Mevrouw Piraat, klinkt wel goed...quote:Op zondag 4 mei 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na ruim 30 jaar rondkloten is ze er nog steeds.
De fans van mw. Bassey dragen ook vaak panter prints...quote:
Dat is ook wat ik zing als ik aan Shirley Bassy denk.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De fans van mw. Bassey dragen ook vaak panter prints...
This I My Laaaaiiiffffff...
Dat was leukquote:
Ik moet altijd aan 'Dag vriendjes en vriendinnetjes...' denken...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik zing als ik aan Shirley Bassy denk.
KlukKluk was mijn held.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan 'Dag vriendjes en vriendinnetjes...' denken...
Pipo de clown en Mammaloequote:Op zondag 4 mei 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was niet samen met Bassy, maar met die andere clown...
Snuf en Snuitje.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Dikke Deur, Petra, Nononono, Snuf en Snuifje...
Aan de manier waarop hij 'Mooie parels, fijne parels' uitsprak merkte je gewoon dat het een junk was.quote:
Ik vond alleen die meisjes van de supermarkt leuk, was vliegende panters nog meer dan dat?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vliegende Panters heb ik nooit leuk gevonden.
Iets te simpele humor vaak, vind ik...
Nono is toch de stofzuiger van de Teletubbies?quote:
Die serie was zijn tijd ver vooruit.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de manier waarop hij 'Mooie parels, fijne parels' uitsprak merkte je gewoon dat het een junk was.
En piraat...
De Vliegende Panters was een cabaret groep...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond alleen die meisjes van de supermarkt leuk, was vliegende panters nog meer dan dat?
Nono was onderdeel van No Limit van 2 Unlimited...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nono is toch de stofzuiger van de Teletubbies?
Dat was de ezel voor Pipo zijn woonwagen.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ezel van pipoquote:Op zondag 4 mei 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn bij Nonoquote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn mokkel is geil nu en ik moet aan het werk.
Tijgeren dan maar...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je hebt toch wel je tijgerstring aan hè?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ieeeuwwww...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel je tijgerstring aan hè?
[ afbeelding ]
Makkelijk toch, als hij niet bevalt mag hij terugquote:Op zondag 4 mei 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ieeeuwwww...
Met prijskaartje er nog aan voor de betere snee.
Hoe vaak zal dat gebeuren?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Makkelijk toch, als hij niet bevalt mag hij terug
Vaak heb ik wel eens gelezen, gedragen slipjesquote:
Serieus?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaak heb ik wel eens gelezen, gedragen slipjes
Gadver.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
"Hij zit niet lekker in de bilnaad".quote:Op zondag 4 mei 2014 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Als verzamelobject of echt als 'Hij past niet, kan ik 'm ruilen?'...
Ja als retour er zijn ergens wel vermakelijke topics op fok. ook een fokster die ze verkochtquote:Op zondag 4 mei 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat klinkt wel lomp zegquote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
In dit soort gevallen zijn ze erg stil. Priet Praatquote:
Waarschijnlijk moest ie gewoon koffie zetten ofzoquote:Op zondag 4 mei 2014 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
In dit soort gevallen zijn ze erg stil. Priet Praat
Sexeiiiiiquote:
Spijker ons effe bij dan...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Jullie vrouwen weten toch echt te weinig van de mannen, of je nou wel of niet bijna 50 bent...
Vrouwen moeten mannen ook niet willen begrijpen. Ze moeten ze lief hebben.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Jullie vrouwen weten toch echt te weinig van de mannen, of je nou wel of niet bijna 50 bent...
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Je moet hier gewoon hier goed lezen en dat opslaan op je harde schijf...quote:
Roep 'm even op via Skype...quote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef sacha het volgende:
maar moet Piet nou aan het werk met zijn mokkel, of moet ie aan het werk?
ik zal het onthoudenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet hier gewoon hier goed lezen en dat opslaan op je harde schijf...
Zit nu 'Jouw vrouw, mijn vrouw' en dat gaat over... verzenden van gedragen slipjes van Bobbi Eden...
zeker de zender voor echte mannenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
er staat hier iets ander op maar ik kijk niet
Neh, ik keek ;echt niet maar ik heb even gezapt nu naar mijn vrouw jouw vrouwquote:
Bobbi Eden, je weet wel...quote:Op zondag 4 mei 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, ik keek ;echt niet maar ik heb even gezapt nu naar mijn vrouw jouw vrouw
ik weet nog niet precies waar het over gaat maar wel iets met sex ofzo...
Lief van jequote:Op zondag 4 mei 2014 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nog even een plaatje voor Heksie in haar topic zetten![]()
Dit is haar Held
Nah... Heks is ook lief, misschien kan ze één van deze dagen luisteren, laten we het maarquote:
In drie minuten kan er véél gebeurenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vreemd idd, want die 3 minuten zijn toch al ruim voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
In drie minuten kan er véél gebeuren
Arme mevrouw Piraat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |