Slangen ookquote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tijgers liggen trouwens ook altijd op de loer ts, gratis tip van mij.
waar? mensen nemen het vast niet serieusquote:Op maandag 5 mei 2014 11:33 schreef nutoj het volgende:
dit is niet een platform dat je zal helpen vrees ik
maar goed, je zet dit in klaagbaak, dus je bent misschien wel op zoek naar belachelijke reacties
misschien moet je hulp zoeken ipv aandacht
Ook geen antidepressiva?quote:
Liever een topic aanmaken op Fok! dan voor de eerste de beste trein te srpingen!!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met depressies maar ik vraag me altijd wat er op het moment in je hoofd omgaat wanneer je besluit: “ik ga een topic aanmaken op fok”.
van me afschrijven. mensen laten weten wat ik voel, ook al ken ik de mensen niet. dat is juist het vertrouwdequote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met depressies maar ik vraag me altijd wat er op het moment in je hoofd omgaat wanneer je besluit: “ik ga een topic aanmaken op fok”.
dat krijg je toch niet zomaarquote:Op maandag 5 mei 2014 11:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook geen antidepressiva?
Is dan wel een aanradertje.
Nee, niet zomaar inderdaad, maar kom op ts, een beetje moeite doen voor je levensgelukquote:
als de oplossing voor de hand lag had ik die gegrepenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:39 schreef SimplyAlex het volgende:
En op KLB een post plaatsen is de oplossing tegen die depressie?
O ok.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van me afschrijven. mensen laten weten wat ik voel, ook al ken ik de mensen niet. dat is juist het vertrouwde
O jawel hoor, en nog de verkeerde ook als het moet.quote:
Mijn punt is dat KLB waarschijnlijk jouw depressie alleen maar erger zal maken en niet zal stoppen. Dit is een "wijsheid" die jezelf ook had kunnen verzinnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als de oplossing voor de hand lag had ik die gegrepen
Ga eens naar je huisarts om mee te beginnen, zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als de oplossing voor de hand lag had ik die gegrepen
Het is bij deze user dan ook niet uitgesloten dat het vooral om aandacht gaat.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:42 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Mijn punt is dat KLB waarschijnlijk jouw depressie alleen maar erger zal maken en niet zal stoppen. Dit is een "wijsheid" die jezelf ook had kunnen verzinnen.
'Tijgers' als in de letterlijke interpretatie van het woord of in figuurlijke zin?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tijgers liggen trouwens ook altijd op de loer ts, gratis tip van mij.
Antidepressiva aanraden aan jonge mensen is niet per se handig, HJquote:Op maandag 5 mei 2014 11:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, niet zomaar inderdaad, maar kom op ts, een beetje moeite doen voor je levensgeluk
Letterlijke tijgers. Maar als je ze gewoon laat zien wie de baas is, heb je niets van ze te vrezen hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
'Tijgers' als in de letterlijke interpretatie van het woord of in figuurlijke zin?
En als het in figuurlijke zin bedoeld is, moet ik het dan positief:
[ afbeelding ]
of negatief interpreteren:
[ afbeelding ]
Zoveel vragen??!
Ze wil geen andere drugs proberen, wat moet ik dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Antidepressiva aanraden aan jonge mensen is niet per se handig, HJ
Ah fijn, daar ben ik ook niet bang voor. Ben altijd al goed met felidae geweest.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Letterlijke tijgers. Maar als je ze gewoon laat zien wie de baas is, heb je niets van ze te vrezen hoor.
Doorverwijzen naar de huisarts als het echt zo slecht met dr gaat. Maar voor je aan de AD gaat lijkt me een tijdje psycholoog logischer.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ze wil geen andere drugs proberen, wat moet ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |