quote:
Its rape timequote:
Chick is minder, maar actie is beter.quote:
Wie wat je neus?quote:
Dan moet je in dr neus knijpen.. gaat dr mond vanzelf openquote:
Ja hoe dan? Ik ben alleen maar goed in flauwe grappen maken, en zelfs daar zijn de meningen over verdeeldquote:
quote:
Ook een optie, hoewel daar wel meer mogelijkheden voor zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 03:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan moet je in dr neus knijpen.. gaat dr mond vanzelf open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weetikveelquote:Op maandag 5 mei 2014 03:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoe dan? Ik ben alleen maar goed in flauwe grappen maken, en zelfs daar zijn de meningen over verdeeld
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook een optie, hoewel daar wel meer mogelijkheden voor zijnIk vond mijn manier leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Keel dichtknijpen werkt ook primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Keel dichtknijpen werkt ook prima
Dat dus bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Keel dichtknijpen werkt ook prima
Ook ja.. Of je geeft dr gewoon een slag voor dr waffel tot ze open doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook een optie, hoewel daar wel meer mogelijkheden voor zijnDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook ja.. Of je geeft dr gewoon een slag voor dr waffel tot ze open doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Over het algemeen bijten ze dan op hun lippen. Aan de haren trekken werkt beter, spieren reageren dan met een open mondquote:Op maandag 5 mei 2014 03:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ook ja.. Of je geeft dr gewoon een slag voor dr waffel tot ze open doet.
quote:Op maandag 5 mei 2014 03:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'Slapen'
[ afbeelding ]
Goed idee
Trusten
"Komt" wel goedquote:
Vier ik elke dagquote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan jullie de vrijheid nog vieren vandaag?
Haha, dat was ook mijn antwoordquote:
Ik ga naar de vuilnis, het terras spuiten, misschien ff de stad in en terrassen en verder what pops up!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, dat was ook mijn antwoord![]()
Maar vandaag niets bijzonders doen?
Now that's what we call freedomquote:Op maandag 5 mei 2014 10:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ga naar de vuilnis, het terras spuiten, misschien ff de stad in en terrassen en verder what pops up!
Ik wilde naar Wageningen gaan (gratis festival, altijd prima) maar door een kleine (zakelijke) financiële tegenvaller twijfel ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind bevrijdingsdag nog steeds een vreemd conceptquote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De dag van de vrijheid dus. Op dodenherdenking sta je alleen stil bij alle slachtoffers die zijn gevallen om onze vrijheid te krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind bevrijdingsdag nog steeds een vreemd conceptEigenlijk "vier" je dat toch op dodenherdenking?
Noem het dan gewoon wat het is, ongegeneerd zuipen en naar muziek luisteren.
Hoe ga jij het vieren dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Now that's what we call freedom
Zwartkijkerquote:Op maandag 5 mei 2014 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima maar met vrijheid heeft het weinig te maken. Die pubers die daar staan te springen weten sowieso niet wat vrijheid eigenlijk is.
Eerst ga ik mezelf mijn eigen vrijheid ontnemen door Economie te leren, samen met een vriend van me die het me graag wil uitleggen. Aangezien ik die over 2/3 weken moet herkansen. Maar daarna ga ik rondlopen in de stad, lekker zuipen en uitetenquote:
En Vrijheid bestaat maar dan wel binnen de geschreven en ongeschreven wetten van de maatschapij. Een vogel of een vos die is vrij een mens eigenlijk noooit.quote:
Komt omdat veiligheid en vrijheid rechtstreeks tegenover elkaar staan. Als we van allebei het maximale zouden hebben, wat de mens dus graag wil, hebben we het over een utopie. Maximale vrijheid is niet mogelijk als je het veilig wil houden, en maximale veiligheid beperkt je in je vrijheid. Ik vind dat wij in Nederland een mooie gulden middenweg hebbenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Vrijheid bestaat maar dan wel binnen de geschreven en ongeschreven wetten van de maatschapij. Een vogel of een vos die is vrij een mens eigenlijk noooit.
Hij wil je vast wel meer uitleggenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerst ga ik mezelf mijn eigen vrijheid ontnemen door Economie te leren, samen met een vriend van me die het me graag wil uitleggen. Aangezien ik die over 2/3 weken moet herkansen. Maar daarna ga ik rondlopen in de stad, lekker zuipen en uitetenEindig denk ik in de coffeeshop
Het is de vriend van mn beste vriendin. Al jaren. Laten we dat maar niet doenquote:
Ik zal je de discussie besparen, geniet van deze dag! Maar ik blijf het een raar iets vinden.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De dag van de vrijheid dus. Op dodenherdenking sta je alleen stil bij alle slachtoffers die zijn gevallen om onze vrijheid te krijgen.
Okequote:Op maandag 5 mei 2014 10:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik zal je de discussie besparen, geniet van deze dag! Maar ik blijf het een raar iets vinden.
Dan met z'n allen. Iedereen een feestjequote:Op maandag 5 mei 2014 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is de vriend van mn beste vriendin. Al jaren. Laten we dat maar niet doen
Nu kan ik heel zeikerig gaan doen over pietlullige wetgevingen maar ik geef je voor de verandering eens gelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt omdat veiligheid en vrijheid rechtstreeks tegenover elkaar staan. Als we van allebei het maximale zouden hebben, wat de mens dus graag wil, hebben we het over een utopie. Maximale vrijheid is niet mogelijk als je het veilig wil houden, en maximale veiligheid beperkt je in je vrijheid. Ik vind dat wij in Nederland een mooie gulden middenweg hebben
Neequote:Op maandag 5 mei 2014 10:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan met z'n allen. Iedereen een feestje
En die pietlullige wetgevingen zijn er ook niet voor nietsquote:Op maandag 5 mei 2014 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu kan ik heel zeikerig gaan doen over pietlullige wetgevingen maar ik geef je voor de verandering eens gelijk.
Saai.. Dan maar fijn economie leren jijquote:
Daar komt ook nog eens bovenop dat de vrijheid van 1 iemand vaak heel erg de vrijheid van anderen beperkt. Als ik vrij ben in mijn doen en laten, dan parkeer ik gewoon mijn auto midden op de weg omdat dat op dat moment het gemakkelijkst uit komt, immers wie zijn jullie om mij daarin te beperken. Dat daarna de rest van het verkeer daar last van heeft is niet mijn probleem toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt omdat veiligheid en vrijheid rechtstreeks tegenover elkaar staan. Als we van allebei het maximale zouden hebben, wat de mens dus graag wil, hebben we het over een utopie. Maximale vrijheid is niet mogelijk als je het veilig wil houden, en maximale veiligheid beperkt je in je vrijheid. Ik vind dat wij in Nederland een mooie gulden middenweg hebben
Ja, moet welquote:Op maandag 5 mei 2014 10:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Saai.. Dan maar fijn economie leren jij
Ja, preciesquote:Op maandag 5 mei 2014 10:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Daar komt ook nog eens bovenop dat de vrijheid van 1 iemand vaak heel erg de vrijheid van anderen beperkt. Als ik vrij ben in mijn doen en laten, dan parkeer ik gewoon mijn auto midden op de weg omdat dat op dat moment het gemakkelijkst uit komt, immers wie zijn jullie om mij daarin te beperken. Dat daarna de rest van het verkeer daar last van heeft is niet mijn probleem toch?![]()
Vrijheid is een compromis en zal het altijd blijven.
Jij bent echt de grootste mierenneuker en zeikerd die ik kenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat wel vreemd is dat ze op deze dag hele stadspleinen en parken afzetten met hekken. Op sommige plekken mag je normaal gezien in je vrijheid met fiets of auto komen maar vandaag dan niet.
Maar wat vieren we dan precies op bevrijdings dag? Dat we niet langer bezet zijn door de duitsers is er inmiddels wel een beetje van af en echt vrij zijn we ook nietquote:Op maandag 5 mei 2014 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, preciesVandaar de wetgeving!
Suc6 Buuf! Economie is nooit fijn om te moeten leren. Had je al een besluit genomen wat je qua studie nu gaat doen (overstappen of doorgaan)?quote:
Dan vier je het toch lekker niet?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar wat vieren we dan precies op bevrijdings dag? Dat we niet langer bezet zijn door de duitsers is er inmiddels wel een beetje van af en echt vrij zijn we ook niet
Danku!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:53 schreef yats het volgende:
[..]
Suc6 Buuf! Economie is nooit fijn om te moeten leren. Had je al een besluit genomen wat je qua studie nu gaat doen (overstappen of doorgaan)?
Dan kun je inderdaad beter je huidige studie afronden en eventueel na deze studie aansluitend een master doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Danku!
Als ik zou willen overstappen moet ik wéér in het eerste jaar beginnen. Dus dat doe ik niet
Ik ga straks eerst een halfuur in me vrije blote kont lopen buiten om vervolgens een jointje te roken tussen de ouders en kinderen doe je mee?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste mierenneuker en zeikerd die ik kende vrijheid te vieren met een joint in de kinderspeelplaats doe Verschrikkelijk
Lekker doen. Ik hoef dat niet te zienquote:Op maandag 5 mei 2014 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga straks eerst een halfuur in me vrije blote kont lopen buiten om vervolgens een jointje te roken tussen de ouders en kinderen doe je mee?
Ik vier het ook niet, plebs als ik moet werken om een hypotheek te betalenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan vier je het toch lekker niet?Jemig
Je moet bevrijdingsdag ook vooral gewoon een eigen invulling geven, want dát is de vrijheid die je hebt. Mensen krijgen vandaag de vrijheid om in parken/steden/wherever te genieten van muziek en ondertussen lekker wat te drinken, maar je hebt ook de vrijheid om daar niet heen te gaan en het op je eigen manier in te vullen.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vier het ook niet, plebs als ik moet werken om een hypotheek te betalenLang leve de vrijheid!
Nee maar ik vind het gewoon een rare dag, maak er dan een soort thanksgiving van waar je dankbaar bent voor wat je hebt maar ik vind bevrijdingsdag in zijn huidige vorm de meest grote onzin die er is. Begrijp me niets verkeerd, zuipen en muziekfestivals vind ik prima, maar ik mis de link tussen dat en het feest een beetje.
Was je weer negatief aan het generaliseren vannacht.quote:
Ja, problemen mee?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was je weer negatief aan het generaliseren vannacht.
Je hebt alleen jezelf ermee.quote:
Die negativiteit stoot mensen af en zo word jij weer bevestigd in je wereldbeeld.quote:
Negativiteit? Verre van Fasje.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die negativiteit stoot mensen af en zo word jij weer bevestigd in je wereldbeeld.
Van de vrouwen hier mogen mannen alleen maar ja en amen zeggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Negativiteit? Verre van Fasje.
Blijf het knap vinden dat adhv een paar zinnen op een forum mensen zulke dingen kunnen stellen.
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van de vrouwen hier mogen mannen alleen maar ja en amen zeggen.
Kom vooral niet met afwijkende doch intelligente meningen want dan is de *klik* er niet.
Scheelt want ik zit hier sowieso niet om een klik te hebben.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom vooral niet met afwijkende doch intelligente meningen want dan is de *klik* er niet.
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt want ik zit hier sowieso niet om een klik te hebben.En maar plat gaan op vrijheid maar zo vrij voor een tweede kans zijn ze dan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Sommige mensen verneuken het zo bij de eerste kans, of daarna, dat een tweede kans geen zin lijkt te hebben.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En maar plat gaan op vrijheid maar zo vrij voor een tweede kans zijn ze dan niet.
Ieder zijn vrijheid toch.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige mensen verneuken het zo bij de eerste kans, of daarna, dat een tweede kans geen zin lijkt te hebben.
Blijft op basis van tekst natuurlijk. Weinig zeggend dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige mensen verneuken het zo bij de eerste kans, of daarna, dat een tweede kans geen zin lijkt te hebben.
De klik? Je bent afgewezen door iemand? Vervelend voor je.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omg dit is volgens mij exact wat de dominee zei gister. Als ik dat begrepen heb...quote:Op maandag 5 mei 2014 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plat gaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En maar plat gaan op vrijheid maar zo vrij voor een tweede kans zijn ze dan niet.
Ja is toch prima?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Douwe Bob en Gers Pardoel vliegen met belastinggeld van optreden naar optreden in heel het land om de vrijheid te vieren.
Mjuh, dit is het eerste wat er bij onze opleiding verteld werd. En dat bleef wel hangenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg dit is volgens mij exact wat de dominee zei gister. Als ik dat begrepen heb...
Tamas haar dominee is jouw docent!!!1!1!1!1quote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh, dit is het eerste wat er bij onze opleiding verteld werd. En dat bleef wel hangen
Dat hoop ik niet voor Tamasquote:Op maandag 5 mei 2014 12:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tamas haar dominee is jouw docent!!!1!1!1!1
Ja ik vond het ook het enige goede aan de kerkdienst gisterquote:Op maandag 5 mei 2014 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh, dit is het eerste wat er bij onze opleiding verteld werd. En dat bleef wel hangen
Helemaal met je eens!quote:Op maandag 5 mei 2014 12:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook het enige goede aan de kerkdienst gister![]()
Ik denk dat het zeker klopt en ik word een beetje moe van mensen die zeggen ja al die mensen die het hebben meegemaakt zijn bijna toch al dood dus waarom zouden we nog herdenken en vieren. Daar gaat het helemaal niet om.
Mijn dominee?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tamas haar dominee is jouw docent!!!1!1!1!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |