quote:Op zondag 4 mei 2014 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Nu wachten op de KLB topics van mensen die 2 minuten niet konden FOK!en
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Deze.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:02 schreef d4v1d het volgende:
jaquote:
mijn gedachtequote:Op zondag 4 mei 2014 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Ach, voor de zekerheid maar wat random topics geopend om te lezen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker of het een grap was, dus daarom zei ik maar dat je 't wel zou zien![]()
quote:
Vind je het gek mongoolquote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil wel klagen maar topic word toch meteen gesloten omdat het blijkbaar sociaal niet acceptable is dat je gewoon geen stilte houd
Mag je dan ook niet denken?quote:
Dat je geen stilte houdt moet je zelf weten maar ga er niet mee pronkenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil wel klagen maar topic word toch meteen gesloten omdat het blijkbaar maatschappelijk niet acceptable is dat je gewoon geen stilte houd
Je mag wel herdenken. En je mond houden.quote:
Zeker, ik zat te kijken dus 2 minuten stil, doe refresh en niks gemerkt, was dit altijd zo geweest dat FOK! op zwart ging?quote:
Als je alleen op je zolder zit heb je weinig mensen om mee te praten dus jaquote:
Jazekers.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Zeker, ik zat te kijken dus 2 minuten stil, doe refresh en niks gemerkt, was dit altijd zo geweest dat FOK! op zwart ging?
Maakt niet uit waar je gaat zitten, als je maar ergens stil gaat zitten.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als je alleen op je zolder zit heb je weinig mensen om mee te praten dus ja
Maakt niet uit man. Je kan ook gewoon 2 minuten stilte voor je zelf houden om 9 uurquote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik was het vergeten. Ik ben intens brak nu maar een beetje jonkos roken en netflix kijken. Eerste x dat ik het vergeten ben, niet haten.
Ik ben gered door de kerkklokken die rond half 8 hier lang klonken.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik was het vergeten. Ik ben intens brak nu maar een beetje jonkos roken en netflix kijken. Eerste x dat ik het vergeten ben, niet haten.
Dat moet hij toch zelf weten?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar je gaat zitten, als je maar ergens stil gaat zitten.
May the fourth be with youquote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef Hyperdude het volgende:
Wat nou 2 minuten stilte sjaggie gedoe?
4th of may, Star Wars Day![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef ReplaR het volgende:
Ik had dat plaatje tot morgen laten staan, weten wij ook eens hoe het voelt!
Ik ga 'm niet verplichten maar als je een beetje fatsoen kan opbrengen weet je wat juist is om te doen.quote:
Ik was sowieso wel stil, maar je moet er ook echt even bij stilstaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Maakt niet uit man. Je kan ook gewoon 2 minuten stilte voor je zelf houden om 9 uur
Goddank dat ik die krengen niet in mijn buurt heb.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:08 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik ben gered door de kerkklokken die rond half 8 hier lang klonken.
Ik vind het bullshit, mensen moeten lekker zelf weten of ze stil zijn of niet. Expres door de straat gaan lopen schreeuwen of whatever is onfatsoenlijk, maar als iemand gewoon wil praten moet hij dat zelf weten.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet verplichten maar als je een beetje fatsoen kan opbrengen weet je wat juist is om te doen.
Ze komen heus niet terug ofzoquote:
Ik snap het ook niet. Sowieso een beetje fake, het hele jaar boeit het niemand een fuck, maar tijdens die twee minuten stilte opeens wel, om vervolgens weer een jaar geen fuck te geven.quote:
fck the systemquote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, dan zal ik wel "onfatsoenlijk" zijn.
Kunnen sommige mensen ook eens laten zien hoe goed ze zijn, om vervolgens degenen die het niet met hun eens zijn onfatsoenlijk te noemen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Sowieso een beetje fake, het hele jaar boeit het niemand een fuck, maar tijdens die twee minuten stilte opeens wel, om vervolgens weer een jaar geen fuck te geven.
Dit. Ik geef er voor mijn idee juist wel veel om (het jaar door) maar nu was ik net een serie aan het kijken en heb het gemist, lekker boeiendquote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Sowieso een beetje fake, het hele jaar boeit het niemand een fuck, maar tijdens die twee minuten stilte opeens wel, om vervolgens weer een jaar geen fuck te geven.
Omdat het een 'gewoonte' is en 'fatsoenlijk'quote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doet Fok! ook, al jaren.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Hou gewoon even 2 minuten internetstilte
Geenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef MichaelScott het volgende:
Hoeveel van die mensen die hieraan meedoen zouden op gewone dagen ook denken aan iedereen die gestorven is?
Een heel klein deel, vermoed ik.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef MichaelScott het volgende:
Hoeveel van die mensen die hieraan meedoen zouden op gewone dagen ook denken aan iedereen die gestorven is?
Ik wel hoor, elke dinsdag en donderdag-ochtend.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef MichaelScott het volgende:
quote:
Ieder z'n eigen opvattingen over wat oké is en niet, maar ik vind dat je twee minuten per jaar prima je mond kan houden voor de dodenherdenking. Welke invulling je daar aan geeft mag je zelf bedenken, maar voor mij komt het vooral neer op respect.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het bullshit, mensen moeten lekker zelf weten of ze stil zijn of niet. Expres door de straat gaan lopen schreeuwen of whatever is onfatsoenlijk, maar als iemand gewoon wil praten moet hij dat zelf weten.
Het gaat om het in standhouden van een collectief geheugen, daar is twee minuten toch voldoende voor? Dat je niet iedere dag herdenkt, heeft niets te maken met de gedachte achter de dodenherdenking op 4 mei. "Je doet het nooit en nu opeens wel", Ja he; daar is die herdenking dus voor.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom zou ik me mond houden? Hoe heeft iemand er last van als ik praat?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
Ieder z'n eigen opvattingen over wat oké is en niet, maar ik vind dat je twee minuten per jaar prima je mond kan houden voor de dodenherdenking. Welke invulling je daar aan geeft mag je zelf bedenken, maar voor mij komt het vooral neer op respect.
De oorlogen en bijbehorende slachtoffers zullen mensen sowieso niet gauw vergeten, daar is dit niet voor nodig. Maar goed, iedereen moet het zelf weten en het maakt me ook echt niks uit dat mensen er wel waarde aan hechten, kan er gewoon niet zo goed tegen dat je meteen onfatsoenlijk genoemd wordt als niet niet meedoet.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:19 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Het gaat om het in standhouden van een collectief geheugen, daar is twee minuten toch voldoende voor? Dat je niet iedere dag herdenkt, heeft niets te maken met de gedachte achter de dodenherdenking op 4 mei.
Hoeveel aspergers heb je als je dit niet kan verzinnen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zou ik me mond houden? Hoe heeft iemand er last van als ik praat?
Leg uit dan, wie heeft er last van? Hij gaat toch niet schreeuwend door de straat lopen ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:21 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Hoeveel aspergers heb je als je dit niet kan verzinnen.
Dat zou onzinnig zijn -kom je ook niet meer aan leven toe.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef MichaelScott het volgende:
Als het in gezelschap van mensen is die waarde hechten aan die twee minuten stilte is het een heel kleine moeite om even stil te zijnquote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het gaat om respect, om even je werk neerleggen en te herdenken. Niet met andere dingen bezig zijn, maar gewoon in jezelf even beseffen hoe gezegend we zijn met de vrijheid waarin we leven. Niemand heeft er last van als je wel praat - denk ik -, maar waarom zou je praten en niet de rest van Nederland volgen?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat uiteraard wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het in gezelschap van mensen is die waarde hechten aan die twee minuten stilte is het een heel kleine moeite om even stil te zijn
Argumenten zijn blijkbaar op? Niemand heeft er last van als ik zou praten.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:21 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Hoeveel aspergers heb je als je dit niet kan verzinnen.
Kloptquote:Op zondag 4 mei 2014 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het in gezelschap van mensen is die waarde hechten aan die twee minuten stilte is het een heel kleine moeite om even stil te zijn
Dat zullen er weinig zijn, op wat domme pubertjes na.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:24 schreef Faux. het volgende:
Vooral mensen die onder het motto van 'ik heb een eigen mening en fuck the system ik ga wel praten' pratenZeg niet dat hier iemand dat doet maar tis klaagbaak hier hee.
jaquote:Op zondag 4 mei 2014 20:27 schreef Copthorne het volgende:
Was FOK! net echt even 2 minuten op zwart?
Ik was uit respect uiteraard even uitgelogd.
Je moet gewoon altijd dankbaar zijnquote:Op zondag 4 mei 2014 20:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het gaat om respect, om even je werk neerleggen en te herdenken. Niet met andere dingen bezig zijn, maar gewoon in jezelf even beseffen hoe gezegend we zijn met de vrijheid waarin we leven. Niemand heeft er last van als je wel praat - denk ik -, maar waarom zou je praten en niet de rest van Nederland volgen?
Wat is dan t probleem van twee minuten stil zijn en je te concentreren op dat dankbaar zijn?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd dankbaar zijn
Niet alleen op dodenherdenking
Yep, zoals elk jaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:27 schreef Copthorne het volgende:
Lieg niet, je moeder heeft je verplicht om ff beneden te zitten en stil te zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:27 schreef Copthorne het volgende:
Ik was uit respect uiteraard even uitgelogd.
Ik sta er wekelijks wel bij stil eigenlijk , maar ik was het nu gewoon vergeten. Vind het ook wel een beetje belachelijk dat er daar tijden voor gekozen moeten wordenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat is dan t probleem van twee minuten stil zijn en je te concentreren op dat dankbaar zijn?
Goed voor je reputatie om mee te doen aan dat toneelstukje, een beetje wat vroeger gebeurde door naar de kerk te gaan en hard mee te zingen ook al was je niet gelovig.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik sta er wekelijks wel bij stil eigenlijk , maar ik was het nu gewoon vergeten. Vind het ook wel een beetje belachelijk dat er daar tijden voor gekozen moeten worden
Lijkt me logisch, voor de eenduidigheid. Even 2 minuten rust houden en dan weer verder. Dayum, wat moeilijk. Misschien moeten we er 1 minuut van maken, dan is het niet zo zwaar voor het onwillende gepeupel.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik sta er wekelijks wel bij stil eigenlijk , maar ik was het nu gewoon vergeten. Vind het ook wel een beetje belachelijk dat er daar tijden voor gekozen moeten worden
Ik bepaal zelf wel wat ik op welk moment met mijn gedachten doequote:Op zondag 4 mei 2014 20:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat is dan t probleem van twee minuten stil zijn en je te concentreren op dat dankbaar zijn?
Het is gewoon beter als mensen uit zich zelf er bij stil staan en niet omdat anderen dat ook doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, voor de eenduidigheid. Even 2 minuten rust houden en dan weer verder. Dayum, wat moeilijk. Misschien moeten we er 1 minuut van maken, dan is het niet zo zwaar voor het onwillende gepeupel.
Of gewoon 0 minuten en iedereen doet het wanneer hij/zij er aan denktquote:Op zondag 4 mei 2014 20:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, voor de eenduidigheid. Even 2 minuten rust houden en dan weer verder. Dayum, wat moeilijk. Misschien moeten we er 1 minuut van maken, dan is het niet zo zwaar voor het onwillende gepeupel.
Of het gewoon laten zoals het is, maar niet zo panisch doen over mensen die er niet aan meedoen. Zolang niemand er last van heeft, uiteraard.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Of gewoon 0 minuten en iedereen doet het wanneer hij/zij er aan denkt
dat kan ookquote:Op zondag 4 mei 2014 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of het gewoon laten zoals het is, maar niet zo panisch doen over mensen die er niet aan meedoen. Zolang niemand er last van heeft, uiteraard.
Je bent een individu en vrij in je keuzes et cetera. Echter, als ik zie hoe veel mensen dit aan het hart gaat (dus nog los van de daadwerkelijk inhoudelijke relevantie van de herdenking) is het voor mij moeilijk te begrijpen dat je niet uit medeleven en respect voor deze mensen gewoon meedoet. Ook al merkt niemand dat je gewoon iets anders aan het doen bent, als Nederlander deel je toch een stukje geschiedenis. Ik heb verder totaal geen nationale gevoelens, maar uit respect/beleefdheid wil ik best mijn laatste stukje gevoel voor collectivisme naar boven halen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Argumenten zijn blijkbaar op? Niemand heeft er last van als ik zou praten.
Ik zie je wel iets in een uur lang stilte.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of het gewoon laten zoals het is, maar niet zo panisch doen over mensen die er niet aan meedoen. Zolang niemand er last van heeft, uiteraard.
Wat een vreemde zin.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie je wel iets in een uur lang stilte.
Die zin bevat een persoonsvorm en een onderwerp en is dus meer volledig dan die van jou.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die zin bevat een persoonsvorm en een onderwerp en is dus meer volledig dan die van jou.
Ok, thanks.quote:
Ik woon op mezelf in het buitenland.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:31 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Lieg niet, je moeder heeft je verplicht om ff beneden te zitten en stil te zijn.
Ze worden niet opeens levend als er ik aan denk en stil ben...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:41 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Je bent een individu en vrij in je keuzes et cetera. Echter, als ik zie hoe veel mensen dit aan het hart gaat (dus nog los van de daadwerkelijk inhoudelijke relevantie van de herdenking) is het voor mij moeilijk te begrijpen dat je niet uit medeleven en respect voor deze mensen gewoon meedoet. Ook al merkt niemand dat je gewoon iets anders aan het doen bent, als Nederlander deel je toch een stukje geschiedenis. Ik heb verder totaal geen nationale gevoelens, maar uit respect/beleefdheid wil ik best mijn laatste stukje gevoel voor collectivisme naar boven halen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is wel beetje onfatsoenlijk ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, dan zal ik wel "onfatsoenlijk" zijn.
Hoezo?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel beetje onfatsoenlijk ja.![]()
Omdat je voor zo iets op een daarvoor aangegeven moment best wel even stil kan zijn en er ECHT even over nadenken. Dat over de rest van het jaar en geen fuck boeien is onzin, want als ik zou zeggen op 14 september yo DP best erg he, WO2 zeg je waarschijnlijk ook jaquote:
Ik bepaal zelf wel of en wanneer ik iets wil herdenken. Zoals ik al zei, ben ik natuurlijk gewoon stil als er mensen in de buurt zijn die daar waarde aan hechten, verder vind ik dat ik dat gerust zelf mag bepalen zonder meteen onfatsoenlijk te zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat je voor zo iets op een daarvoor aangegeven moment best wel even stil kan zijn en er ECHT even over nadenken. Dat over de rest van het jaar en geen fuck boeien is onzin, want als ik zou zeggen op 14 september yo DP best erg he, WO2 zeg je waarschijnlijk ook ja
True. Normen en waarden enzo. Iedereen zijn ding.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:01 schreef deadprez het volgende:
Ik bepaal zelf wel of en wanneer ik iets wil herdenken
Niet zo selectief quoten hè.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
True. Normen en waarden enzo. Iedereen zijn ding.
ok lobiquote:
Waar heb je het over, heb je mijn post überhaupt gelezen?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze worden niet opeens levend als er ik aan denk en stil ben...
Ja wat onzin gebrabbel over 'medeleven en respect'.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:08 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Waar heb je het over, heb je mijn post überhaupt gelezen?
Kneusjequote:Op zondag 4 mei 2014 21:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja wat onzin gebrabbel over 'medeleven en respect'.
Je groeit nog wel op.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja wat onzin gebrabbel over 'medeleven en respect'.
Mr Obviousquote:Op zondag 4 mei 2014 20:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze worden niet opeens levend als er ik aan denk en stil ben...
Maar als die mensen er nou helemaal geen last van hebben?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon twee minuten stil zijn uit respect en dan gewoon weer doorgaan met geen fuck geven, doe ik ook... Kleine moeite voor de mensen die er wel mee bezig willen zijn
In deze situatie wel ja. Niemand heeft er last van als ik praat.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Medeleven en respect onzin vinden. Jij komt er wel.
welk livetopic¿quote:Op zondag 4 mei 2014 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tijdens de twee minuten kun je niet FOK!ken.
Goed moment om iets te drinken te halen dus.
Was verder wel lachen in het livetopic. Jammer dat je er niet bij was.
jawelquote:
Ik zie het jaquote:Op zondag 4 mei 2014 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Allemaal slechte grappen. Grootste gedeelte is vooral actief in ONZ en/of VBL.
Was dat wel open?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Allemaal slechte grappen. Grootste gedeelte is vooral actief in ONZ en/of VBL.
Ik bedoel van de users die postten.quote:
Oh zo.. ja ONZ en VBL is meestal aids. KLB is pure kwaliteit. ]quote:Op zondag 4 mei 2014 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik bedoel van de users die postten.
Dat die normaal in ONZ en/of VBL zitten. Net zoals dat jij normaal in KLB zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
klb de best fck de restquote:
quote:
guus is 16quote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haten op KPD waar je stiekem pikken kijkt.
Ik mag niet eens in KPD.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haten op KPD waar je stiekem pikken kijkt.
Ik denk niet dat je er veel aan mist.quote:
quote:
True. Soms als ik niet in the mood ben voor een filmpje ga ik wat tetten kijken maar meer niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
ik snap sowieso niet waarom je in kpd zou willen, er staat genoeg pr0n op internet
OC van FOKstersquote:Op zondag 4 mei 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
ik snap sowieso niet waarom je in kpd zou willen, er staat genoeg pr0n op internet
oc¿quote:
Ik meen het. Realiseer me dat ik om 20 uur er niet eens over nagedacht heb. Loller.quote:
original contentquote:
Nou en.quote:
Waar?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:20 schreef BlauweTijger het volgende:
De plaatselijke buidelrat is ook aanwezig.
Knuppelquote:Op zondag 4 mei 2014 21:31 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik meen het. Realiseer me dat ik om 20 uur er niet eens over nagedacht heb. Loller.
Wil je toch wel zien mattie.quote:
Boeit me vrij weinig eigenlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Wil je toch wel zien mattie.
Zitten wel geile foksters bij denk ik
Ach. De dodenherdenking is toch een farce. De Duitse soldaten waren ook slachtoffers van de tweede wereldoorlog...quote:
Ik vind amateur wel beter dan pornosterren.quote:
Ik heb geen televisie. Dat helpt wel mee denk ik. Voor de verandering het journaal niet gekeken via NPO.nl, dan heb je dat.quote:
Het is altijd herdenking op 4 mei...quote:Op zondag 4 mei 2014 21:34 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik heb geen televisie. Dat helpt wel mee denk ik. Voor de verandering het journaal niet gekeken via NPO.nl, dan heb je dat.
Daar heb je kpd toch niet voor nodig?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:34 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik vind amateur wel beter dan pornosterren.
Vooral als het vrouwen zijn die zomaar je buurmeisje kunnen zijn.
Ik kijk niet elke dag in mijn agenda... Ik onthoud afspraken op weekbasis...quote:Op zondag 4 mei 2014 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is altijd herdenking op 4 mei...
Wel handig.quote:
Hij hield zich al uren bezig met dit filmje:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |