Tuurlijk man, lekker toch.... Beetje laden man, heerlijk.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Tuurlijk man, lekker toch.... Beetje laden man, heerlijk.
[/Gijp]
Zeker, 3-4 uur max.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:12 schreef Friday12 het volgende:
Jullie hebben het allemaal over laden tijdens het gamen en ik wil weten: Gaan die controllers snel leeg ofzo?
Ik heb de originele van Sony. Heb bewust gekozen voor een oplader omdat ik niet wil dat de PS4 constant op stand by staat. En tijdens het gamen wil ik geen snoerquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:28 schreef Koopsie het volgende:
Wie heeft hier een goede charger voor zijn Ps4 controllers?
Ik las iets over de Calibur11 Dual Controller Oplader PS4, maar dat er klachten waren dat je geen 2 controllers tegelijk kon opladen oid.
Deze dus ^quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef jackson het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s4/9200000020109727/
Heb ik, werkt als een trein. Sowieso ideaal om je controllers op te laden zonder standby van je PS4. Heb twee controllers maar ben zeer te spreken over deze lader. Ook ziet het er netjes uit wanneer de controllers erin staan. Fuck gratis, het gaat om gemak en kwaliteit van leven
Nou, top! Je bent een van de weinigen. Intussen kun je er bij de Intertoys namelijk geen meer krijgen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef Friday12 het volgende:
Status van uw bestelling:
Uw bestelling met bestelnummer xxxxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending.
Dat mens bij Intertoys zelf zat moelijk te doen over wachtlijsten
Ja zag het en thanks voor die linkquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:30 schreef Morri het volgende:
[..]
Nou, top! Je bent een van de weinigen. Intussen kun je er bij de Intertoys namelijk geen meer krijgen.
Thx! zojuist bij MM gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb de originele van Sony. Heb bewust gekozen voor een oplader omdat ik niet wil dat de PS4 constant op stand by staat. En tijdens het gamen wil ik geen snoerHeb het heel af en toe (als de batterij leeg is gegaan tijdens het gamen
) maar vind het 3x niks. Zeker omdat ik er zo'n verlengstuk aan heb. Nee, zo'n oplader staat leuk naast de tv in de woonkamer
[..]
Deze dus ^
36 euro voor een oplader, mag wat kostenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb de originele van Sony. Heb bewust gekozen voor een oplader omdat ik niet wil dat de PS4 constant op stand by staat. En tijdens het gamen wil ik geen snoerHeb het heel af en toe (als de batterij leeg is gegaan tijdens het gamen
) maar vind het 3x niks. Zeker omdat ik er zo'n verlengstuk aan heb. Nee, zo'n oplader staat leuk naast de tv in de woonkamer
[..]
Deze dus ^
Is het absoluut waardquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
36 euro voor een oplader, mag wat kosten
Ik gebruik ook gewoon een snoertje. Controllers zelf liggen allemaal in een grote bak naast de tv zodat je ze niet ziet. Dat is pas opgeruimd en netjes!
Een tientje of twee meer en je hebt twee controllers: tijdens het spelen de een opladen op ps4, de ander leegslurpen door te gamenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
36 euro voor een oplader, mag wat kosten
Ja sowieso heb ik de Killzone/camera/controller-bundel gekocht dus precies dat inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een tientje of twee meer en je hebt twee controllers: tijdens het spelen de een opladen op ps4, de ander leegslurpen door te gamen
Heb ook nog nooit een oplader gekocht voor me controllers. Gewoon 2 controllers kopen en je probleem is opgelost.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een tientje of twee meer en je hebt twee controllers: tijdens het spelen de een opladen op ps4, de ander leegslurpen door te gamen
Van wat ik heb gezien ziet de game er niet spectaculair uitquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:25 schreef SugeLucky het volgende:
Gaat iemand Wolfenstein halen trouwens? Ik hoor bijna niemand over die game
Die heb ik uiteraard ook, twee controllersquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die komt niet in de EU uit volgens mij, moet je van de US store halen of importeren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:47 schreef jackson het volgende:
Ik kon gister MLB 14 the Show gister nog niet op PSN vinden. Mensen hier hem al aangeschaft?
Ik dacht dat hier eerder gepost was dat hij hier alleen digitaal uitkwam toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die komt niet in de EU uit volgens mij, moet je van de US store halen of importeren.
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier eerder gepost was dat hij hier alleen digitaal uitkwam toch?
Ik zag gisteren iemand in mijn friendslist hem spelen, dus hij staat waarschijnlijk al op de US PSNquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:47 schreef jackson het volgende:
Ik kon gister MLB 14 the Show gister nog niet op PSN vinden. Mensen hier hem al aangeschaft?
Ja, dat is misschien wel de beste optie, dank!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd.
Zag wel dat Nedgame m heeft (import) voor 65,-
Ah, dan moet ik een US account aanmaken begreep ik vanuit dit topic of niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand in mijn friendslist hem spelen, dus hij staat waarschijnlijk al op de US PSN
Ja, gekloot... Daar ben ik niet van. Dan bestel ik hem mogelijk maar gewoon bij Nedgame.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:00 schreef Rossdale het volgende:
Ja dat klopt, maar dan moet je ook tegoed op je US account zetten en dat kan dan weer door vouchers te kopen op een US site.
Beetje omslachtig, maar meestal wel een stuk goedkoper
Beste gameshop die er is, imo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, gekloot... Daar ben ik niet van. Dan bestel ik hem mogelijk maar gewoon bij Nedgame.
Hoe zijn de ervaringen met Nedgame hier? Ik ken de beste tent namelijk niet.
Ik ga nog braaf naar de Nedgame hier in de stad als ik een game wil kopen. Doe ik al 15 jaar. Meer dan tevreden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, gekloot... Daar ben ik niet van. Dan bestel ik hem mogelijk maar gewoon bij Nedgame.
Alleen maar goede ervaringen meequote:Op donderdag 8 mei 2014 10:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb er zelf helaas geen één om de hoek zitten, zal dus moeten bestellen of speciaal langs gaan maar zie dat die winkels overal in de binnenstad zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga nog braaf naar de Nedgame hier in de stad als ik een game wil kopen. Doe ik al 15 jaar. Meer dan tevreden.
http://tweakers.net/nieuw(...)w-in-europa-uit.htmlquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd.
Zag wel dat Nedgame m heeft (import) voor 65,-
www.budgetgaming.nlquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:26 schreef lel86 het volgende:
Welke site kan ik het goedkoopste de games krijgen uit het buitenland?ik zoek battlefield 4 namelijk.
Wilde hem net linken inderdaad....quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:30 schreef Poit het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)w-in-europa-uit.html
Uitgesteld dus in EU. Dus even wachten of een import scoren inderdaad.
US psn-store, keek gister ff en een nieuw spel kost daar omgerekend 42e. Kan alleen niet doorverkopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:26 schreef lel86 het volgende:
Welke site kan ik het goedkoopste de games krijgen uit het buitenland?ik zoek battlefield 4 namelijk.
Voordeel is dat je in ieder geval geen gezeik hebt met eventuele DLC. Met een US versie zou het zomaar kunnen zijn dat EU DLC niet werkt. Geen idee of dat het geval is maar het is mogelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Wilde hem net linken inderdaad....
Heeft het nog voordelen om op die download te wachten ten opzichte van een import te kopen?
Oke bedankt!maar hoe kan ik daar tegoed opwaarderen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:37 schreef n8n het volgende:
[..]
US psn-store, keek gister ff en een nieuw spel kost daar omgerekend 42e. Kan alleen niet doorverkopen
US PSN cards kopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:50 schreef lel86 het volgende:
[..]
Oke bedankt!maar hoe kan ik daar tegoed opwaarderen?
hoor graag wat je ervan vindt!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:25 schreef Gibelini het volgende:
Ook net MLB The Show besteld!
Ben benieuwd
Hier nog iemandquote:
Syphon Filter...quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef Rossdale het volgende:
The Last Guardian en next-gen GTA V op de E3.... hmmm I call bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |