quote:Op zondag 4 mei 2014 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Nu wachten op de KLB topics van mensen die 2 minuten niet konden FOK!en
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Deze.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:02 schreef d4v1d het volgende:
jaquote:
mijn gedachtequote:Op zondag 4 mei 2014 20:02 schreef d4v1d het volgende:
Ach, voor de zekerheid maar wat random topics geopend om te lezen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker of het een grap was, dus daarom zei ik maar dat je 't wel zou zien![]()
quote:
Vind je het gek mongoolquote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil wel klagen maar topic word toch meteen gesloten omdat het blijkbaar sociaal niet acceptable is dat je gewoon geen stilte houd
Mag je dan ook niet denken?quote:
Dat je geen stilte houdt moet je zelf weten maar ga er niet mee pronkenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef anti-loper het volgende:
Ik wil wel klagen maar topic word toch meteen gesloten omdat het blijkbaar maatschappelijk niet acceptable is dat je gewoon geen stilte houd
Je mag wel herdenken. En je mond houden.quote:
Zeker, ik zat te kijken dus 2 minuten stil, doe refresh en niks gemerkt, was dit altijd zo geweest dat FOK! op zwart ging?quote:
Als je alleen op je zolder zit heb je weinig mensen om mee te praten dus jaquote:
Jazekers.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef Syd het volgende:
[..]
Zeker, ik zat te kijken dus 2 minuten stil, doe refresh en niks gemerkt, was dit altijd zo geweest dat FOK! op zwart ging?
Maakt niet uit waar je gaat zitten, als je maar ergens stil gaat zitten.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als je alleen op je zolder zit heb je weinig mensen om mee te praten dus ja
Maakt niet uit man. Je kan ook gewoon 2 minuten stilte voor je zelf houden om 9 uurquote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik was het vergeten. Ik ben intens brak nu maar een beetje jonkos roken en netflix kijken. Eerste x dat ik het vergeten ben, niet haten.
Ik ben gered door de kerkklokken die rond half 8 hier lang klonken.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik was het vergeten. Ik ben intens brak nu maar een beetje jonkos roken en netflix kijken. Eerste x dat ik het vergeten ben, niet haten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |