Haxball is juist een vorm van ontspanning. GGMM en ik zorgen ervoor dat de gemoederen niet hoog oplopen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo zo, druk baasje, pas je wel op voor een burn out.
allemachtig zeg, daar moet je ook maar zin in hebbenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor mensen met een uitkering, daarom is het hier ook zo populair.
Ik heb een keer geprobeerd te kijken, maar bij het inloggen ging het al mis.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen bij Cookie clicker, al ben ik daar ook nog niet verder gekomen dan de kerstupdate.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
allemachtig zeg, daar moet je ook maar zin in hebben
Ik speel liever World of Tanks met Russen en Oekraïners
Dan moet je het nog maar een keer proberen, wel moet je een karakteristieke username kiezen, daarom ga ik tegenwoordig als Jessica Alba door het leven.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een keer geprobeerd te kijken, maar bij het inloggen ging het al mis.
De één werkt zijn hele leven en de ander blijft thuis. Dat moet in je aard liggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je het nog maar een keer proberen, wel moet je een karakteristieke username kiezen, daarom ga ik tegenwoordig als Jessica Alba door het leven.
Wat gek, mss ligt het aan de room.quote:
Kan niet rampzaliger zijn dan mijn 1e en enige match op chess.com. Ik zag maar de helft van het bord en stond na 5 zetten al mat...quote:Op maandag 5 mei 2014 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een keer geprobeerd te kijken, maar bij het inloggen ging het al mis.
Ik heb gekeken bij FAQ, het zal aan mijn router liggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat gek, mss ligt het aan de room.
http://www.haxball.com/?r(...)1ef7cf2b554c8&pass=1
Probeer deze link eens.
Zo zeg.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
Even mijn mobiel aan de oplader gelegd, hij was al weer bijna leeg.
quote:
Het klinkt wel als een goede oefening voor blind schaken.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:51 schreef Bombel het volgende:
[..]
Kan niet rampzaliger zijn dan mijn 1e en enige match op chess.com. Ik zag maar de helft van het bord en stond na 5 zetten al mat...
Was dat niet tegen mij?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:51 schreef Bombel het volgende:
[..]
Kan niet rampzaliger zijn dan mijn 1e en enige match op chess.com. Ik zag maar de helft van het bord en stond na 5 zetten al mat...
Jij hebt ook nooit een saaie dag, er gebeurt altijd wel wat bij jou.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
Gisteren was het zijn dag niet, toen verloor hij met 9-0 en 6-0 bij Haxballquote:Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt ook nooit een saaie dag, er gebeurt altijd wel wat bij jou.
Stop dan ook eens met mij whatsappen. Ik ga de Feyenoorders geen ban aannaaien, zelfs Sjaak nietquote:Op maandag 5 mei 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
Zal wel net zo'n laag niveau zijn als de eredivisie.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een goede oefening voor blind schaken.
Ah kom op zeg, alleen Sjaak?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met mij whatsappen. Ik ga de Feyenoorders geen ban aannaaien, zelfs Sjaak niet
Je bent zelf een Pokemon.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door dat Pokemon spelletje waarbij ik Dven en Knut naar een hoog level probeer te krijgen gaat mijn telefoon ook vrij snel leeg.
Wilfred Genee.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hey luister eens jongens wie zit er vanavond bij voetbal international
Johan Derksen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oké, oké zijn FA-kritiek was weer buiten proporties. We pakken hem welquote:
Ik ben een Eevee in iemands spelquote:Op maandag 5 mei 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door dat Pokemon spelletje waarbij ik Dven en Knut naar een hoog level probeer te krijgen gaat mijn telefoon ook vrij snel leeg.
Moet je een dutje gaan doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik word hier een beetje moe van zo langzamerhand
Het enige echte hilarische antwoord is Hansie Hansiequote:Op maandag 5 mei 2014 14:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ah dat is een vermakelijke kerelquote:Op maandag 5 mei 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige echte hilarische antwoord is Hansie Hansie
Dat vind ik ook wel een aardig idee, of wat dacht je van een rode Gyarados?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké zijn FA-kritiek was weer buiten proporties. We pakken hem wel
[..]
Ik ben een Eevee in iemands spel
Een korte carrière inderdaad, maar niet onverdienstelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:58 schreef Bombel het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Ik had een vrij korte schaakcarriere.
Aad niet serieus nemenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:00 schreef Bombel het volgende:
Ik keek gister naar Stadion (Belgische variant van Studio Sport) met Aad als analist. Ze nemen hem daar nog serieus...
Ik neem Aad ook zeer serieus.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:00 schreef Bombel het volgende:
Ik keek gister naar Stadion (Belgische variant van Studio Sport) met Aad als analist. Ze nemen hem daar nog serieus...
Bij deze Eevee wil ik graag uniek blijven hoor. Een rode Gyarados klinkt wel mooi.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een aardig idee, of wat dacht je van een rode Gyarados?
Ik heb bij nader inzien besloten Togepi René te noemen.
[..]
Een korte carrière inderdaad, maar niet onverdienstelijk.
Ik heb trouwens ook wat legendarische potjes gedaan tegen AFCNiels. Dat waren nog eens tijden.
Hij heeft toch ook de Europa Cup gewonnen daar, dat is verder nog niet vaak gebeurd in België denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:00 schreef Bombel het volgende:
Presentator zegt iets tegen Aad, Aad ontkent dat en zegt vervolgens exact hetzelfde. En iedereen aan tafel is onder de indruk.quote:
Mijn carrière op chess is ook al begonnen en geëindigd tegen Johannes.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:58 schreef Bombel het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Ik had een vrij korte schaakcarriere.
Boskamp kan niet lachen om deze onrespectvolle teksten.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:03 schreef Bombel het volgende:
[..]
Presentator zegt iets tegen Aad, Aad ontkent dat en zegt vervolgens exact hetzelfde. En iedereen aan tafel is onder de indruk.
Het blijven Belgen hè.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:03 schreef Bombel het volgende:
[..]
Presentator zegt iets tegen Aad, Aad ontkent dat en zegt vervolgens exact hetzelfde. En iedereen aan tafel is onder de indruk.
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
Aad Resultaat
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs Strootman developped.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|