de Amerikaanse? Want ik vond die optie nergens in de NL winkel. Nou ja, veel is er toch niet. Ik mis weinigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook ergens aanvinken op de PS4 zelf dat je de demo's wil zien.
toen kreeg ik laatst toch een redelijk lijstje met demo's die ik kon downloaden
Nee, maar aangezien er allerlei spellen genoemd worden waar fans al tig jaar op wachten heeft 't de schijn heel erg tegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat eigenlijk al bevestigd, dat die nep zijn
Mwah schijnt van iemand af te komen die het al vaker bij het juiste eind had.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien er allerlei spellen genoemd worden waar fans al tig jaar op wachten heeft 't de schijn heel erg tegen.
De bron was iirc ook niet echt betrouwbaar.
gewoon de Nederlandsequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:33 schreef Morri het volgende:
[..]
Was dat ik de Amerikaanse? Want ik vond die optie nergens in de NL winkel. Nou ja, veel is er toch niet. Ik mis weinig
Ik hoop dat het waar is, een nieuwe Wipeout koop ik blindelings!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mwah schijnt van iemand af te komen die het al vaker bij het juiste eind had.
Mistte wel crash bij de aangemelde games
via bol?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb 7 mei besteld en 8 mei had ik hem
WipeOut op PS4, ik kan me haast niet voorstellen hoe waanzinnig mooi dat er uit moet zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het waar is, een nieuwe Wipeout koop ik blindelings!
Wipeout Fury op de ps3 ziet er ook nu nog fantastisch uit, op 60 frames per seconde in 1080p ook nog eens.
Moet je voorstellen hoe vet een ps4 Wipeout zal zijn
Project Morpheus ondersteuning erbij
Met VAT en invoerkosten (ja, die zijn er) kom je niet veel goedkoper uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PS4 500GB Killzone Bundl
400$ is c.a ¤290(exlusief BTW in VS)
De game is van jou zolang je PS Plus hebt ja. Hij blijft ook op je schijf staat tot je hem verwijderd, waarna je hem weer kan downloaden, als je maar PS Plus member bent.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef Morri het volgende:
PS Plus snap ik nog niet helemaal. Je krijgt korting op games. Dat is duidelijk. Maar die gratis game, huur je die dan? M.a.w., als ik zo'n gratis spel installeert, blijft dat dan op de schijf staan? En wat ik als het spel er weer afhaal, kan ik het dan later, als het niet meer gratis via PS Plus aangeboden wordt, toch nog installeren?
Dit ga ik deze generatie ook doen ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:03 schreef LangeJan het volgende:
Op het clearen van districten in Infamous na, ben ik er inmiddels doorheen. Ik "mag" van mijzelf een andere game kopen nu. Maar.... mss ligt het aan mij, maar ik vind het heul jammer dat er geen goede racegames zijn.
NFS zit ik niet op te wachten eigenlijkIk wil een goede RPG of een enigzins realistische racer. De enige die er aan zitten te komen die ik graag zou willen zijn,
-The Witcher
-Driveclub
En natuurlijk een Fallout 4, maar dat wordt nog wel ff doorbijten.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De game is van jou zolang je PS Plus hebt ja. Hij blijft ook op je schijf staat tot je hem verwijderd, waarna je hem weer kan downloaden, als je maar PS Plus member bent.
Zie het als een soort van Netflix, als je lid bent mag je die gratis games onbeperkt spelen, als je geen lid meer bent dan kan het niet meer. Wanneer je weer lid wordt krijg je weer toegang tot je gratis games.
Tip: 'koop' elke maand alle gratis games. Op deze manier komen ze in je downloadlijst, ook al download je de games niet naar je HDD. Mocht je ze later willen spelen dan kan je ze altijd nog uit deze lijst halen. Als je deze gratis games niet 'koopt' en de actie verloopt, dan kan je het later niet meer gratis downloaden.quote:
Gamemania en yourgamezone had hetquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:31 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Met VAT en invoerkosten (ja, die zijn er) kom je niet veel goedkoper uit.
Hier had ik helaas niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Tip: 'koop' elke maand alle gratis games. Op deze manier komen ze in je downloadlijst, ook al download je de games niet naar je HDD. Mocht je ze later willen spelen dan kan je ze altijd nog uit deze lijst halen. Als je deze gratis games niet 'koopt' en de actie verloopt, dan kan je het later niet meer gratis downloaden.
Heb jij de hele vorige generatie zonder HD gespeeld?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:58 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn je merkt idd hoe soepel en snel alles gaat met de PS4 vergeleken met een PS3.
Echt heerlijk man.![]()
Ben echt blij dat ik nu eindelijk een echte hd scherm heb gekocht. Alles ziet er zoveel beter en mooier uit nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |