Hij is aardig, maar hij is bewust daar gaan zitten.. Iets met hoekje enzo.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:55 schreef AirwiN het volgende:
Snel, laat hem/haar deze zien:
[ afbeelding ]
Zou ik ook zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
Wat ben ik blij met mijn vaste workstation en eigen bureau.
Allemaal van die lui die normaalgesproken bij een overheidsinstelling gedetacheerd zitten zeker.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
Maar tis wel zowaar druk op het werk. Veel mensen aanwezig
Haha nee volgens mij nietquote:Op maandag 5 mei 2014 09:01 schreef AirwiN het volgende:
Allemaal van die lui die normaalgesproken bij een overheidsinstelling gedetacheerd zitten zeker.
Ik ben vaak wel 1 van de eerste.. maarja niet altijdquote:Op maandag 5 mei 2014 09:05 schreef Q. het volgende:
Dat is irritant hè? Daarom ben ik er altijd als eerste.
Da's voor vrouwen makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's voor vrouwen makkelijker gezegd dan gedaan.
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:08 schreef AirwiN het volgende:
Nicequote:Op maandag 5 mei 2014 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna!! Maar nog niet helemaalquote:Op maandag 5 mei 2014 09:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft eindelijk weer eens op tijd op het station, neem ik bijna de verkeerde trein
Dat scheelt wel!quote:Op maandag 5 mei 2014 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja ik zat er helemaal in maar ik kon op Holland Spoor nog overstappen naar de goeie.
Ik heb hem twee keer gehaaldquote:Op maandag 5 mei 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben allang blij dat ik een keer de 2048 gehaald had joh
wat is dat?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dronken van geluk in bed met 3 jonge blonden godinnen die snokkend hun dag doorkomen.
Je moeder?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb het hele weekend met een blonde meid in bed gelegen.
Nice. Weer een stap dichterbij een blond mokkel bovenop je.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Zij in het bovenste bed, ik onder [ afbeelding ]
Het is in ieder geval weer een stap vooruitquote:Op maandag 5 mei 2014 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Zij in het bovenste bed, ik onder [ afbeelding ]
Van je moeder.. hmm weet niet of dat veel beter was geweestquote:Op maandag 5 mei 2014 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Shit, ik had er nog een "Heb er nog steeds spierpijn van" tussendoor kunnen gooien.
Van het mountainbiken zaterdag [ afbeelding ]
Eindelijk bevrijd van de pijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
Vanavond gaat mijn verstandskies er eindelijk uit, huuuuuuuuu.....
Dat verdient een feestjequote:Op maandag 5 mei 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb de vrijheid om deze quote te maken.. die ik eigenlijk niet wou![]()
Misschien kunnen we organiseren dat Gers Pardoel nog een stukje komt rappen als jij vanavond wordt behandeld.quote:
Die vliegt al die bevrijdingsfestivals af vandaag.quote:
Doen doen er wel meer vandaagquote:Op maandag 5 mei 2014 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vliegt al die bevrijdingsfestivals af vandaag.
Ik gun Barb graag enige pijn in de oren, ter afleiding van de pijn in zijn mond.quote:
Gersje is nog best okequote:Op maandag 5 mei 2014 13:29 schreef AirwiN het volgende:
Ik gun Barb graag enige pijn in de oren, ter afleiding van de pijn in zijn mond.
Ik vind het redelijk veilig om aan te nemen dat Barb die mening maar in beperkte mate deelt. En uiteindelijk is hij het lijdend voorwerp in deze casus.quote:
Dat geloof ik ook ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik vind het redelijk veilig om aan te nemen dat Barb die mening maar in beperkte mate deelt. En uiteindelijk is hij het lijdend voorwerp in deze casus.
Het is dat de zon schijnt, anders.....quote:Op maandag 5 mei 2014 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we nu gewoon weer liever dan lief voor elkaar doen?
[ afbeelding ]
Naah, geen zin in suf bevrijdingsfestival, gaat bijna niemand die ik ken. Al is het in mn achtertuin. Ga volgend jaar wel weer als ik toch vrij ben. Lekker vanaf 12:00 dan zuipen.quote:
Ik zit nog te twijfelen.. maar heb geen extra tas bij me voor m'n spullenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:00 schreef Q. het volgende:
Naah, geen zin in suf bevrijdingsfestival, gaat bijna niemand die ik ken. Al is het in mn achtertuin. Ga volgend jaar wel weer als ik toch vrij ben. Lekker vanaf 12:00 dan zuipen.
Klopt.. maar het spul dat ik mee wil nemen doel ik opquote:Op maandag 5 mei 2014 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Daar hebben ze bagagekluisjes voor uitgevonden
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:00 schreef Q. het volgende:
Naah, geen zin in suf bevrijdingsfestival, gaat bijna niemand die ik ken. Al is het in mn achtertuin.
Je leeft weer!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:42 schreef Barbusse het volgende:
Zo, dat is ook weer gedaan. Het was wat wrikken, maar alles is weer ok![]()
[ afbeelding ]
Nog net!quote:
Oh ja, dat mag weerquote:
Das dan ook wel een heul blij nummer hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Het is de hele tijd 90's top500 op de radio..... ik word gek van mezelfGroove is in the heeeeeaaaaaaart!!!!
Maar ik zit bijna bij ieder nummer zo!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan ook wel een heul blij nummer he
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik zit bijna bij ieder nummer zo!De 90's was een en al blijeguppenheid lijkt wel
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb geen zin in vandaag. Is het al half 7?
quote:
Neehee.. dat moet nog heel lang duren.. want dan heb ik cursusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb geen zin in vandaag. Is het al half 7?
Heb je wel de juiste vaccinaties ontvangen voordat je ging? Kompas, jachtmes en vislijntje bij je?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
vanuit Utrecht
.
Training de hele week, heerlijk ontspannen.
HW buiten de ring! SNEL! MAAK EEN FOTO!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
vanuit Utrecht
.
Training de hele week, heerlijk ontspannen.
Het is wachten op de Amber-alerts.....quote:
Huuuu, cursus na het werk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neehee.. dat moet nog heel lang duren.. want dan heb ik cursus
Dat komt later pas....quote:
Lekker rustig toch?quote:
Yup. En ik heb redelijk wat gatn in m'n geheugenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets gewend. Wat heb je gedaan? Bevrijdingsfestival?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. En ik heb redelijk wat gatn in m'n geheugen
Maar wel verdomd irritant. Al ben ik blij dat mn hoofd me netjes in Amersfoort heeft afgezet en niet uit gewoonte in Enschedequote:
Was je laat thuis?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel verdomd irritant. Al ben ik blij dat mn hoofd me netjes in Amersfoort heeft afgezet en niet uit gewoonte in Enschede
vond ik ook wel.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. En ik heb redelijk wat gatn in m'n geheugen
Wel jammer dat je er niks meer van weetquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel jammer dat je er niks meer van weet![]()
Zulks een rebel ben jij toch ook he?quote:
Cue_ is nu even roadkill begreep ikquote:
Als ik m'n telefoon moet geloven heb ik vooral de mensen gebeld waarmee ik was omdat ik ze telkens kwijt wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel jammer dat je er niks meer van weet![]()
Dan ben ik het opheffen van mijn alcoholban aan het vierenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cue leeft weer gelukkig![]()
Moet ook wel, want over 2 uur moet ik weer aan de slag
Waarom dan de..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben ik het opheffen van mijn alcoholban aan het vieren
Uit de kunst!quote:
Als je dat nu nog moet doen kan je het net zo goed niet doenquote:
O bitch please. Your kingdom is boringquote:
Omdat je niet mee kunt vieren natuurlijkquote:
Moet over een uur er vandoor ivm cursus in Utrechtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je dat nu nog moet doen kan je het net zo goed niet doen
Ja dat is wel fucked upquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je niet mee kunt vieren natuurlijk
Hey!quote:
Ah ja ok, dat veranderd de zaak wel ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet over een uur er vandoor ivm cursus in Utrecht
Wat krijgen we nu?!?!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel fucked up
Maar eerlijk gezegd heb ik nu even geen behoefte aan drank
Geen gezeur. Klep open, trechter er in en doorgieten!quote:
Ze verzaaktquote:
Prima, ik heb gister lekker overgeslagen en vandaag niks aan het handjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat leek mij ook wel
hoe is het bij jou dan?
Dat is ook een optie jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:23 schreef Belsezar het volgende:
Prima, ik heb gister lekker overgeslagen en vandaag niks aan het handje
Klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen gezeur. Klep open, trechter er in en doorgieten!
Gewoon meer zuipen, gaat dat vanzelf over.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel fucked up
Maar eerlijk gezegd heb ik nu even geen behoefte aan drank
Ik ben 23.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:02 schreef Cue_ het volgende:
waarom zetten zo weinig mensen nog hun leeftijd op facebook
"Vrouw". Sure. Blame someone else.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:15 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. vrouw was vergeten uit te checken, servivedesk zegt gewoon uit en inchecken en reizen. Blijkt ze uiteindelijk dus uitgechekt in de trein te zitten.
Wat zegt conducteur om dit op te lossen? Ze krijgt geen boete, maar de conducteur loopt mee naar de kaartjesautomaat op t station zometeen en moet ze papieren kaartje kopen die hij dan nog netjes knipt..
Natuurlijk wel aardig dat ze geen boete krijgt en hij haar wat meer uitleg geeft, maar vind dit ook weer wat overdreven.
Nog netquote:
Lekker hoor.quote:
Altijd fijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Begin weer een beetje bij te komen. Leve de vrijheid!!!
Ja, zo makkelijk ga ik niet om hoorquote:
Liefquote:
Altijd lastig ja. Mijn katers worden er nog niet meer/minder van. Ze zijn altijd al irritant geweestquote:
Altijd zoquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Een half uur vertraging and counting! Gaat lekker, altijd op een dag dat je 's ochtends een afspraak hebt natuurlijk.
Doen!quote:
Als het magquote:
Maakt niet uit waar, is gewoon leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het magGeen idee nog waar in Italie enzo, maar zou voor 2 dagen meeting zijn.
Ben benieuwd
Helaas.. dinsdag en woensdag wordt het dan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:48 schreef Barbusse het volgende:
Maakt niet uit waar, is gewoon leukEn kijk of je die twee dagen kunt regelen op donderdag/vrijdag, dan kun je er een weekendje achteraan plakken.
Jammer...quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas.. dinsdag en woensdag wordt het dan.
En ik ben niet zo van het alleen door een stad banjeren
Je weet wel.. Zo'n halve autist die liever op een zolderkamertje zit en bang is voor de buitenwereldquote:
'Gewoon' een keer doen, ben je er zo vanaf.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet wel.. Zo'n halve autist die liever op een zolderkamertje zit en bang is voor de buitenwereld
Ohnoesquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet wel.. Zo'n halve autist die liever op een zolderkamertje zit en bang is voor de buitenwereld
Weet niet of het zo voor mij werktquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:53 schreef stbabylon het volgende:
'Gewoon' een keer doen, ben je er zo vanaf.
In m'n eentje op Puerto Rico geweest
Whut? Draait ie niet in OV?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Eerst al damnit de LEGO movie alleen in NL versie in de bios en nu ook de frigging Muppets in het fucking NL. Zijn ze niet goed in hun hoofd of zo??
O hier wel gewoon gelukkig. Was al ff bangquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
47x OV, 112x NL, in Zwolle dus alleen NL.
Hier.quote:
Owjaquote:
Onderwijzersquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Owja
Ik heb vakantie, ik weet niet eens welke dag het is laat staan hoe laat het is
Ik wil ook vakantie!quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Owja
Ik heb vakantie, ik weet niet eens welke dag het is laat staan hoe laat het is
Veel geld uitgeven aan inpakpapier, ik vind het maar zonde.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik begin echt een serieuze voorliefde voor lingerie te krijgen
Net weer iets besteld en ik ben al zo blut
zo duur was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel geld uitgeven aan inpakpapier, ik vind het maar zonde.
Een kadootje moet er ook leuk uit zien zonder verpakkingquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo duur was het nou ook weer niet
30 euro
en ik zie er nou eenmaal graag leuk uit
zeg je nou dat ik er niet leuk uit zie zonder?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een kadootje moet er ook leuk uit zien zonder verpakking
Nee meid, dat deed je zelfquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg je nou dat ik er niet leuk uit zie zonder?en bedank he
Jij wekte de suggestie dat je de verpakking daarvoor nodig had. Maar dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
Nee hoor, jij doe de aanname dat het zonder niet leuk is
ik zei alleen dat ik er graag leuk uit zie
dat kan met of zonder lingerie
Is beoordeling nodig dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Hier kan natuurlijk alleen maar beoordeeld worden aan de hand van foto's.
Daar kan ik bij de Hema 30 onderbroeken van kopenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo duur was het nou ook weer niet
30 euro
en ik zie er nou eenmaal graag leuk uit
niet door de mensen hier in ieder gevalquote:
Enige waar ik dan wel naar benieuwd ben is afbeelding van de gekochte lingeriequote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet door de mensen hier in ieder geval
om veel te veel info over erg prive dingen te geven?quote:
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Jurken tonen is geen probleem, maar bij lingerie wordt ineens een grens getrokken
Nee, pics van jou in lingeriequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om veel te veel info over erg prive dingen te geven?
Ja jammer dat ik die mis
hmm dat zie ik zelf iets minder als een gemiste kansquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm dat zie ik zelf iets minder als een gemiste kans
Ho ho! Jij zei dat je er leuk in uit zag! Dus dat is wel degelijk een gemiste kans!quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm dat zie ik zelf iets minder als een gemiste kans
Das toch ja heul nie grappig?quote:
IJsjesquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Had m'n muziek lekker hard aan staan, hoor wel geluidje, maar niets bijzonders.
Bleek t alarm af te gaan. Brandoefening
Kamervragen, wat ik je brom!quote:
Ik woon niet in Nederland, dus ik weet niet of Geert dat goed vindquote:
Geert is minder Nederlander dan jijquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland, dus ik weet niet of Geert dat goed vind
Vast welquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang je belasting betaald is alles goedquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I play a game, it's called insincerity
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Starfucker_ het volgende:
[..]
Zolang je belasting betaald is alles goedJa, dat doe ik dus niet. Tenminste, niet aan Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus niet. Tenminste, niet aan Nederland.Ik zou het toch gewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I play a game, it's called insincerity
Belasting betalen? Echt niet!quote:
Open er een topic over, je zit nu toch al in het goede subforum.quote:
Flings danquote:
Verkering is gewoon beetje scharrelen met evt mogelijkheid op relatiequote:Op woensdag 7 mei 2014 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Flings dan
En ik vond het toen wel zo, dus daarom dat ik het nu nog zo noem. Nu zou ik het zo niet noemen, maar toen had ik wel degelijk verkering, dus.
Nou, ik noem het zo, dus!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verkering is gewoon beetje scharrelen met evt mogelijkheid op relatie
Dat moet je toch niet aan ons vragen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Nou, ik noem het zo, dus!
Maar is dat genoeg oefening of wat?
Ik kan het toch gewoon vragen. Ik doe gewoon niks met het antwoordquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat moet je toch niet aan ons vragen?
Laat staan aan mij![]()
Vraag het dan ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan het toch gewoon vragen. Ik doe gewoon niks met het antwoord
Verkering is zoenen en friemelen in het fietsenhok op vrijdagmiddagquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verkering is gewoon beetje scharrelen met evt mogelijkheid op relatie
Nee jij maakt het er beter opquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:46 schreef Barbusse het volgende:
Verkering is zoenen en friemelen in het fietsenhok op vrijdagmiddag
Ik ben niet getrouwd met Cue_....quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef Barbusse het volgende:
Als je al getrouwd bent met Cue_ mag je niet nogmaals trouwen, babs. Eerst scheiden.
Wat is er mis met zoenen en friemelen?quote:
Oh, dat dacht ik eventjes vanwege dat romantische gescheldquote:
Zolang ik het niet aan het doen ben.. alles!quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er mis met zoenen en friemelen?
Tsja, verbeterpuntje he?quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ik het niet aan het doen ben.. alles!
De tragediequote:
Ja he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |