Noord-Nederland voldoet nu ook. Emmen de club van Drenthe, Groningen de club van Groningen, Heerenveen de club van de Friezen, Cambuur de club van Liwwadde. Veendam was teveel, en ondanks dat het zonde is dat die club verdween (zoals dat voor elke club geldt) was er geen draagvlak..quote:Op maandag 5 mei 2014 15:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
[..]
Excelsior kun je in dit geval ook vervangen door Fortuna.
En hoe zit het bv in Noord Holland. Met Ajax (voor Amsterdam) en AZ, Telstar en FC Volendam heb je voor dat gebied ook veel clubs.
Van Midreth? Het bedrijf wat 25 miljoen geleend had van de gemeente om het stadion te kopen van FC Utrecht en wat erna failliet ging waardoor de gemeente naar hun miljoenen kon fluiten?quote:
Als je tof wil doen, zorg dan tenminste dat je de feiten kent.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Van Midreth? Het bedrijf wat 25 miljoen geleend had van de gemeente om het stadion te kopen van FC Utrecht en wat erna failliet ging waardoor de gemeente naar hun miljoenen kon fluiten?
Memid bedoel je neem ik aan?quote:
Nu komt de grapquote:Op maandag 5 mei 2014 11:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Misschien moeten we gewoon alle clubs die binnen 15km van elkaar liggen laten fuseren.
We zouden dan precies op 18 clubs uitkomen.
Uitgaande van het feit dat de oudste club (vetgedrukt) het meeste bestaansrecht heeft zouden bv Feyenoord en PSV verdwijnen.
Heerenveen-Cambuur
FC Groningen
Emmen
Heracles - FC Twente
Go Ahead Eagles - PEC Zwolle
De Graafschap
Vitesse-NEC
FC Den Bosch- FC Oss
VVV Venlo
FC Eindhoven- PSV, Helmond Sport
Willem II - NAC Breda
MVV - Fortuna, Roda JC
Sparta - Feyenoord, Excelsior, Dordrecht
ADO
Ajax - FC Volendam, Almere
AZ- Telstar
FC Utrecht
Conclusie van deze onzin? Als Fortuna en Roda moeten fuseren, dan zouden een heleboel clubs in Nederland dat moeten. Niet alleen vanwege ligging, maar ook mbt sponsoraanbod en inwoner aantal.
Die gasten van dat stadion.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Memid bedoel je neem ik aan?
Wat is las gisteren is dat er 3 miljoen betaald is aan de gemeente voor het faillissement. Weet niet helemaal zeker, maar er zit nu een curator en FC Utrecht betaalt netjes de huur. Ik verwacht dan ook dat de schuld rond de 14 mio zal zitten nog.
Laat me voorop stellen dat ik als Limburg ook tegen de fusie ben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu komt de grap
Sittard, kerkrade en maastricht is 25 km en meer. Daar gaat je fc limburg
Dus een groeiregio moet een steeds sterkere club krijgen??quote:Op maandag 5 mei 2014 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
In zuid-limburg concurreren de clubs elkaar echter kapot. Het is ook nog eens een krimpgebied..
Dat als Roda fuseert, Aachen een meer voor de hand liggende partner is dan Fortuna en MVV.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat is de achterliggende gedachte van dit? Of is die er niet?
'Samenwerken'? Wat doen ze dan, samen spandoekjes schilderen?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vergis ik me als ik zeg dat de harde kernen van Kerkrade en Aachen al veel samenwerken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |