Patat Friet, gefrituurde patatten: einde discussiequote:
Eindelijk weer eens een leuke afleveringquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:58 schreef fotostarter het volgende:
Godver. Heb het niet uitzendinggemist.
als ik wil tetug kijken krijg ik die van vorige weekquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een leuke aflevering
Viel erg tegen (mijn mening)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef fotostarter het volgende:
[..]
als ik wil tetug kijken krijg ik die van vorige week
Welke? die van vorige week, of deze met friet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Viel erg tegen (mijn mening)
Nog slechter, dan weer een verkapte "Klootwijk aan zee" - aflevering![]()
Die van vorige week uiteraardquote:Op zaterdag 17 mei 2014 07:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Welke? die van vorige week, of deze met friet?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet gelijk een liter energy-drink achterover kiepen
Heb een keer een Filipijnse man ontmoet die me tot in detail vertelde hoe dat eraan toe ging, en hoe het eruit en rook toen hij als kind de pot die in de zon stond te fermenteren na een week open deed...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Net even gekeken, maar dat Garum gedeelte vond ik meer (zeer vermakelijk, dat wel) cabaret dan wat anders.
Jammer dat ze het niet "echt" deden of lieten zien hoe het in Azie gaat.
Ik durf het zelf niet te doen, vissenkoppen fermenteren, dat word ruzie met de buurt
Yep, door wouter zijn programma Ana Tijoux leren kennen (muziek zat bij de productielijn van vis inblikken in spanje)quote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef golfer het volgende:
Regie is geweldig. Beeldvoering ook altijd evenals de muziek.
Ja, een zilveruitje is genoeg voor Nederland.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef RobinOok het volgende:
Ja, duhuh, omdat we hier kleine huishoudens hebben en een kleine ui daar beter bij past.
Nee, omdat we in Nederland vaak de spullenboel krijgen die de export niet wil hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef RobinOok het volgende:
Ja, duhuh, omdat we hier kleine huishoudens hebben en een kleine ui daar beter bij past.
Hilton Hotels, heb daar nog nooit een goede ervaring gehad, duur, slecht, smerig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef golfer het volgende:
Gehakt, hamburger, kebab...
26 euro voor een hamburger bij het Hilton.
Laatst wat gegeten van het Hilton in Den Haag, was echt boven verwachting lekker maar wel flink prijzig.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hilton Hotels, heb daar nog nooit een goede ervaring gehad, duur, slecht, smerig.
Hoewel ik nooit in het Hilton Amsterdam ben geweest.
Star bbq in de Javastraat.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Leuke uitzending wel weer, gekookte kant en klare ballen voor de hoereca, veel te dure burgers in het Hilton, Koerdische Kebab,
Het laatste zag er zonder meer het lekkerste uit, met een enorme afstand
Bekend welke tent dat is?
Verder wordt er in gehakt natuurlijk ook veel "vleessnippers gedaan", "vlees" wat bij het afsnijden overblijft.
9 euro voor die kebab die hij daar at, das een veel en veel betere deal dan dat gekut bij het Hiltonquote:
Dacht dat die tent Nur kebap was, ook op de javastraat, vond op youtube een filmpje wat leek op beelden uit de uitzending (met dat broodoventje)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |