abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2014 @ 23:50:39 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139572843

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 05-05-2014 21:18:34 ]
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 4 mei 2014 @ 23:51:15 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139572861
Mooi verslag jero!! Leuk om te lezen!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_139572927
Ik gooi hem nog eens even neer, anders al het werk voor niets... :6
http://naturailrunner.blo(...)panjetrail-34km.html
  zondag 4 mei 2014 @ 23:54:46 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139572965
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Tof verslag!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139573022
quote:
Mooi verslag, leuke en inspannende race geweest. Tijd om meer hoogtemeters te trainen, want als je daar niet meer op toe hoeft te geven.. Man, dan kun jij zomaar eens bij die top gaan horen :) Ik vind het dan ook leuk om te lezen dat je het wat serieuzer aanpakt. Hou dat vast!
  zondag 4 mei 2014 @ 23:56:56 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139573026
quote:
Klimmen trainen dus! Mooi dat er nog rek in zit ^O^ Kunnen wij later zeggen dat we aan het begin van je carrière stonden ;)
pi_139573084
quote:
In dit geval mag dat. ;)
Goed verhaal en nogmaals goed gelopen Jero. Enig idee hoe het kwam dat een behoorlijk aantal lopers fout waren gelopen?

En Yuki, ik kan niet quoten uit een oud topic maar je maakt mij alleen maar blij met lange treinreizen. Maar dat is een stukje jeugdsentiment wat niet uit te leggen is denk ik. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_139573198
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 23:59 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

In dit geval mag dat. ;)
Goed verhaal en nogmaals goed gelopen Jero. Enig idee hoe het kwam dat een behoorlijk aantal lopers fout waren gelopen?

En Yuki, ik kan niet quoten uit een oud topic maar je maakt mij alleen maar blij met lange treinreizen. Maar dat is een stukje jeugdsentiment wat niet uit te leggen is denk ik. ;)
Er was 1 klein deel gesaboteerd door mensen die daar wandelden ofzo. Daar hadden de toppers last van maar was heel snel gefixt. De rest was eigenlijk alleen maar door niet goed opletten ;). Ik ben zelf nergens verkeerd gelopen eigenlijk :)
pi_139573462
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 00:04 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Er was 1 klein deel gesaboteerd door mensen die daar wandelden ofzo. Daar hadden de toppers last van maar was heel snel gefixt. De rest was eigenlijk alleen maar door niet goed opletten ;). Ik ben zelf nergens verkeerd gelopen eigenlijk :)
En dat laatste was natuurlijk ook het belangrijkste. ;)

Maar voor de toppers wel balen als je door zoiets mis loopt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_139573519
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 00:15 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

En dat laatste was natuurlijk ook het belangrijkste. ;)

Maar voor de toppers wel balen als je door zoiets mis loopt.
Dat zeker ja, al is het wel een onderdeel van trailrunnen. Maar sabotage is natuurlijk wel lelijk ja. :r
  maandag 5 mei 2014 @ 01:16:03 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139574595
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 00:04 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Er was 1 klein deel gesaboteerd door mensen die daar wandelden ofzo. Daar hadden de toppers last van maar was heel snel gefixt.
niet zo bescheiden....als je bij de KvS in de top tien eindig met maar een dikke drie minuten achter de winnnaar ben je zelf ook een topper
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_139575737
quote:
Held!! :D

Ben je nog gescout? :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_139575741
quote:
Vliegmodus :D held!
  Moderator maandag 5 mei 2014 @ 07:18:49 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_139575798
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

IJstijd ijsjes gaan alleen in je mond. Stop er nou eens een keer onderweg naar je werk.
Jamaar ik probeer sterk te zijn! :(

Vorige week zijn we met het werk wel bij De Parel in Putten geweest. En als die al zo lekker is, hoe verslavend moet IJstijd dan wel niet zijn… ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_139575814
Wat een goed verhaal Jero! Echt ongelofelijk wat voor tijd je heb neergezet!

Ik heb eigenlijk niet heel veel meer te melden dat ik helemaal naar de kloten ben gegaan. Tot 25 km ging het redelijk goed. Wel alle klimmetjes moeten wandelen, dat deed iedereen om mij heen. Afdalen ben ik ook goed in, lekker naar beneden denderen. Maar voorbij de 25 km werd het echt afzien. Ook afdalen deed veel pijn. Ik was blij als ik een km onder de 7' kreeg. Wat een pokkeeind nog...

Uiteindelijk met veel hangen en wurgen de eindstreep gehaald. Volgende keer iets meer trainen :D :P

Wel enorm genoten van de prachtige omgeving en de 1e 25 km. :)

http://www.endomondo.com/workouts/334417389/11291298
  ESF Reporter maandag 5 mei 2014 @ 07:37:42 #16
87554 Cee
Welluk?
pi_139575871
Mooi verslag, Jero!

'Actie'foto's van Rondje Tilburg staan er ondertussen ook bij, het scheelde een milimeter of ik had mijn eerste zweefmoment vastgelegd gekregen. ;(
Ik zet trouwens mijn vraagtekens bij de HM winnaar, ziet er op de foto niet uit dat ie 'm in iets meer dan een uur heeft kunnen voltooien, zoals de uitslag zegt. Maar schijn kan natuurlijk bedriegen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 mei 2014 @ 07:48:42 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139575909
Morgen geen tijd, dus nu zometeen maar voor twerk proberen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_139575954
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 07:48 schreef Ynske het volgende:
Morgen geen tijd, dus nu zometeen maar voor twerk proberen.
Miley Cyrus, are you there?

Geen spierpijn of vermoeidheid hier, teken dat het goed en vooral niet te hard ging :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 mei 2014 @ 08:00:51 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_139575963
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 07:58 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Miley Cyrus, are you there?

Geen spierpijn of vermoeidheid hier, teken dat het goed en vooral niet te hard ging :)
:D spatie was te duur ;)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_139576008
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 07:37 schreef Cee het volgende:
Mooi verslag, Jero!

'Actie'foto's van Rondje Tilburg staan er ondertussen ook bij, het scheelde een milimeter of ik had mijn eerste zweefmoment vastgelegd gekregen. ;(
Ik zet trouwens mijn vraagtekens bij de HM winnaar, ziet er op de foto niet uit dat ie 'm in iets meer dan een uur heeft kunnen voltooien, zoals de uitslag zegt. Maar schijn kan natuurlijk bedriegen.
Die heeft ook geen halve gelopen, hij heeft geen tussentijden op de 10 en 15, dus die heeft max de 13 km gelopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139576015
Jero onwijs goed gedaan! Lekker gelopen ook weer!

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 22:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Hier kun je best veel loopjes in Zwitserland vinden:
http://www.datasport.com/en/
Thanks!

Misschien ga ik dit rondje wel hobbelen, dat is maar 25km rijden:
http://www.rheinfall-lauf.ch/run-6-8km

Nu m'n duurlopen toch weer steeds langer worden dacht ik 2 tellen om de 20.2km te gaan lopen, gewoon als mooie duurloop, maar dit maakt het toch minder:

70% Naturwege
50% Singletrails im Wald

Trailen :r
pi_139576029
Trailen O+
pi_139576034
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 08:10 schreef Guard het volgende:
Trailen O+
Als het 15km was geweest had ik het zo gedaan hoor, maar dit is wel weer erg uit m'n comfortzone.
pi_139576060
Trailen is hardstikke leuk, maar 20km trailen is voor gewone stervelingen wel even iets anders dan 20km over asfalt :Y
pi_139576079
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 08:11 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als het 15km was geweest had ik het zo gedaan hoor, maar dit is wel weer erg uit m'n comfortzone.
Dan zou ik het ook niet doen.
En je kunt vast al bij je familie een heel mooi rondje vinden om als trainingsrondje te doen ^O^
Ieder loopje wat je daar kunt doen is mooi meegenomen, lopen in het buitenland is altijd *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')