quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dat denk ik niet
Begin dit jaar heb ik ook een PS4 besteld bij Bart Smit en toen kreeg ik hem 2 dagen later omdat ik na 18:00 uur had besteld
Wees blij dat je hem niet bij Saturn hebt besteld
Mijn PS4 staat al bijna 1,5 week stof te happen omdat Saturn vandaag pas mijn spellen heeft verzonden
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:17 schreef very het volgende:
[..]
Net weer een update gehad. Ze zijn nu de consoles aan het versturen die voor 10 december 2013 waren besteld.
In plaats van 15 dagen duurde het nu 10 dagen om 3 dagen in te halen
Ik heb 7 mei besteld en 8 mei had ik hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan er niet zoveel op momenteel, dit zijn ze volgens de website ...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:40 schreef Fokker101 het volgende:
waar de fak staan die demo's op de PS4 en heeft de PS4 dat überhaupt wel?
Ik had em op de launchdagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb 7 mei besteld en 8 mei had ik hem
Als ik kan spelen dan ga ik zeker de demo van Child of Light proberen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Staan er niet zoveel op momenteel, dit zijn ze volgens de website ...
[ afbeelding ]
Op de console te vinden onder het kopje games en dan moet daar vanzelf iets van demo's voorbij komen volgens mij.
Ik had wel gekund maar dat was niet waar het over gingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had em op de launchdag
Of nja, ik had er een stuk of wat op launchdag
Die zijn supernepquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:40 schreef Jimbo het volgende:
Jullie die zogenaamde leaks van de E3 al gelezen?
komen echt dikke ps4 games aan
Oa. God of war
Op de console kan ik echt nergens demo's vinden, of ik kijk er zwaar overheen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Staan er niet zoveel op momenteel, dit zijn ze volgens de website ...
[ afbeelding ]
Op de console te vinden onder het kopje games en dan moet daar vanzelf iets van demo's voorbij komen volgens mij.
Slechts Marvel Lego alleen op de Nederlandse.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:42 schreef Morri het volgende:
[..]
Op de console kan ik echt nergens demo's vinden, of ik kijk er zwaar overheen.
Net gevonden, maar je moet eerst op de Website zoeken om te zien welke spellen demo's hebben. Op de console zelf is dat niet terug te vinden: geen menu optie, en met zoeken ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Slechts Marvel Lego alleen op de Nederlandse.
Op de Amerikaanse staan wel andere demo's maar dat is ook karig daar.
Jammerquote:
is dat eigenlijk al bevestigd, dat die nep zijnquote:
aanmakenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:56 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe krijg je zo'n amerikaanse account ofzo dan. En is daar wel een NBA demo dan?
Volgens mij kan je ook ergens aanvinken op de PS4 zelf dat je de demo's wil zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:51 schreef Morri het volgende:
[..]
Net gevonden, maar je moet eerst op de Website zoeken om te zien welke spellen demo's hebben. Op de console zelf is dat niet terug te vinden: geen menu optie, en met zoeken ook niet.
Was dat ik de Amerikaanse? Want ik vond die optie nergens in de NL winkel. Nou ja, veel is er toch niet. Ik mis weinigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook ergens aanvinken op de PS4 zelf dat je de demo's wil zien.
toen kreeg ik laatst toch een redelijk lijstje met demo's die ik kon downloaden
Nee, maar aangezien er allerlei spellen genoemd worden waar fans al tig jaar op wachten heeft 't de schijn heel erg tegen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat eigenlijk al bevestigd, dat die nep zijn
Mwah schijnt van iemand af te komen die het al vaker bij het juiste eind had.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien er allerlei spellen genoemd worden waar fans al tig jaar op wachten heeft 't de schijn heel erg tegen.
De bron was iirc ook niet echt betrouwbaar.
gewoon de Nederlandsequote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:33 schreef Morri het volgende:
[..]
Was dat ik de Amerikaanse? Want ik vond die optie nergens in de NL winkel. Nou ja, veel is er toch niet. Ik mis weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |