Er hangt wel een beetje een ordinair sfeertje, maar zoals je weet kan het mij niet ordinair genoeg zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
De foute humor en films van RTL 7 zijn gewoon prima vermaak, dit is gewoon een gradatie erger dat het zielig en vervelend wordt.
Maar veel plezier met Alors en de ESF, ik ga wel een filmpje van Steven Seagall kijken
Die zijn er in Overijssel ook niet veel.quote:
lolquote:
Je zou in Lumburg toch zeggen dat een club als MVV toch wel iets zou moeten kunnen doen met een stad als Maastricht maar daar is het helemaal treurnis.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. maar qua inwonersaantal scheelt het niet zoveel en Overijssel heeft er 4 clubs in.
Die was er wel..quote:Op zondag 4 mei 2014 22:04 schreef Evertjan het volgende:
Waarom is er nog nooit geen profclub in Zeeland geweest?
Altijd?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:04 schreef Evertjan het volgende:
Twente en Zwolle zou inderdaad voldoende zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zijn er in Overijssel ook niet veel.
Het succes van de Overijsselse clubs zal normaal gesproken ook niet al te langdurig zijn.
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer van die smiley en die tekst. Had beter zonder smiley en als ondertitels gekund.
Tot zo ver mijn advies. Ik ben immers professioneel gif-maker.
VC Vlissingen.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:04 schreef Evertjan het volgende:
Uiteraard.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Steunen jullie Groningen ook tegen Vitesse?
Dat dus, had wel op de plek van Koevermans gekund. Iedereen kan wel op de plek van Koevermansquote:Op zondag 4 mei 2014 22:06 schreef Grifte het volgende:
Godver, Eenhoorn had wat bij Feijenoord moeten doen
Eens.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:06 schreef Grifte het volgende:
Godver, Eenhoorn had wat bij Feijenoord moeten doen
Hebben we ook niet nodig.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Sorry mensen ik zit in de trein dus ik kan jullie niet van hilarisch commentaar voorzien
HAHAHAHAHAH CHELSEA 2 GELIJK TEGEN UTREG HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 4 mei 2014 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Sorry mensen ik zit in de trein dus ik kan jullie niet van hilarisch commentaar voorzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |