Hij is aardig, maar hij is bewust daar gaan zitten.. Iets met hoekje enzo.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:55 schreef AirwiN het volgende:
Snel, laat hem/haar deze zien:
[ afbeelding ]
Zou ik ook zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 08:56 schreef Anthraxx het volgende:
Wat ben ik blij met mijn vaste workstation en eigen bureau.
Allemaal van die lui die normaalgesproken bij een overheidsinstelling gedetacheerd zitten zeker.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:59 schreef Cue_ het volgende:
Maar tis wel zowaar druk op het werk. Veel mensen aanwezig
Haha nee volgens mij nietquote:Op maandag 5 mei 2014 09:01 schreef AirwiN het volgende:
Allemaal van die lui die normaalgesproken bij een overheidsinstelling gedetacheerd zitten zeker.
Ik ben vaak wel 1 van de eerste.. maarja niet altijdquote:Op maandag 5 mei 2014 09:05 schreef Q. het volgende:
Dat is irritant hè? Daarom ben ik er altijd als eerste.
Da's voor vrouwen makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's voor vrouwen makkelijker gezegd dan gedaan.
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:08 schreef AirwiN het volgende:
Nicequote:Op maandag 5 mei 2014 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna!! Maar nog niet helemaalquote:Op maandag 5 mei 2014 09:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft eindelijk weer eens op tijd op het station, neem ik bijna de verkeerde trein
Dat scheelt wel!quote:Op maandag 5 mei 2014 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja ik zat er helemaal in maar ik kon op Holland Spoor nog overstappen naar de goeie.
Ik heb hem twee keer gehaaldquote:Op maandag 5 mei 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben allang blij dat ik een keer de 2048 gehaald had joh
wat is dat?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dronken van geluk in bed met 3 jonge blonden godinnen die snokkend hun dag doorkomen.
Je moeder?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb het hele weekend met een blonde meid in bed gelegen.
Nice. Weer een stap dichterbij een blond mokkel bovenop je.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Zij in het bovenste bed, ik onder [ afbeelding ]
Het is in ieder geval weer een stap vooruitquote:Op maandag 5 mei 2014 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Zij in het bovenste bed, ik onder [ afbeelding ]
Van je moeder.. hmm weet niet of dat veel beter was geweestquote:Op maandag 5 mei 2014 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Shit, ik had er nog een "Heb er nog steeds spierpijn van" tussendoor kunnen gooien.
Van het mountainbiken zaterdag [ afbeelding ]
Eindelijk bevrijd van de pijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
Vanavond gaat mijn verstandskies er eindelijk uit, huuuuuuuuu.....
Dat verdient een feestjequote:Op maandag 5 mei 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb de vrijheid om deze quote te maken.. die ik eigenlijk niet wou![]()
Misschien kunnen we organiseren dat Gers Pardoel nog een stukje komt rappen als jij vanavond wordt behandeld.quote:
Die vliegt al die bevrijdingsfestivals af vandaag.quote:
Doen doen er wel meer vandaagquote:Op maandag 5 mei 2014 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vliegt al die bevrijdingsfestivals af vandaag.
Ik gun Barb graag enige pijn in de oren, ter afleiding van de pijn in zijn mond.quote:
Gersje is nog best okequote:Op maandag 5 mei 2014 13:29 schreef AirwiN het volgende:
Ik gun Barb graag enige pijn in de oren, ter afleiding van de pijn in zijn mond.
Ik vind het redelijk veilig om aan te nemen dat Barb die mening maar in beperkte mate deelt. En uiteindelijk is hij het lijdend voorwerp in deze casus.quote:
Dat geloof ik ook ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik vind het redelijk veilig om aan te nemen dat Barb die mening maar in beperkte mate deelt. En uiteindelijk is hij het lijdend voorwerp in deze casus.
Het is dat de zon schijnt, anders.....quote:Op maandag 5 mei 2014 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we nu gewoon weer liever dan lief voor elkaar doen?
[ afbeelding ]
Naah, geen zin in suf bevrijdingsfestival, gaat bijna niemand die ik ken. Al is het in mn achtertuin. Ga volgend jaar wel weer als ik toch vrij ben. Lekker vanaf 12:00 dan zuipen.quote:
Ik zit nog te twijfelen.. maar heb geen extra tas bij me voor m'n spullenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:00 schreef Q. het volgende:
Naah, geen zin in suf bevrijdingsfestival, gaat bijna niemand die ik ken. Al is het in mn achtertuin. Ga volgend jaar wel weer als ik toch vrij ben. Lekker vanaf 12:00 dan zuipen.
Klopt.. maar het spul dat ik mee wil nemen doel ik opquote:Op maandag 5 mei 2014 15:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Daar hebben ze bagagekluisjes voor uitgevonden
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:00 schreef Q. het volgende:
Naah, geen zin in suf bevrijdingsfestival, gaat bijna niemand die ik ken. Al is het in mn achtertuin.
Je leeft weer!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:42 schreef Barbusse het volgende:
Zo, dat is ook weer gedaan. Het was wat wrikken, maar alles is weer ok![]()
[ afbeelding ]
Nog net!quote:
Oh ja, dat mag weerquote:
Das dan ook wel een heul blij nummer hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Het is de hele tijd 90's top500 op de radio..... ik word gek van mezelfGroove is in the heeeeeaaaaaaart!!!!
Maar ik zit bijna bij ieder nummer zo!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan ook wel een heul blij nummer he
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik zit bijna bij ieder nummer zo!De 90's was een en al blijeguppenheid lijkt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |