Ik eet geen vlees of visquote:Op maandag 5 mei 2014 13:23 schreef Fopje het volgende:
Ik ga straks vissticks kopen om ze vanavond op te eten. En ik moet zeggen dat ik daar best zin in heb. Word er zelfs een beetje vrolijk van. Dus ik zou zeggen, koop wat vissticks. Tot nu toe heeft deze methode bij 100% van de deelnemers gewerkt.
Vissticks met appelmoes
Zou ik ook depri van wordenquote:
Duiken met helium, dan ga je giechelend de pijp uit.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ga parachutespringen zonder parachute.
Neequote:Op maandag 5 mei 2014 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen mensen om je heen waar je steun kan krijgen? Ouders, vrienden, je vriendje etc.?
Eet je wel andere dierlijke producten?quote:
Dat komt door dat lieve kuikentje...... SG ken ik niet, maar dat kuikentje....quote:Op maandag 5 mei 2014 12:18 schreef Johnnie-Flodder het volgende:
Allemaal white-knighten omdat het SG is
Als een, pak 'm beet, Braddie dit topic opent wordt hem geadviseerd te gaan parachutespringen zonder parachute.
Jawel, ik ben geen veganist.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Eet je wel andere dierlijke producten?
Dit vraag ik omdat een veganistisch dieet depressie klachten kan veroorzaken.
http://www.foodlog.nl/art(...)erbeteren-je-humeur/
psychologen zijn geen artsen en schrijven geen medicatie voor. Dat is het werk van een psychiater. (huisarts mag ook , die kan bijvoorbeeld na overleg met de behandelend psycholoog de medicijnen voorschrijven)quote:Op maandag 5 mei 2014 14:48 schreef leeroy het volgende:
Heb je contact gehad met instellingen zoals de GGZ? Die kunnen je helpen met je problemen en mocht dat moeizaam gaan dan kun je altijd nog doorverwezen worden naar psycholoog die je medicatie voor schrijft.
Kom je pas achter als je belt en een afspraak maakt.quote:
Je doorverwijzen naar een psycholoogquote:
Moet er eerst officieel depressie worden vastgesteld bij mequote:Op maandag 5 mei 2014 15:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pil van Drion, werkt perfect tegen depressie.
Nee hoor. Als jij je niet lekker in je vel voelt is het al een reden om naar een psycholoog te gaan, een psycholoog is niets anders dan de huisarts voor mentaal ongenoegen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Moet er eerst officieel depressie worden vastgesteld bij me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |