Inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:50 schreef Evertjan het volgende:
wat is dat voor bs over te ver reizen? Dan zou het ook fijn zijn dat Groningen degradeert
Dat dus. Prima kerel hoor, maar waarom Vissers al die gekkigheid over Limburg krimpgebied erbij haaltquote:Op zondag 4 mei 2014 21:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Compleet zonder ervaring en dan lekker het experiment aangaan om te kijken of hij de club van degradatie kan behoeden.
don't you forgetquote:Op zondag 4 mei 2014 22:00 schreef superniger het volgende:
[..]
ITS MY LIFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFE
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk even deze twee filmpjes en je bent om.
Goede vergelijking ook. Daar is voldoende draagvlak.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waarom gooien we niet AZ, FC Volendam en Telstar samen.
Ook 3 clubs relatief bij elkaar, en in een uithoek van Nederland (zelfs uithoek van Europa)
Overijssel is geen krimpgebied.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus. Prima kerel hoor, maar waarom Vissers al die gekkigheid over Limburg krimpgebied erbij haaltBevolkingsaantallen zijn niet echt een goed argument gezien Friesland en Overijssel.
serieus? wedstrijdstatistiekjes?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda heeft eerder dit seizoen 2-2 gelijkgespeeld bij AZ dat 70 minuten met 9 man staat![]()
![]()
![]()
![]()
De foute humor en films van RTL 7 zijn gewoon prima vermaak, dit is gewoon een gradatie erger dat het zielig en vervelend wordt.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk even deze twee filmpjes en je bent om.
Ik ga ook 3x kijken, genotquote:Op zondag 4 mei 2014 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
De foute humor en films van RTL 7 zijn gewoon prima vermaak, dit is gewoon een gradatie erger dat het zielig en vervelend wordt.
Maar veel plezier met Alors en de ESF, ik ga wel een filmpje van Steven Seagall kijken
ik ben u eeuwig dankbaarquote:Op zondag 4 mei 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je levensvraag beantwoord.
Nee. maar qua inwonersaantal scheelt het niet zoveel en Overijssel heeft er 4 clubs in.quote:
Sponsorsquote:Op zondag 4 mei 2014 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. maar qua inwonersaantal scheelt het niet zoveel en Overijssel heeft er 4 clubs in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |