http://www.demorgen.be/dm(...)eldwijd-viraal.dhtmlquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel een beetje laat. Die foto komt uit 2008...
Nevermind, zie het al, grapje was al eens uitgehaald. 2005 zelfs.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:37 schreef Yiha het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/dm(...)eldwijd-viraal.dhtml
Hoezo 2008?
hallon ballonquote:
alles goed hier?quote:
Als het nou een getinte meid was geweest was het geloofwaardiger.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Richard Pryor is toch al dood?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Haha ja klopt.quote:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Richard Pryor niet..
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Richard Pryor niet..
![]()
Vanwaar die opmerking dan 2nootjes?
Oh zomaarquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
hey hallon iedereenOp woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
Forum Opties Forumhop: Hop naar: