Slangen ookquote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tijgers liggen trouwens ook altijd op de loer ts, gratis tip van mij.
waar? mensen nemen het vast niet serieusquote:Op maandag 5 mei 2014 11:33 schreef nutoj het volgende:
dit is niet een platform dat je zal helpen vrees ik
maar goed, je zet dit in klaagbaak, dus je bent misschien wel op zoek naar belachelijke reacties
misschien moet je hulp zoeken ipv aandacht
Ook geen antidepressiva?quote:
Liever een topic aanmaken op Fok! dan voor de eerste de beste trein te srpingen!!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met depressies maar ik vraag me altijd wat er op het moment in je hoofd omgaat wanneer je besluit: “ik ga een topic aanmaken op fok”.
van me afschrijven. mensen laten weten wat ik voel, ook al ken ik de mensen niet. dat is juist het vertrouwdequote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met depressies maar ik vraag me altijd wat er op het moment in je hoofd omgaat wanneer je besluit: “ik ga een topic aanmaken op fok”.
dat krijg je toch niet zomaarquote:Op maandag 5 mei 2014 11:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ook geen antidepressiva?
Is dan wel een aanradertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |