Ik ben vooral opzoek naar de G-spot van meisjes.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Serieus??
Niemand van jullie die ooit op zoek is gegaan naar de mannelijke G-spot tijdens het fappen?
Succesquote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vooral opzoek naar de G-spot van meisjes.
Vooral naar meisjes op zich
Tussen niemand en iedereen zitten nog best veel mensenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Serieus??
Niemand van jullie die ooit op zoek is gegaan naar de mannelijke G-spot tijdens het fappen?
Kloptquote:Op maandag 5 mei 2014 00:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tussen niemand en iedereen zitten nog best veel mensen
TGND heeft nog wel een gaatje vrij. Afhankelijk van je sterrenbeeld, dat dan weer wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vooral opzoek naar de G-spot van meisjes.
Vooral naar meisjes op zich
huhquote:Op maandag 5 mei 2014 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
TGND heeft nog wel een gaatje vrij. Afhankelijk van je sterrenbeeld, dat dan weer wel.
Eéntje maar?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
TGND heeft nog wel een gaatje vrij. Afhankelijk van je sterrenbeeld, dat dan weer wel.
Sterrenbeeld?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Whehehequote:Op maandag 5 mei 2014 00:27 schreef twi het volgende:
[..]
Januari, kutquote:Op maandag 5 mei 2014 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
De sterrenbeelden van de zomermaanden ontbraken nog op haar lijstje.
Word jij Faxie de tweede?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die heeft mij al 3 keer afgewezen ofzo
wtfquote:Op maandag 5 mei 2014 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
ik ben al wel faxist, maar hoezo?quote:
"Niemand wil me, boehoehoe.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben al wel faxist, maar hoezo?
Wat ...quote:Op maandag 5 mei 2014 00:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet? Dat eerste deel althans...quote:
Dan is faxie VA de 2e, want ik zit al een flinke tijd in die situatiequote:
Faxie is de jongste niet meer hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is faxie VA de 2e, want ik zit al een flinke tijd in die situatie
Oei, dat is een goede. Ik zou dat eigenlijk niet eens weten.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het bingolijstje met welke sterrenbeelden je gedaan hebt.
Dat dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Oei, dat is een goede. Ik zou dat eigenlijk niet eens weten.
Leuk, het is weer tijd voor het wedstrijdje 'wie staat er al het langste droog'. En de nominaties zijn ..... ?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is faxie VA de 2e, want ik zit al een flinke tijd in die situatie
Misschien maar eens een exemplaar aanschaffen.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Hier een halve dag.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:37 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk, het is weer tijd voor het wedstrijdje 'wie staat er al het langste droog'. En de nominaties zijn ..... ?
Hoe lang is het voor jou geleden?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:37 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk, het is weer tijd voor het wedstrijdje 'wie staat er al het langste droog'. En de nominaties zijn ..... ?
- nm -quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu net zei, maar bij deze ben je buiten mededingingquote:
quote:
Eergisteren.quote:
Als spelleider sta ik boven de deelnemers en dus geef ik daar in het belang van de genomineerden geen antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Werd je daar gelukkig van?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
Als spelleider sta ik boven de deelnemers en dus wens ik daar geen antwoord op te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is seks. Mits vrijwillig gok ik van welquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]He, heb jij ooit een spelleider gezien die stiekem zelf met de hoofdprijs er vandoor ging? Daar zijn regels voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wat valt er te winnen dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
He, heb jij ooit een spelleider gezien die stiekem zelf met de hoofdprijs er vandoor ging? Daar zijn regels voor
ik ook, maar daar heb ik geen seks doorquote:
Natuurlijk.quote:
Ik wil zeggen eeuwige roem, maar zo word het niet echt ervaren lijkt me.quote:
Klopt.quote:
Een koelkast.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil zeggen eeuwige roem, maar zo word het niet echt ervaren lijkt me.
Dus je kan wel degelijk gelukkig wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |