Dus er is wel hoop voor mij?quote:
Gewoon opeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is een leverworst van THT 29-04 nog te eten? Gewoon ongeopend. #veer #durftevragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon opeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, ik ruil 'm morgen wel gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Had er juist zin in
.
Nee eet gewoon op man.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké, ik ruil 'm morgen wel gewoon. Had er juist zin in
.
Maar aan de andere kant weet ik hoe kutkoters die vullen producten soms te lang buiten de koeling latenquote:
Als het er nog gewoon eetbaar uitziet en zo is het toch goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant weet ik hoe kutkoters die vullen producten soms te lang buiten de koeling laten.
Wou het alvast op brood doen voor morgen (zou voor het eerst zijn dat ik m'n brood de dag van tevoren fixquote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Als het er nog gewoon eetbaar uitziet en zo is het toch goed.
OK, ham > leverworst anyway.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou het alvast op brood doen voor morgen (zou voor het eerst zijn dat ik m'n brood de dag van tevoren fix) en dan een plakje of wat los knagen
. Heb nu al belegd met schouderham #teamporkonthefork.
kan hem geen ongelijk gevenquote:
Alles kan, in de BZT showquote:
Klinkt inderdaad als Veer.quote:
Wel een beetje laat. Die foto komt uit 2008...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |