Dat heb ik ook al gedaan in dit topic, dus ik gok zo dat het wel goed komt met tsquote:Op maandag 5 mei 2014 11:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doorverwijzen naar de huisarts als het echt zo slecht met dr gaat. Maar voor je aan de AD gaat lijkt me een tijdje psycholoog logischer.
Inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2014 11:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tijgers liggen trouwens ook altijd op de loer ts, gratis tip van mij.
Ik ben geen fan van drugs. Integendeel.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:49 schreef Piye het volgende:
Het zonnige weer komt eraan. Onderneem eens een stevige wandeling. Zorg dat je gezond eet. Ga sporten en sluit je dag eens af met een heerlijke joint. Zo kom je 's leen heel eind.
Nouja dan weet ik t ook niet meerquote:Op maandag 5 mei 2014 11:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van drugs. Integendeel.
Wiet is geen drug. Ik zou iemand nooit aanbevelen haar problemen te bestrijden met drugs.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van drugs. Integendeel.
zo serieus durf ik mezelf niet te nemen, dat ik er professionele hulp bij zoek.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:01 schreef summer2bird het volgende:
Medicatie?
Hoe lang heb je de depressie al?
Zit je al in therapie?
Jij probeert gewoon in het broekje te komen van een labiele vrouw.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:34 schreef mokkiemok het volgende:
laat ik eens een normale reactie geven
because i do care
als je er over wilt praten
stuur een dm
Ga sporten, dat is de beste medicatie.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zo serieus durf ik mezelf niet te nemen, dat ik er professionele hulp bij zoek.
in een nieuwe stad iets opbouwenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef PandaDrop het volgende:
Hoe heb je dat met je vorige depressie opgelost?
die grap wilde ik maken, maar ik geloof dat sg echt een probleem heeft en dan wil ik best een luisterend oor zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon in het broekje te komen van een labiele vrouw.
Maar hoelang voel je je nu al slecht?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zo serieus durf ik mezelf niet te nemen, dat ik er professionele hulp bij zoek.
ja maar dezelfde oplossing ga ik nu weer gebruikenquote:Op maandag 5 mei 2014 12:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat was dus geen oplossing maar vluchtgedrag
En heb je nu om dezelfde reden weer terug deze gevoelens? Dan moet je toch beseffen dat het geen nut heeft.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja maar dezelfde oplossing ga ik nu weer gebruiken
2 jaarquote:Op maandag 5 mei 2014 12:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar hoelang voel je je nu al slecht?
Vervolgens mij raak je dan juist alleen maar verder van huis (hà!) je krijgt dan juist het idee dat je alleen bent.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja maar dezelfde oplossing ga ik nu weer gebruiken
Dan lijkt het mij juist een goed idee om eens hulp te vragen. praat anders eens met de huisarts, over hoe je je voelt, je moet jezelf juist wel serieus nemen als je je al zo lang kut voelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |