Of je leest gewoon even de 10 vorige goede gesprekken hierover terug waarin alle nu weer aangehaalde argumenten al 50x genoemd zijn. En waar tot een conclusie gekomen is een streep onder deze discussie te zetten.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:36 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ..... een goed gesprek hierover voeren, kan géén kwaad ... kan de lucht misschien klaren ...
SC is veel leukerquote:Op maandag 5 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
Misschien komt het allemaal wel doordat ik niet zo vaak meer in de COS ben
Goede gesprekkenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Of je leest gewoon even de 10 vorige goede gesprekken hierover terug waarin alle nu weer aangehaalde argumenten al 50x genoemd zijn. En waar tot een conclusie gekomen is een streep onder deze discussie te zetten.
You just made my pointquote:Op maandag 5 mei 2014 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeik jou graag af zonder plaatjes. Wat ben jij ongelovenlijk dom of je loopt te trollen. Dat laatste hoop ik maar voor jou.
Lol die fout maak ik al 7 jaarquote:
Het is Commentaar op Streams.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar waarom wordt het afzeiken van inwoners niet verboden
Ik voer dit denk ik zonder te overdrijven hier, via pm en dm al voor de 35ste keer.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:36 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ..... een goed gesprek hierover voeren, kan géén kwaad ... kan de lucht misschien klaren ...
Nu is het Centraal Stationquote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is Commentaar op Streams.
Is het nou echt zo ingewikkeld?
[..]
Ik voer dit denk ik zonder te overdrijven hier, via pm en dm al voor de 35ste keer.
Ik heb heul nooit een dm gehad en hunnie wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik voer dit denk ik zonder te overdrijven hier, via pm en dm al voor de 35ste keer.
Ik sta er niet achterquote:
Commentaar kan ook een gifje zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
mag cossen zonder streams dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ja idd je hebt gelijk, top goed punt we nemen het mee in de vergadering je hoort nog van onsquote:
Precies joh en je hebt net al aangeven de Cos in principe vaarwel te zeggen, dus waar maak je je druk over. Probleem opgelost, toch, iedereen blijquote:
Cossen met streamsquote:
En U bent?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja idd je hebt gelijk, top goed punt we nemen het mee in de vergadering je hoort nog van ons
NY Yankees? ik vind de NBA perikelen rondom Sterling interessanterquote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies joh en je hebt net al aangeven de Cos in principe vaarwel te zeggen, dus waar maak je je druk over. Probleem opgelost, toch, iedereen blij![]()
How about those New York Yankees ?
Heb je ook nog argumenten welke nog niet gehoord zijn?quote:
Ja, wie doet dat nou hequote:
Jaja klagen kan in FBquote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja idd je hebt gelijk, top goed punt we nemen het mee in de vergadering je hoort nog van ons
quote:
Het past nietquote:
Dat schijnen mensen wel te denken, dat je niet mag Cossen als je geen streams kijkt.quote:
Ow, sorry, ja ik geef toe dat dit mijn mankement dan is geweest. Kdacht me enigszins aardig ingelezen te hebben, maar had het verbod op gifjes niet geheel correct geïnterpreteerd en/of een heldere uitleg, zoals gegeven in deze en vorige SC, nog niet elders gelezen. Nogmaals mijn excuus.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Of je leest gewoon even de 10 vorige goede gesprekken hierover terug waarin alle nu weer aangehaalde argumenten al 50x genoemd zijn. En waar tot een conclusie gekomen is een streep onder deze discussie te zetten.
Zonder sik wel okquote:
Daar werd ik ook op afgerekend. Terwijl ik ze al sinds december hebquote:Op maandag 5 mei 2014 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat schijnen mensen wel te denken, dat je niet mag Cossen als je geen streams kijkt.
Lach me niet uit, ik heb het niet verzonnen.
Ja kan. Maar mag niet.quote:
Ja dat mag. Zolang je normaal mee kan praten is er niets aan de hand. En ja bewoners afzeiken mag ook en een beetje kritiek op elkaar ook. Wat ik hierboven tegen kijkertje zeg geldt ook voor jou.quote:
Mijn argumenten worden constant niet gehoordquote:Op maandag 5 mei 2014 00:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb je ook nog argumenten welke nog niet gehoord zijn?
Het is commentaar op streams. Jij staat vooraan om te roepen dat het niet over de stream gaat...Maar je geeft ook toe dat je niet altijd de streams kijkt, maar wel zeikt in de cos?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat schijnen mensen wel te denken, dat je niet mag Cossen als je geen streams kijkt.
Lach me niet uit, ik heb het niet verzonnen.
Hey, dit is SC, Hier mag allesquote:Op maandag 5 mei 2014 00:51 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ow, sorry, ja ik geef toe dat dit mijn mankement dan is geweest. Kdacht me enigszins aardig ingelezen te hebben, maar had het verbod op gifjes niet geheel correct geïnterpreteerd en/of een heldere uitleg, zoals gegeven in deze en vorige SC, nog niet elders gelezen. Nogmaals mijn excuus.
![]()
Ergens hetzelfde dilemma met het Nederlands wetboek; iedere ingezetene van NL dient dit wetboek te kennen. Just simple ...
Ga naar je moeder en vraag een liga of donder op.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:55 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mijn argumenten worden constant niet verhoord
Dan zou ik vanaf nu maar gaan opletten in de cos...Fijn dat je mij als referentie kader gebruikt, maar ik ben erg ruim daarin. Mods willen handhaven? Begin er eens mee!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja kan. Maar mag niet.
Je doet het maar met woorden of je zoekt een forum waar je eindeloos gifjes kan posten. En dat is niet hier en ik ben je gejank erover meer dan zat. Dus ik wil het nergens meer zien in UTO.
[..]
Ja dat mag. Zolang je normaal mee kan praten is er niets aan de hand. En ja bewoners afzeiken mag ook en een beetje kritiek op elkaar ook. Wat ik hierboven tegen kijkertje zeg geldt ook voor jou.
Discussie gesloten. Neem je verlies of zoek een plaats waar je mag posten zoals jij wil.
Het gejank hoef ik hier niet meer te zien.
Hmm de laatste tijd zeik jij stukken meer dan ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is commentaar op streams. Jij staat vooraan om te roepen dat het niet over de stream gaat...Maar je geeft ook toe dat je niet altijd de streams kijkt, maar wel zeikt in de cos?
En dit mag wel ?!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga naar je moeder en vraag een liga of donder op.
Dat ze nog geen slacentrifuge heeft geëist bij Vanesquote:
Ik zeik tenminste terecht,,, niet van: ow, modje, help me... hij poste een gifje.. ik weet niet meer wat ik moet mij mijn leven, ik maak me zelf maar van kant....quote:Op maandag 5 mei 2014 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm de laatste tijd zeik jij stukken meer dan ik.
Mij kun je nog stoppen met een inlegkruisje, voor jou hebben we onderdehand een heel pak Tenalady nodig.
Vraag even aan Liesje anders.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:00 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
En dit mag wel ?!![]()
Ik snap er inmiddels nog weinig van.
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:00 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
En dit mag wel ?!![]()
Yup.... Read the fucking policy!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:00 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
En dit mag wel ?!![]()
Ha ha ha, die muis is nu mild hoor, dat heb ik wel eens veel... uhh, steviger gezienquote:Op maandag 5 mei 2014 01:00 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
En dit mag wel ?!![]()
Aha, okee, vraag beantwoord. Thanks.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vraag even aan Liesje anders.
Misschien wil ze het nog wel 1 keer uitleggen![]()
![]()
Ik heb geen tijd om op te letten in de COS, jij vraagt nogal veel tijd met je domme gezeur namelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan zou ik vanaf nu maar gaan opletten in de cos...Fijn dat je mij als referentie kader gebruikt, maar ik ben erg ruim daarin. Mods willen handhaven? Begin er eens mee!
Ja, echt heel terecht.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zeik tenminste terecht,,, niet van: ow, modje, help me... hij poste een gifje.. ik weet niet meer wat ik moet mij mijn leven, ik maak me zelf maar van kant....
Dat was iedereen al een hele tijd duidelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ik begrijp hier ook helemaal niets van
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat bolle Joch is haar broertje ?
Wat gek, ik snap het als geen ander, je moet hier in je "echte" leven toch ook regelmatig last van hebben, dat kan bijna niet anders.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ik begrijp hier ook helemaal niets van
Je doet een Billyquote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om op te letten in de COS, jij vraagt nogal veel tijd met je domme gezeur namelijk.
Nee voordat je dit letterlijk neemt ik let heel veel op de COS, en zie afgezien van wat gifjes niet policy overschrijdend
En de discussie is klaar nu.
Liesje Liesje wie zeurt hier nou domquote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om op te letten in de COS, jij vraagt nogal veel tijd met je domme gezeur namelijk.
Nee voordat je dit letterlijk neemt ik let heel veel op de COS, en zie afgezien van wat gifjes niet policy overschrijdend
En de discussie is klaar nu.
Dat zou mooi makkelijk zijn. Maar wel een verbod op gifjes?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yup.... Read the fucking policy!
"Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes"
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Dat zou mooi makkelijk zijn. Maar wel een verbod op gifjes?
Ik zie de vergelijking met de politie die liever, want gemakkelijker, boetes uitdeelt vanwege: loslopende honden; oversteken door rood; fietsen over de stoep, etc. uitdeelt dan dat ze onderzoek doet naar en/of actie onderneemt bij zaken als; geweld achter de voordeur, klein fascisme in de straat, etc.
In dat geval ......... ben ik dan uitgepraat .... aangezien er dan klaarblijkelijk geen ruimte is voor andere opties.
Als je een paar feedbacks terugleest kun je het hele verhaal van voren af aan doorlezen.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ik zie de vergelijking met de politie die liever, want gemakkelijker, boetes uitdeelt vanwege: loslopende honden; oversteken door rood; fietsen over de stoep, etc. uitdeelt dan dat ze onderzoek doet naar en/of actie onderneemt bij zaken als; geweld achter de voordeur, klein fascisme in de straat, etc.
In dat geval ......... ben ik dan uitgepraat .... aangezien er dan klaarblijkelijk geen ruimte is voor andere opties.
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me overigens beter dat we geen caps maken van deze SC. Respect enzulks.
Och Mootie, jij bent nog tegen dat we kijken...quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me overigens beter dat we geen caps maken van deze SC. Respect enzulks.
Yup... Thats Fok! Take it or leave it.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Gemakkelijk zou zijn om mensen meteen een ban te geven.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Als jij er niet van wakker ligt, dan ligt er hier niemand van wakker, ik hoop dat je dat beseft.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och Mootie, jij bent nog tegen dat we kijken...
Hou toch op trol, ze heeft wel wat beters te doen dan in haar vrije tijd ook nog op kinderen te letten.quote:
Nee joh, eerst de nieuwe bang makenquote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
Laten we het allemaal vooral niet te serieus nemen
Vol was tenslotte een mooi avontuur.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yup... Thats Fok! Take it or leave it.
Zoek een ander forum of begin er zelf 1... je zal niet de eerste zijn.
Met jou wil ik altijd wel huggen.quote:
Pieeeeppppppppppppquote:Op maandag 5 mei 2014 01:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee gemakkelijk is om gifjes te verbieden
Was jij daar ook?quote:
Jezus ja, prima vergelijking hoor. Het gaat hier namelijk over de samenleving niet over een internetforum. Over een RLS. Op een forum. Met regels. En die regels zijn stom dus daar gaan we oeverloos over janken.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:09 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
quote:
Zuur en zeur samenquote:Op maandag 5 mei 2014 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou toch op trol, ze heeft wel wat beters te doen dan in haar vrije tijd ook nog op kinderen te letten.
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus ja, prima vergelijking hoor. Het gaat hier namelijk over de samenleving niet over een internetforum. Over een RLS. Op een forum. Met regels. En die regels zijn stom dus daar gaan we oeverloos over janken.
Tot in zekere mate vrijheid van meningsuiting, in mindere mate lees 0 acceptatie van gifjes in de COS.
En dank janken over de zure oude garde.
En ik moest al een paar uur slapen.
Gelul je hebt vakantiequote:Op maandag 5 mei 2014 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus ja, prima vergelijking hoor. Het gaat hier namelijk over de samenleving niet over een internetforum. Over een RLS. Op een forum. Met regels. En die regels zijn stom dus daar gaan we oeverloos over janken.
Tot in zekere mate vrijheid van meningsuiting, in mindere mate lees 0 acceptatie van gifjes in de COS.
Klagen kan in FBquote:Op maandag 5 mei 2014 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt, misschien ... wanneer ik me eens écht verveel.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je een paar feedbacks terugleest kun je het hele verhaal van voren af aan doorlezen.
Ja die heb je al vaker gepost, blijft leukquote:
Je maakt het jezelf nu moeilijk he?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker weten, maar jij kent mij wel onder mijn Vol naam hoor Inodderquote:Op maandag 5 mei 2014 01:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Was jij daar ook?
Heb me er een tijd goed vermaakt hoor
Zit al een uur te wachten tot ik hem weer kon plaatsenquote:Op maandag 5 mei 2014 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die heb je al vaker gepost, blijft leuk
Gun haar ook rust en bagger lekker door, prima toch.quote:
Pfffff ...... waarom nu meteen willen afsplitsen ..... en wegsturen. Who the fuck ben jij dan eigenlijk, ouwehoer !!!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yup... Thats Fok! Take it or leave it.
Zoek een ander forum of begin er zelf 1... je zal niet de eerste zijn.
Ik heb hem zelfs opgeslagenquote:Op maandag 5 mei 2014 01:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zit al een uur te wachten tot ik hem weer kon plaatsen
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Joezi het volgende:
Laten we het allemaal vooral niet te serieus nemen
ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Gun haar ook rust en bagger lekker door, prima toch.
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:20 schreef Voxs het volgende:
Nou mensen ik vond het bijzonder gezellig.morgen weer ?
Thanks! Want ... je hebt gelijk!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij er niet van wakker ligt, dan ligt er hier niemand van wakker, ik hoop dat je dat beseft.
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee de kinderen wel. Dus moet ik om 6:30 op. Doei.
Ik had een geweldige avond.
Nou ik nam het voor je opquote:Op maandag 5 mei 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, leuk, ik zal je missen in de Cos net als Burner, het ga je goed hierquote:Op maandag 5 mei 2014 01:20 schreef Voxs het volgende:
Nou mensen ik vond het bijzonder gezellig.morgen weer ?
quote:
Dagdag!quote:Op maandag 5 mei 2014 01:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, leuk, ik zal je missen in de Cos net als Burner, het ga je goed hier
Je kent mequote:Op maandag 5 mei 2014 01:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, leuk, ik zal je missen in de Cos net als Burner, het ga je goed hier
Slaap lekker liesjequote:Op maandag 5 mei 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Trustuh dan Liesje 1979. En toch ..... bedankt voor je tijd en aandacht.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak de eerste optie; Take it...quote:Op maandag 5 mei 2014 01:18 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Pfffff ...... waarom nu meteen willen afsplitsen ..... en wegsturen. Who the fuck ben jij dan eigenlijk, ouwehoer !!!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Slaap lekker liesje![]()
Laat je niet gek maken he!
Nou, je ging toch de Cos min of meer verlaten. Of ga je me nu vertellen dat je zo'n Heintje Davids bent die steeds weer terug komt, nee toch.quote:
Saai dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak de eerste optie; Take it...
Ik ik ben iemand die wel de policy en de regels leest, en zich voor het gemak er ook enigszins aan probeert te houden.
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:28 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik ga met je mee!
Mijn wekker gaat nog 3 kwartier eerder![]()
Fijne avond mensen!
Mafze ik moet vanaf morgen ook weer vroeg opquote:Op maandag 5 mei 2014 01:28 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik ga met je mee!
Fijne avond mensen!
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:28 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik ga met je mee!
Fijne avond mensen!
ga je ook afscheid van mij nemen? als ik ook vroeg op moet?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:28 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik ga met je mee!
Fijne avond mensen!
Wat is het nou?quote:
Ik wel, jij niet praten en/of je punt maken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solly ..
[ Bericht 12% gewijzigd door Punkman op 05-05-2014 01:53:55 ]
ik dacht niet het onduidelijk wasquote:Op maandag 5 mei 2014 01:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wel, jij niet praten en/of je punt maken...
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik dacht niet het onduidelijk was
boondock saints..
gooooedddeeeeee filmmmmmm
hier gaje teverquote:
Ik welquote:Op maandag 5 mei 2014 01:46 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik heb dat echt nooit begrepen..
echt niet
is lastig dit...aan de ene kant heb je verstand van iets - boondock - aan de andere kant ben je in mijn ogen een nerd..quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:48 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is lastig dit...aan de ene kant heb je verstand van iets - boondock - aan de andere kant ben je in mijn ogen een nerd..
mmm
Gaan we hier ook zeurenquote:Op maandag 5 mei 2014 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag deze onder een spoiler aub?
Serieuze vraag.
Sorry, je hebt gelijk, staat nu in een spoiler.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag deze onder een spoiler aub?
Serieuze vraag.
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk, staat nu in een spoiler.
Ik ben de discussie op zich ook helemaal zat maar dit klopt gewoon niet, heb me een poosje terug betreft dit onderwerp helemaal ingelezen in FB en dit is echt in tegenspraak met wat daar staat.quote:[b]Op maandag 5 mei 2014 01:15 schreef liesje1979
team hydra :quote:
Balen, het ziet eruit alsof het een mooie dag gaat worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep, moet even tijdje onder kantooruren werken
Ja, gifjes van de streams mogen wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 05:19 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ben de discussie op zich ook helemaal zat maar dit klopt gewoon niet, heb me een poosje terug betreft dit onderwerp helemaal ingelezen in FB en dit is echt in tegenspraak met wat daar staat.
Er is afgesproken dat OT gifjes wel degelijk mogen, dat heeft zelfs Mootie vorige week nog bevestigd in de COS toen er naar gevraagd werd..en dat wil toch wat zeggen.
Mooie streepquote:Op maandag 5 mei 2014 13:03 schreef Jian het volgende:
Heb ik vanmorgen al gehad en ga nou maar gewoon weer in de cos posten, want je houdt het toch niet lang vol, dappere dodo .....quote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooie streepMooie dag ook!
Zin in koffie?
Ahh mis je mequote:Op maandag 5 mei 2014 13:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen al gehad en ga nou maar gewoon weer in de cos posten, want je houdt het toch niet lang vol, dappere dodo .....
Heel veel plezier alvast, Tayu!quote:
Kloptquote:Op maandag 5 mei 2014 14:08 schreef Copycat het volgende:
Oh, jij gaat met een vriendin op vakantie naar Nepal, toch? Dat het maar een onvergetelijke reis mag worden.
Stuur maar een kaartje!
Duik ik nu met boek de tuin in. Omdat het kan en mag. Nog iets minder dan tweehonderd pagina's. Wellicht lees ik het vanmiddag uit, kan ik daarna gaan lezen over een Australische serial killer-bende.
Klinkt goed, geniet ervan!quote:Op maandag 5 mei 2014 14:23 schreef Copycat het volgende:
The Circle van Dave Eggers. Soort 1984 van deze gedigitaliseerde tijd.
Ligt nu op schoot, dus sla 'm maar eens open.
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is wel een leuk muziekje voor vandaag.
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is wel een leuk muziekje voor vandaag.
lol dat is niet zo moeilijk toch, met al die nieuwe woorden erbijquote:Op maandag 5 mei 2014 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van de rapper met een grotere woordenschat dan Shakespeare volgens een of andere rare onderzoeker:
ja dat is waar. maar laten we vertaan maar voor iets sterkers gaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm u like it dirty, sorry i dont go that wayZonde van de breezer ook
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:04 schreef Persefoneia het volgende:
Een van de beste nummers om op te dansen
Die is ook goed, ik hou daar wel vanquote:
Afgezaagd? Deze is goudquote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en als het dan zo'n afgezaagd feest plaatje moet zijn, deze.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef Inodder het volgende:
Lees het al... saaie boel hier vandaag...
Ik ga maar meteen proberen te slapen![]()
fijne avond!
lekker kontje voor jequote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef Inodder het volgende:
fijne avond!
Daar heb ik laatst weer heel hard nostalgisch om moeten lachen, samen met een ex uit voorbije tijden.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef Inodder het volgende:
fijne avond!
Dat moet je dan ook niet doen,ik zou ook verward zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 23:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst weer heel hard nostalgisch om moeten lachen, samen met een ex uit voorbije tijden.
Die sliep, toen dit een hitje was, bij me, en ik word midden in de nacht wakker, ga recht overeind zitten en roep: 'in fact don't take it seriously, we only bugging', val weer terug op mijn kussen en slaap verder. Hem in verwarring en klaarwakker achterlatend.
Bijna dertig (!!!) jaar na dato kunnen we er samen nog steeds smakelijk om lachen. Dat is dan wel weer mooi, vind ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat moet je dan ook niet doen,ik zou ook verward zijn
Je bent een beetje vreemd, maar wel lekker, om in jaren 80 slogans te blijven praten.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna dertig (!!!) jaar na dato kunnen we er samen nog steeds smakelijk om lachen. Dat is dan wel weer mooi, vind ik.
Een ander vriendje maakte ik ooit wakker met de mededeling dat ik enorme trek had in een uitsmijter. Die hij ook meteen ging maken. Toen hij me vervolgens wakker maakte om die uitsmijter in bed op te eten, heb ik 'm gevraagd of-ie wel goed wijs was, me 's nachts wakker maken voor een vette uitsmijter.
Daar heb ik dan weer geen contact meer mee.
Wat zielig voor die man.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna dertig (!!!) jaar na dato kunnen we er samen nog steeds smakelijk om lachen. Dat is dan wel weer mooi, vind ik.
Een ander vriendje maakte ik ooit wakker met de mededeling dat ik enorme trek had in een uitsmijter. Die hij ook meteen ging maken. Toen hij me vervolgens wakker maakte om die uitsmijter in bed op te eten, heb ik 'm gevraagd of-ie wel goed wijs was, me 's nachts wakker maken voor een vette uitsmijter.
Ja! Maar de volgende ochtend heb ik het wel goedgemaakt. En toen konden we er ook wel om lachen.quote:
Gelukkig. Dat is dan weer aardig van je.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Maar de volgende ochtend heb ik het wel goedgemaakt. En toen konden we er ook wel om lachen.
HOE? willen we wetenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Maar de volgende ochtend heb ik het wel goedgemaakt. En toen konden we er ook wel om lachen.
Ik heb zo mijn momenten. Few and far between.quote:
Dus je bent zo nu en dan ook lief.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn momenten. Few and far between.
Met vlagen.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:31 schreef mootie het volgende:
Cadeautje, een dood veldmuisje op mijn schoot. Jippie!
aaah hoe kwam dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:31 schreef mootie het volgende:
Cadeautje, een dood veldmuisje op mijn schoot. Jippie!
Iemand zin om te Haxballen? Ik ben wel lam.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:11 schreef Punkman het volgende:
Zijn jullie trouwens nog dat voetbal spelletje aan het spelen ?
Zit ik misschien nu wel op jullie niveau ..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand zin om te Haxballen? Ik ben wel lam.
Joezi, host jij even?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zit ik misschien nu wel op jullie niveau ..
Partypooperquote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:28 schreef Joezi het volgende:
Sjaak Afhaak hierIk ga lekker maffen, morgen vroeg weer op
http://www.haxball.com/?r(...)f757f83aba807&pass=1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)f757f83aba807&pass=1Nou, zoals normaal, je had weer niks in te brengen tegen mij ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Solly![]()
waar is de kont ?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |