Ik ben vooral opzoek naar de G-spot van meisjes.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Serieus??
Niemand van jullie die ooit op zoek is gegaan naar de mannelijke G-spot tijdens het fappen?
Succesquote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vooral opzoek naar de G-spot van meisjes.
Vooral naar meisjes op zich
Tussen niemand en iedereen zitten nog best veel mensenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Serieus??
Niemand van jullie die ooit op zoek is gegaan naar de mannelijke G-spot tijdens het fappen?
Kloptquote:Op maandag 5 mei 2014 00:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tussen niemand en iedereen zitten nog best veel mensen
TGND heeft nog wel een gaatje vrij. Afhankelijk van je sterrenbeeld, dat dan weer wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vooral opzoek naar de G-spot van meisjes.
Vooral naar meisjes op zich
huhquote:Op maandag 5 mei 2014 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
TGND heeft nog wel een gaatje vrij. Afhankelijk van je sterrenbeeld, dat dan weer wel.
Eéntje maar?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
TGND heeft nog wel een gaatje vrij. Afhankelijk van je sterrenbeeld, dat dan weer wel.
Sterrenbeeld?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Whehehequote:Op maandag 5 mei 2014 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Januari, kutquote:Op maandag 5 mei 2014 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
De sterrenbeelden van de zomermaanden ontbraken nog op haar lijstje.
Word jij Faxie de tweede?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die heeft mij al 3 keer afgewezen ofzo
wtfquote:Op maandag 5 mei 2014 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
ik ben al wel faxist, maar hoezo?quote:
"Niemand wil me, boehoehoe.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben al wel faxist, maar hoezo?
Wat ...quote:Op maandag 5 mei 2014 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet? Dat eerste deel althans...quote:
Dan is faxie VA de 2e, want ik zit al een flinke tijd in die situatiequote:
Faxie is de jongste niet meer hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is faxie VA de 2e, want ik zit al een flinke tijd in die situatie
Oei, dat is een goede. Ik zou dat eigenlijk niet eens weten.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het bingolijstje met welke sterrenbeelden je gedaan hebt.
Dat dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Oei, dat is een goede. Ik zou dat eigenlijk niet eens weten.
Leuk, het is weer tijd voor het wedstrijdje 'wie staat er al het langste droog'. En de nominaties zijn ..... ?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is faxie VA de 2e, want ik zit al een flinke tijd in die situatie
Misschien maar eens een exemplaar aanschaffen.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Hier een halve dag.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:37 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk, het is weer tijd voor het wedstrijdje 'wie staat er al het langste droog'. En de nominaties zijn ..... ?
Hoe lang is het voor jou geleden?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:37 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk, het is weer tijd voor het wedstrijdje 'wie staat er al het langste droog'. En de nominaties zijn ..... ?
- nm -quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu net zei, maar bij deze ben je buiten mededingingquote:
quote:
Eergisteren.quote:
Als spelleider sta ik boven de deelnemers en dus geef ik daar in het belang van de genomineerden geen antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Werd je daar gelukkig van?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
Als spelleider sta ik boven de deelnemers en dus wens ik daar geen antwoord op te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is seks. Mits vrijwillig gok ik van welquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]He, heb jij ooit een spelleider gezien die stiekem zelf met de hoofdprijs er vandoor ging? Daar zijn regels voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Wat valt er te winnen dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
He, heb jij ooit een spelleider gezien die stiekem zelf met de hoofdprijs er vandoor ging? Daar zijn regels voor
ik ook, maar daar heb ik geen seks doorquote:
Natuurlijk.quote:
Ik wil zeggen eeuwige roem, maar zo word het niet echt ervaren lijkt me.quote:
Klopt.quote:
Een koelkast.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil zeggen eeuwige roem, maar zo word het niet echt ervaren lijkt me.
Dus je kan wel degelijk gelukkig wordenquote:
Ik ben het altijd al, maar het is wel een flinke boost.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus je kan wel degelijk gelukkig worden
En geen treinen richting Puttequote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt.Meer treinen gezien in april dan in heel 2013.
Nee daar koop je toch niets voorquote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil zeggen eeuwige roem, maar zo word het niet echt ervaren lijkt me.
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een koelkast.
Als wij straks een nieuwe hebben, is die van ons beschikbaar.
En nu ga ik naar bed
Seks is toch goed voor de gezondheid twi?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:48 schreef twi het volgende:
Wel weer een minpunt hoor. Wel gezond genoeg om te seksen maar niet om mij te meeten. Hij moet niet je vorige achterna gaan hoor.
Dat noemen ze endorfinequote:Op maandag 5 mei 2014 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben het altijd al, maar het is wel een flinke boost.
Ik denk niet dat dat het probleem is eigenlijk. Hebben we nu al genomineerden?quote:
Vrijdag was hij nog niet ziek hoor. Misschien heb ik 'm wel zwanger gemaakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:48 schreef twi het volgende:
Wel weer een minpunt hoor. Wel gezond genoeg om te seksen maar niet om mij te meeten. Hij moet niet je vorige achterna gaan hoor.
Fax ... pls ...quote:
Bedankt man, dat wist ik nog niet. Ik leef onder een steen.quote:
Altijd bereid anderen te helpenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt man, dat wist ik nog niet. Ik leef onder een steen.
Ook als je chagrijnig bent?quote:
Ligt aan het verzoek.quote:
Neem nog zo'n heerlijk cakeje.quote:
Maar je zei net ''altijd''.quote:
bereid zijn en uitvoeren is iets andersquote:
Ik had het ook niet over uitvoeren.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
bereid zijn en uitvoeren is iets anders
Dan ben ik dus altijd bereidquote:
Knap hoor. Als ik chagow ben, ben ik meestal niet eens bereid.quote:
Herkenbaar?quote:
Da's sekse gerelateerd.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Knap hoor. Als ik chagow ben, ben ik meestal niet eens bereid.
Seksist.quote:
quote:
Helaas. Ik zie elke tindermatch al bij het altaar staanquote:
Aangenaamquote:
Ik dacht dat mannen niet van trouwen hielden en altijd een soort van gedwongen werden.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helaas. Ik zie elke tindermatch al bij het altaar staan
Waarom niet? Hou het luchtig.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar maak je geen grapjes over[ afbeelding ]
Jij krijgt tinder tenminste aan de praat.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helaas. Ik zie elke tindermatch al bij het altaar staan
Sommige mannen wel ja, al heb ik zelf ervaren dat als je eenmaal weet dat je de rest van je leven bij iemand wilt blijven dat trouwen maar een formaliteit is.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen niet van trouwen hielden en altijd een soort van gedwongen werden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
ik word wanhopig duhquote:Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen niet van trouwen hielden en altijd een soort van gedwongen werden.
Duh wat?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet? Hou het luchtig.
Ik vind grapjes over werkloos zijn ook altijd (pijnlijk) grappig.
Ja door jullie vrouwenquote:Op maandag 5 mei 2014 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahaha.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja door jullie vrouwen
Ok doei.quote:
Het is te confronterendquote:Op maandag 5 mei 2014 01:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet? Hou het luchtig.
Ik vind grapjes over werkloos zijn ook altijd (pijnlijk) grappig.
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja door jullie vrouwen
Koos Werkeloos?quote:
Kweek ballen. Dat diggen die chicks.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:04 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige mannen wel ja, al heb ik zelf ervaren dat als je eenmaal weet dat je de rest van je leven bij iemand wilt blijven dat trouwen maar een formaliteit is.Nouja als je dat toch zeker weet waarom niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puppy ogen, huilen, chantage enzoquote:
Daar hoef je geen baan voor te hebben tochquote:
quote:
Hij reageerde ook op het plaatje van die kat.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar hoef je geen baan voor te hebben toch
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Hij reageerde ook op het plaatje van die kat.
Yolo!quote:
Vanavond krans gelegd en naar de kerk geweest.quote:
Respectquote:Op maandag 5 mei 2014 01:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vanavond krans gelegd en naar de kerk geweest.
quote:Op maandag 5 mei 2014 01:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vanavond krans gelegd en naar de kerk geweest.
Ga je ook naar het defile kijken?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:30 schreef Tamashii het volgende:
Maar vandaag feest in Wageningen natuuuurlijk
Hol van de leeuwquote:Op maandag 5 mei 2014 01:30 schreef Tamashii het volgende:
Maar vandaag feest in Wageningen natuuuurlijk
Waar in Wageningen is dat precies? :$quote:
In en door het centrum.quote:
Ik.quote:
Niet schreeuwen, zo jaag je de vissen weg.quote:
Valt me nog mee dat niemand hierover valt.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:32 schreef twi het volgende:
Vanavond lekker geslapen en dus waarschijnlijk twee minuten stil geweest. Minimaal. Maar nu niet meer kunnen slapen...
Niet schreeuwen, zo jaag je de vissen weg.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:46 schreef Raene het volgende:
ololololololololololololololol1s.golololololololololololololololf[/img] Op maandag 5 mei 2014 01:43 schreef twi het volgende:
[..]
FAX JE HEBT BEET!
Tof. Zullen die oudjes en jonkies wel leuk vinden.quote:
Het is twi...quote:Op maandag 5 mei 2014 01:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat niemand hierover valt.
Ik heb vandaag niet herdacht.
Ik bemoei me d'r niet mee...quote:Op maandag 5 mei 2014 01:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat niemand hierover valt.
Ik heb vandaag niet herdacht.
Blub.quote:
Niet schreeuwen, zo jaag je de vissen weg.quote:Op maandag 5 mei 2014 01:46 schreef Raene het volgende:
ololololololololololololololol1s.golololololololololololololololf[/img] Op maandag 5 mei 2014 01:43 schreef twi het volgende:
[..]
FAX JE HEBT BEET!
Blub.quote:
Ben jij vissen? Heb je die al TGND?quote:
Ja vandaag met kranslegging ook alleen maar ouderenquote:Op maandag 5 mei 2014 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof. Zullen die oudjes en jonkies wel leuk vinden.
Ja, totaal geen sociaal vermogen die mensen.quote:
Preuts jong.quote:
2e?quote:Op maandag 5 mei 2014 01:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaag ook niet herdacht.
De 2e dan weer wel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |