Of je leest gewoon even de 10 vorige goede gesprekken hierover terug waarin alle nu weer aangehaalde argumenten al 50x genoemd zijn. En waar tot een conclusie gekomen is een streep onder deze discussie te zetten.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:36 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ..... een goed gesprek hierover voeren, kan géén kwaad ... kan de lucht misschien klaren ...
SC is veel leukerquote:Op maandag 5 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
Misschien komt het allemaal wel doordat ik niet zo vaak meer in de COS ben
Goede gesprekkenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Of je leest gewoon even de 10 vorige goede gesprekken hierover terug waarin alle nu weer aangehaalde argumenten al 50x genoemd zijn. En waar tot een conclusie gekomen is een streep onder deze discussie te zetten.
You just made my pointquote:Op maandag 5 mei 2014 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeik jou graag af zonder plaatjes. Wat ben jij ongelovenlijk dom of je loopt te trollen. Dat laatste hoop ik maar voor jou.
Lol die fout maak ik al 7 jaarquote:
Het is Commentaar op Streams.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar waarom wordt het afzeiken van inwoners niet verboden
Ik voer dit denk ik zonder te overdrijven hier, via pm en dm al voor de 35ste keer.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:36 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ..... een goed gesprek hierover voeren, kan géén kwaad ... kan de lucht misschien klaren ...
Nu is het Centraal Stationquote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is Commentaar op Streams.
Is het nou echt zo ingewikkeld?
[..]
Ik voer dit denk ik zonder te overdrijven hier, via pm en dm al voor de 35ste keer.
Ik heb heul nooit een dm gehad en hunnie wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik voer dit denk ik zonder te overdrijven hier, via pm en dm al voor de 35ste keer.
Ik sta er niet achterquote:
Commentaar kan ook een gifje zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
mag cossen zonder streams dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ja idd je hebt gelijk, top goed punt we nemen het mee in de vergadering je hoort nog van onsquote:
Precies joh en je hebt net al aangeven de Cos in principe vaarwel te zeggen, dus waar maak je je druk over. Probleem opgelost, toch, iedereen blijquote:
Cossen met streamsquote:
En U bent?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja idd je hebt gelijk, top goed punt we nemen het mee in de vergadering je hoort nog van ons
NY Yankees? ik vind de NBA perikelen rondom Sterling interessanterquote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies joh en je hebt net al aangeven de Cos in principe vaarwel te zeggen, dus waar maak je je druk over. Probleem opgelost, toch, iedereen blij![]()
How about those New York Yankees ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |