quote:
Its rape timequote:
Chick is minder, maar actie is beter.quote:
Wie wat je neus?quote:
Dan moet je in dr neus knijpen.. gaat dr mond vanzelf openquote:
Ja hoe dan? Ik ben alleen maar goed in flauwe grappen maken, en zelfs daar zijn de meningen over verdeeldquote:
quote:
Ook een optie, hoewel daar wel meer mogelijkheden voor zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 03:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan moet je in dr neus knijpen.. gaat dr mond vanzelf open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weetikveelquote:Op maandag 5 mei 2014 03:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoe dan? Ik ben alleen maar goed in flauwe grappen maken, en zelfs daar zijn de meningen over verdeeld
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook een optie, hoewel daar wel meer mogelijkheden voor zijnIk vond mijn manier leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Keel dichtknijpen werkt ook primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Keel dichtknijpen werkt ook prima
Dat dus bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Keel dichtknijpen werkt ook prima
Ook ja.. Of je geeft dr gewoon een slag voor dr waffel tot ze open doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook een optie, hoewel daar wel meer mogelijkheden voor zijnDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook ja.. Of je geeft dr gewoon een slag voor dr waffel tot ze open doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Over het algemeen bijten ze dan op hun lippen. Aan de haren trekken werkt beter, spieren reageren dan met een open mondquote:Op maandag 5 mei 2014 03:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook ja.. Of je geeft dr gewoon een slag voor dr waffel tot ze open doet.
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Slapen'
[ afbeelding ]
Goed idee
Trusten
"Komt" wel goedquote:
Vier ik elke dagquote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan jullie de vrijheid nog vieren vandaag?
Haha, dat was ook mijn antwoordquote:
Ik ga naar de vuilnis, het terras spuiten, misschien ff de stad in en terrassen en verder what pops up!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, dat was ook mijn antwoord![]()
Maar vandaag niets bijzonders doen?
Now that's what we call freedomquote:Op maandag 5 mei 2014 10:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ga naar de vuilnis, het terras spuiten, misschien ff de stad in en terrassen en verder what pops up!
Ik wilde naar Wageningen gaan (gratis festival, altijd prima) maar door een kleine (zakelijke) financiële tegenvaller twijfel ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind bevrijdingsdag nog steeds een vreemd conceptquote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De dag van de vrijheid dus. Op dodenherdenking sta je alleen stil bij alle slachtoffers die zijn gevallen om onze vrijheid te krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind bevrijdingsdag nog steeds een vreemd conceptEigenlijk "vier" je dat toch op dodenherdenking?
Noem het dan gewoon wat het is, ongegeneerd zuipen en naar muziek luisteren.
Hoe ga jij het vieren dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Now that's what we call freedom
Zwartkijkerquote:Op maandag 5 mei 2014 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima maar met vrijheid heeft het weinig te maken. Die pubers die daar staan te springen weten sowieso niet wat vrijheid eigenlijk is.
Eerst ga ik mezelf mijn eigen vrijheid ontnemen door Economie te leren, samen met een vriend van me die het me graag wil uitleggen. Aangezien ik die over 2/3 weken moet herkansen. Maar daarna ga ik rondlopen in de stad, lekker zuipen en uitetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |