Vervolgens mij raak je dan juist alleen maar verder van huis (hà!) je krijgt dan juist het idee dat je alleen bent.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja maar dezelfde oplossing ga ik nu weer gebruiken
Dan lijkt het mij juist een goed idee om eens hulp te vragen. praat anders eens met de huisarts, over hoe je je voelt, je moet jezelf juist wel serieus nemen als je je al zo lang kut voelt.quote:
Dat weet ze al lang. Het gaat dan ook niet om hulp maar om aandacht.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij juist een goed idee om eens hulp te vragen. praat anders eens met de huisarts, over hoe je je voelt, je moet jezelf juist wel serieus nemen als je je al zo lang kut voelt.
Je bent dat aan jezelf verschuldigd.
En al doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor je moeder/vader/vriend/goudvis, zij zien je ook liever gelukkig.
In je eentje kom je er niet uit, dus doe het nou maar gewoon.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zo serieus durf ik mezelf niet te nemen, dat ik er professionele hulp bij zoek.
Dit altijd. Maagdnerdjesquote:Op maandag 5 mei 2014 12:18 schreef Johnnie-Flodder het volgende:
Allemaal white-knighten omdat het SG is
Als een, pak 'm beet, Braddie dit topic opent wordt hem geadviseerd te gaan parachutespringen zonder parachute.
Probeer eens St-Janskruid. Dat helpt wel een beetje.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van drugs. Integendeel.
Beste post van het topicquote:Op maandag 5 mei 2014 11:49 schreef Piye het volgende:
Het zonnige weer komt eraan. Onderneem eens een stevige wandeling. Zorg dat je gezond eet. Ga sporten en sluit je dag eens af met een heerlijke joint. Zo kom je 's leen heel eind.
Wat is datquote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef Yiha het volgende:
[..]
Probeer eens St-Janskruid. Dat helpt wel een beetje.
Dit slaat echt tien keer nergens op. Jij kunt echt niet peilen wanneer iemand serieus is en wanneer iemand alleen op aandacht uit isquote:Op maandag 5 mei 2014 12:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat weet ze al lang. Het gaat dan ook niet om hulp maar om aandacht.
Eerst melden dat ze depressief, dan melden dat ze het gaat oplossen door weg te vluchten. Maar naar de huisarts of hulp zoeken? Nee hoor.
In plaats daarvan moeten jullie er allemaal op in gaan: “wegvluchten heeft geen zin”, “ik bied je een luisterend oor”, “probeer dit en dit eens”. Ze gaat niks doen met al jullie adviezen alleen terugkomen om meer aandacht te vragen. En jullie trappen er allemaal in. Bij dergelijke mensen zijn er 2 dingen die werken:
- Negeren
- Simpelweg zeggen waar het op staat zoals ik nu doe.
Een kruid dat inwerkt op het gemoed. Kost niet veel, heeft geen bijwerkingen, wel een maand doornemen eer er verandering merkbaar is. Normaal gezien verkrijgbaar bij elke drogisterij. Ook overdreven blootstelling aan zonlicht vermijden terwijl je het neemt. Staat allemaal op de verpakking, hoor.quote:
Oh en het kan effect hebben op je anticonceptie en je krijgt er leipe dromen van.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:43 schreef Yiha het volgende:
[..]
Een kruid dat inwerkt op het gemoed. Kost niet veel, heeft geen bijwerkingen, wel een maand doornemen eer er verandering merkbaar is. Normaal gezien verkrijgbaar bij elke drogisterij. Ook overdreven blootstelling aan zonlicht vermijden terwijl je het neemt. Staat allemaal op de verpakking, hoor.
ok.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dit slaat echt tien keer nergens op. Jij kunt echt niet peilen wanneer iemand serieus is en wanneer iemand alleen op aandacht uit is
dat eerste is niet handigquote:Op maandag 5 mei 2014 12:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh en het kan effect hebben op je anticonceptie en je krijgt er leipe dromen van.
an heroquote:Op maandag 5 mei 2014 11:29 schreef shifto het volgende:
be an hero
http://knowyourmeme.com/memes/an-hero
Dit doe ik elke keer dat mijn ramen te vies zijn om naar buiten te kijken.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef jogy het volgende:
Maar elke keer wanneer je een dip/depressie krijgt ergens anders naar toe verhuizen is misschien best wel leuk waardoor je elke keer nieuwe dingen tegenkomt maar op een gegeven moment is het enige wat je elke keer weer tegenkomt alleen jezelf dus zou ik gewoon even langs de huisarts gaan die je doorverwijst naar een psycholoog. En een psycholoog doet geen pijn.
Van Kapitein Iglo hoop ikquote:Op maandag 5 mei 2014 13:23 schreef Fopje het volgende:
Ik ga straks vissticks kopen om ze vanavond op te eten. En ik moet zeggen dat ik daar best zin in heb. Word er zelfs een beetje vrolijk van. Dus ik zou zeggen, koop wat vissticks. Tot nu toe heeft deze methode bij 100% van de deelnemers gewerkt.
Vissticks met appelmoes
Fuck yeah.quote:
Ik eet geen vlees of visquote:Op maandag 5 mei 2014 13:23 schreef Fopje het volgende:
Ik ga straks vissticks kopen om ze vanavond op te eten. En ik moet zeggen dat ik daar best zin in heb. Word er zelfs een beetje vrolijk van. Dus ik zou zeggen, koop wat vissticks. Tot nu toe heeft deze methode bij 100% van de deelnemers gewerkt.
Vissticks met appelmoes
Zou ik ook depri van wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |