Dit!quote:Op maandag 5 mei 2014 16:37 schreef grazz het volgende:
. Ik weet gewoon zeker dat ze de kijkers morgenavond ook inpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
ik hoop het, maar ik vrees het ergste.quote:
quote:OK, time to call the non-qualifiers; Latvia, San Marino & Iceland seem clear; then I'd add Albania, Estonia & Netherlands
quote:De eerste rehearsal van vandaag had wat opstartproblemen. Zo werd de openingsact (Emmelie de Forest die samen met een aantal kinderen haar winnende inzending uit 2013 zingt) nogmaals herhaald en waren ze te laat klaar met het opbouwen van het decor van Zweden. Verder waren er geen noemenswaardige problemen en werden de 16 inzending net zoals tijdens de eerste twee repetitiedagen gebrachten. Ilse en Waylon brachten hun inzending met veel overtuiging. Dit zorgt er voor dat de Nederlandse delegatie de shows van vanavond en morgen met veel zelfvertrouwen tegemoet zien.
De liedjes worden geintroduceerd door een postkaart waarin de artiest de vlag van het land maakt en op de foto zet. Zo maken Ilse en Waylon de Nederlandse vlag van tulpen op een boot.
Na de eerste generale repetitie in de B&W Hallerne in Kopenhagen is het tevens tijd om de balans op te maken. Volgens onze prognose gaan de volgende landen zich kwalificeren: Armenië, Estland, Zweden, Rusland, Azerbeidzjan, Oekraïne, België, Nederland, Montenegro en Hongarije.
Dit zou betekenen dat het avontuur voorbij is voor Letland, IJsland, Albanië, Moldavië, Portugal en San Marino. Deze prognose komt overeen met de poll in de pershal.
Another qualifier for the Netherlands. Works well on camera and is a non-pretentious well sung song. (escnation)quote:
Dat is al 5 jaar zo, dus ik zou niet verwachten dat ze dat dit jaar wel goed gaan doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:47 schreef tralalala het volgende:
Loopt Jantje Smit dit keer weer een seconde voor met het commentaar?JAAAAA WE ZIJN DOOR, terwijl de uitslag op beeld nog niet eens binnen was.
Toen zei me vader nog 'we hebben haar (petra) niet eens gehoord' en de vlinder met een glimlach met zijn vleugels schudden en anouk die mij wou baffen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:47 schreef tralalala het volgende:
Loopt Jantje Smit dit keer weer een seconde voor met het commentaar?JAAAAA WE ZIJN DOOR, terwijl de uitslag op beeld nog niet eens binnen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |