Niet elke dag bij het tandenpoetsen (2x) dat doen.quote:
Waarom niet elke dag doen?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet elke dag bij het tandenpoetsen (2x) dat doen.
Of was je echt aan de gang met een tongschraper? [ afbeelding ]
Tongschraper is echt way more effective dan een tandenborstel hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moet die zin lezen met "Mensen die" ervoor, zeg maar.quote:
Zal jouw tong 's schrapen met Oral-Dquote:Op maandag 5 mei 2014 18:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tongschraper is echt way more effective dan een tandenborstel hoor.
Meestal keer snel met m'n elektrische tandenborstel erover, maar niet echt uitgebreid zoals net, en gewoon met tandenstoker.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nieuwe lichting hier snapt er maar weinig van heb ik soms het idee.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je moet die zin lezen met "Mensen die" ervoor, zeg maar.
Geenquote:Op maandag 5 mei 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je moet die zin lezen met "Mensen die" ervoor, zeg maar.
[..]
Zal jouw tong 's schrapen met Oral-D.
inb4quote:Op maandag 5 mei 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
Wtf man, alle films die ik checken wil zijn alleen nog maar op cam te krijgen. Kk cam.
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4
" Zou niet erg vinden jouw cam versie te kijken "
Shiiquote:Op maandag 5 mei 2014 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4
jij jaquote:
veer in 1080p of 1080p in veer?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4
kkleven dit datquote:Op maandag 5 mei 2014 18:55 schreef VeerEli het volgende:
Wtf man, alle films die ik checken wil zijn alleen nog maar op cam te krijgen. Kk cam.
klb sc had em in het vuur gegooidquote:
met wide-angle kan alles groot wordenquote:
Dus er is wel hoop voor mij?quote:
Gewoon opeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is een leverworst van THT 29-04 nog te eten? Gewoon ongeopend. #veer #durftevragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon opeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, ik ruil 'm morgen wel gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had er juist zin in
.
Nee eet gewoon op man.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké, ik ruil 'm morgen wel gewoon. Had er juist zin in
.
Maar aan de andere kant weet ik hoe kutkoters die vullen producten soms te lang buiten de koeling latenquote:
Als het er nog gewoon eetbaar uitziet en zo is het toch goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant weet ik hoe kutkoters die vullen producten soms te lang buiten de koeling laten.
Wou het alvast op brood doen voor morgen (zou voor het eerst zijn dat ik m'n brood de dag van tevoren fixquote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Als het er nog gewoon eetbaar uitziet en zo is het toch goed.
OK, ham > leverworst anyway.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou het alvast op brood doen voor morgen (zou voor het eerst zijn dat ik m'n brood de dag van tevoren fix) en dan een plakje of wat los knagen
. Heb nu al belegd met schouderham #teamporkonthefork.
kan hem geen ongelijk gevenquote:
Alles kan, in de BZT showquote:
Klinkt inderdaad als Veer.quote:
Wel een beetje laat. Die foto komt uit 2008...quote:
http://www.demorgen.be/dm(...)eldwijd-viraal.dhtmlquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel een beetje laat. Die foto komt uit 2008...
Nevermind, zie het al, grapje was al eens uitgehaald. 2005 zelfs.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:37 schreef Yiha het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)eldwijd-viraal.dhtml
Hoezo 2008?
hallon ballonquote:
alles goed hier?quote:
lang niet allesquote:
Als het nou een getinte meid was geweest was het geloofwaardiger.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Richard Pryor is toch al dood?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Haha ja klopt.quote:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Richard Pryor niet..
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Richard Pryor niet..
![]()
Vanwaar die opmerking dan 2nootjes?
Oh zomaarquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
hey hallon iedereenOp woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤![]()
Ja, lekker rustigjammer van die kneusjes die hier aldoor komen.. oh wacht
haha* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Aldoor?, dit is volgens mij de eerste keer dat ik in dit deel post hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, lekker rustigjammer van die kneusjes die hier aldoor komen.. oh wacht
haha![]()
![]()
Oh... had het niet specifiek over jou, maar als jij jezelf een kneusje vind, primaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Aldoor?, dit is volgens mij de eerste keer dat ik in dit deel post hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Zo komt het wel over als je zo'n reactie plaatst.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Oh... had het niet specifiek over jou, maar als jij jezelf een kneusje vind, prima![]()
Dit is jouw probleem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zo komt het wel over als je zo'n reactie plaatst.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
That 70's Show nu op CC
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Het blijft goud. Dikke cultquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat is toch al minstens tien keer geheel herhaald over de jaren.
Ze slikte al wel, maar vond het maar niks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Wanneer Veer eindelijk slikt.
[ afbeelding ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wat zal ik chappen? Heb KFC bonnetjes gehad, maar ook wel zin in pasta met spekjes en kaassaus oidquote:.
![]()
Allebei, #fuckdismediocrelifequote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat zal ik chappen? Heb KFC bonnetjes gehad, maar ook wel zin in pasta met spekjes en kaassaus oid.
![]()
Die reacties, wat een proleten allemaalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:20 schreef Salatrel het volgende:
http://www.revu.nl/nu-in-(...)k-een-racist-column/![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: