Patat Friet, gefrituurde patatten: einde discussiequote:
Eindelijk weer eens een leuke afleveringquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:58 schreef fotostarter het volgende:
Godver. Heb het niet uitzendinggemist.
als ik wil tetug kijken krijg ik die van vorige weekquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een leuke aflevering
Viel erg tegen (mijn mening)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef fotostarter het volgende:
[..]
als ik wil tetug kijken krijg ik die van vorige week
Welke? die van vorige week, of deze met friet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Viel erg tegen (mijn mening)
Nog slechter, dan weer een verkapte "Klootwijk aan zee" - aflevering![]()
Die van vorige week uiteraardquote:Op zaterdag 17 mei 2014 07:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Welke? die van vorige week, of deze met friet?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet gelijk een liter energy-drink achterover kiepen
Heb een keer een Filipijnse man ontmoet die me tot in detail vertelde hoe dat eraan toe ging, en hoe het eruit en rook toen hij als kind de pot die in de zon stond te fermenteren na een week open deed...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Net even gekeken, maar dat Garum gedeelte vond ik meer (zeer vermakelijk, dat wel) cabaret dan wat anders.
Jammer dat ze het niet "echt" deden of lieten zien hoe het in Azie gaat.
Ik durf het zelf niet te doen, vissenkoppen fermenteren, dat word ruzie met de buurt
Yep, door wouter zijn programma Ana Tijoux leren kennen (muziek zat bij de productielijn van vis inblikken in spanje)quote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef golfer het volgende:
Regie is geweldig. Beeldvoering ook altijd evenals de muziek.
Ja, een zilveruitje is genoeg voor Nederland.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef RobinOok het volgende:
Ja, duhuh, omdat we hier kleine huishoudens hebben en een kleine ui daar beter bij past.
Nee, omdat we in Nederland vaak de spullenboel krijgen die de export niet wil hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef RobinOok het volgende:
Ja, duhuh, omdat we hier kleine huishoudens hebben en een kleine ui daar beter bij past.
Hilton Hotels, heb daar nog nooit een goede ervaring gehad, duur, slecht, smerig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef golfer het volgende:
Gehakt, hamburger, kebab...
26 euro voor een hamburger bij het Hilton.
Laatst wat gegeten van het Hilton in Den Haag, was echt boven verwachting lekker maar wel flink prijzig.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hilton Hotels, heb daar nog nooit een goede ervaring gehad, duur, slecht, smerig.
Hoewel ik nooit in het Hilton Amsterdam ben geweest.
Star bbq in de Javastraat.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Leuke uitzending wel weer, gekookte kant en klare ballen voor de hoereca, veel te dure burgers in het Hilton, Koerdische Kebab,
Het laatste zag er zonder meer het lekkerste uit, met een enorme afstand
Bekend welke tent dat is?
Verder wordt er in gehakt natuurlijk ook veel "vleessnippers gedaan", "vlees" wat bij het afsnijden overblijft.
9 euro voor die kebab die hij daar at, das een veel en veel betere deal dan dat gekut bij het Hiltonquote:
Dacht dat die tent Nur kebap was, ook op de javastraat, vond op youtube een filmpje wat leek op beelden uit de uitzending (met dat broodoventje)quote:
Zaten stukken in die wel lachen waren ja.quote:
Prachtige TVquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zaten stukken in die wel lachen waren ja.
Hoe die die kraan tegen zijn oor houd alsof het een telefoon is
Toen die de bouwkeet inliep, een hij na een kant zakte![]()
Geweldige vent is het
Hij had idd al eens een aflevering over oesters, met die jongen die ze verzamelde op het wad en daar wat mee bijverdiendequote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond over oesters.
(weet niet of het een nieuwe of een herhaling is)
http://programma.ntr.nl/1(...)van-Wouter-Klootwijkquote:Ze zijn er altijd geweest aan alle kusten. Oesters. Maar in Frankrijk zijn ze, op aanraden van een gulzige koning, oesters gaan vertroetelen. Dan groeien ze netjes op, voor een keurig buffet van fruits de mer. Het gebeurt nog steeds op grote schaal, inmiddels ook in andere landen.
In Yerseke hebben ze intussen de zee niet meer nodig. Oesters worden er geboren op een industrieterrein en groeien uitbundig op in plastic limonadeflessen. Flessen zegt u? Dan kunnen ze in een moeite door gekookt worden tot oestersaus.
Twee ontdekkingen in De Wilde Keuken. In oestersaus uit China zit weinig oester, beter kookt de Wilde Keuken kok zelf zo een saus. En zowaar: het vertroetelen van oesters is helemaal niet nodig. Ze doen het helemaal zelf. Nog altijd. Met honderden miljoenen.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:24 schreef RobinOok het volgende:
Ja, maar de mijne was geen succes. Ik hoorde die van hem wel hè? (moet nog kijken)
http://www.aziatische-ingredienten.nl/zelf-oestersaus-maken/
Die met het glas wijn aankwam in het begin en die Chinese in de toko?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Net gekeken
Prachtige TV weer en 2 vrouwen waar ik verliefd op zou kunnen worden als ik wat met vrouwen had.
1 van de 2 correctquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Die met het glas wijn aankwam in het begin en die Chinese in de toko?
Inderdaad, vond het ook weer erg leuk om te zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef golfer het volgende:
Was weer leuk.
Eerst die Brabantse dombo van z'n Kempense Land varkens. En daarna die Belg die wel mooi vertelde over z'n Parmahammen en als slotstuk die paté-fabriek.![]()
Ben wel benieuwd naar zo'n stukje paté uit blikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef golfer het volgende:
Was weer leuk.
Eerst die Brabantse dombo van z'n Kempense Land varkens. En daarna die Belg die wel mooi vertelde over z'n Parmahammen en als slotstuk die paté-fabriek.![]()
http://delicesdefrance.nl/contents/nl/d65_franseterrines.htmlquote:Op zondag 6 juli 2014 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Leuke aflevering weer, net ff gekeken, maar zelfs amazon.fr verkoopt geen pate Henaff online, wel boeken met recepten van wat je er mee kan doen...
Vermoedde al dat zij die kok was.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
De kok was trouwens die van de gulle waard in Winterswijk, die je nog op je verlanglijstje hebt staan Golfer
Bakkeljauw schrijf je toch met au?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
Geweldig programma![]()
Heb alle afleveringen met naam op wikipedia gezet, wat een werk
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Wilde_Keuken
Je komt het beide tegen, maar de aflevering heet idd. Bakkeljauw, dus aangepast. Trouwens al een tijdje geleden dat Dagoduck het er op heeft gezet. Maar ben er wel achter gekomen dat er nog veel afleveringen zijn die ik nog wil zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:25 schreef Thorical het volgende:
[..]
Bakkeljauw schrijf je toch met au?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:25 schreef Thorical het volgende:
[..]
Bakkeljauw schrijf je toch met au?
Iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:37 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je komt het beide tegen, maar de aflevering heet idd. Bakkeljauw, dus aangepast. Trouwens al een tijdje geleden dat Dagoduck het er op heeft gezet. Maar ben er wel achter gekomen dat er nog veel afleveringen zijn die ik nog wil zien.
Nee.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:43 schreef Tourniquet het volgende:
Nu op Canvas! Is dit een hele nieuwe serie?
Klopt heb het inmiddels ook gevonden, was een aflevering uit seizoen 2013, die is toevalligerwijs niet had gezien. Deed Sven Speybrouck dat hele seizoen mee dan? Het wordt door Blazhoffski wel gebracht als een nieuwe serie in co-productie met "Bureau Voorlichting voor de NTR en de VRT".quote:Op donderdag 11 december 2014 08:00 schreef Rexanthony het volgende:
Wanneer is dit eerder uitgezonden dan?
Ah, heb het al gevonden![]()
Vind de berichtgeving wel wat vreemd (overal staat dat het een nieuwe serie is)
quote:Vrijdag 19 december 21.10 uur op Nederland 2
LIFESTYLE
Het is niks meer of minder dan een manier van leven. Dus heeft iedereen een lifestyle. Maar zo zijn we niet meer getrouwd. Lifestyle heeft zich van de aarde losgezongen. Het begrip is er vandoor gegaan met een jurk. Maar welke jurk? Trek niet de verkeerde aan, dan is hoon je deel omdat het lifestyle 2008 is. Met houtwurm.
Lifestyle kun je kopen. Daartoe zijn er tijdschriften met glimmende voorkanten, die vertellen wat je kopen moet zodat je vanzelf ook weet wat niet. Kranten hebben lifestylebijlagen met in elk geval een eethuizenrubriek die zegt of het huis een beetje wijnkaart heeft en het personeel beschimpt, maar ook veel kleding. Er zijn zelfs televisieprogramma’s die nergens over gaan, maar lifestyle heten te zijn.
De Wilde Keuken? De makers zetten de stijl naar hun hand en ontdekken de nieuwste manieren van leven.
Het summum van culinaire lifestyle; je eet geen vis meer, je eet bijvangst. En het summum van bijvangst? Laat je uit Suriname komen en bereid je op de winterbarbecue.
De Wilde Keuken zet een trendje. O nee, setten moet het zijn.
Ik zag het net op FB.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:30 schreef ddx het volgende:
Vanavond wel nieuwe aflevering op Nederland 2
http://programma.ntr.nl/10021/de-wilde-keuken
[..]
twitter:dewildekeuken twitterde op woensdag 31-12-2014 om 11:52:52Goede vooruitzichten voor 2015. Na een voorproefje LIFESTYLE is De Wilde Keuken vanaf Februari terug met een heel... http://t.co/mlloVoM8Mf reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |